דיון, הטלנובלות של הוט.

or19951

New member
../images/Emo32.gifדיון, הטלנובלות של הוט.

ללא ספק חשופים מציבה רף גבוה מאד ביחס לטלנובלות של הוט (חוץ ממיכאלה
) ואנחנו באמת מקווים שהבאות אחריה יהיו כאלו מעולות. אבל, חשבתי לגבי העלילות של הטלנובלות הבאות. שמתי לב שעד משחק החיים (אלא אם כן מיכאלה הייתה אחרי משחק החיים, אני לא בדיוק זוכר), כל הטלנובלות היו בעצם סיפורים אישיים ואנשים פרטיים. ואז לראשונה במשחק החיים, הטלנובלה עסקה באומניות הבמה ובעצם בכל עולם הזוהר וכללה דברים מהיום יום. לאחר מכן הגיעו טלנובלה בעמ, האלופה, בובות וחשופים שכל אלו מבוססים על דברים אמיתיים וכוללים שחקנים אורחים מעולם המפורסמים. העלילות והסיפורים היו קשורים ליום יום ולכל ה"Show Biz". האם אתם מעדיפים את הטלנובלות שלפני? (לחיי האהבה, מיכאלה, הזה עם מישהי שקוראים לה עופרה ועוד) או שאתם מעדיפים את הטלנובלות מ"הדור החדש"? (משחק החיים, טלנובלה בעמ, האלופה, בובות וחשופים) והכי חשוב, על מה אתם רוצים שהטלנובלה הבאה של HOT תהיה?
 
../images/Emo68.gif אל תשכח את..

הטלנובלה הישראלית הראשונה שנוצרה
רמת אביב ג'. שמה ראינו (מי שזוכר) בפעם הראשונה את יעל בר-זוהר.
 

izik79

New member
../images/Emo45.gif וגם את ליאור מילר וגילת אנקורי ../images/Emo8.gif

 

OOOO0

New member
היא נחשבה לאופרת סבון,

בעיקר בגלל האורך שלה,אבל גם בגלל שלא הייתה בה חלוקה ברורה לטובים ולרעים,ולא היו בה דמויות ראשיות-שזה מה שצריך כדי להיקרא טלנובלה. כך גם "כסף קטלני" ו"אהבה מעבר לפינה". אבל באמת בישראל הגבולות מיטשטשים בעניין הזה.
 

FreshF5

New member
אני לא יודעת על איזה נושא

מה שכן, שתהיה ברמה יותר גבוהה מ"חשופים" (ומסופקני אם יצליחו להיתעלות) ואני מעדיפה מהדור החדש.
 

shugi12

New member
מהדור החדש..

נכון שראיתי גם את הישנות..אבל לדעתי אחד הדברים שמשבחים את החדשות הוא שבאמת אפשר להתחבר לעלילה וגם שמאוד משקיעים בתסריט ובהומור ששופע מהסדרה!! תחשבו כמה אתם\ן צוחקים במהלך התוכנית..לא זוכרת מה היה מצחיק בלגעת באושר- "הסדרה עם העופרה הזו" חחחח
 

EFRATY10

New member
כדאי אולי לעשות טלנובלה על השחיתות

בעולם הרפואה ,וגם על עיתונות ופפארצי.
 

Jolleen

New member
מעולם לא אהבתי טלנובלות או סדרות ישראליות

"חשופים" היא הטלנובלה הישראלית הראשונה שאני צופה בה קבוע, ואוהבת. חיבבתי גם את בובות ולחיי האהבה אבל לא צפיתי בהן קבוע. כל השאר (מיכאלה, משחק החיים, טלנובלה בעמ, האלופה..) לדעתי ממש לא מעניינות, וגם לא אהבתי שם את השחקנים. בטלנובלות האלו הייתה הרגשה שמנסה לעשות יותר מדיי "וואו" עם השחקנים המפורסמים (אלה שמושכים יותר ילדים ונוער) והעלילה שפשוט היה נראה שמנסים לעשות ממנה יותר ממה שהיא. לא יודעת, זו ההרגשה שלי.
 
האלופה הייתה הכי טובה .

ואני לא אוהב את ה"דור הישן" כי הוא ישן. ומשעמם. ב"דור החדש" כל הדברים יותר מהירים וזה..
 

OOOO0

New member
אני הכי אוהבת את "חשופים" מכולן

הטלנובלה היחידה שאפשר להגיד עליה שהיא גם הגיונית,ואין בה יותר מידי עלילות מופרכות ודברים לא הגיוניים....אין בה טובים ורעים,אלא דמויות מהחיים,ואפשר באמת להזדהות איתן.בגלל זה לא אהבתי את הטלנובלות מהדור הישן,הן היו שמרניות מידי,צפויות מידי ולא הגיוניות בכלל.הן היו מחולקות לטובים ורעים ובסוף כמובן הטובים ניצחו. מצד שני,הטלנובלות מהדור החדש ניסו להיות מגניבות מידי,ולשלב יותר מידי גימיקים והומור,במקום עלילה אמיתית.הם שיחקו יותר מידי על העניין של "טלנובלה מודעת לעצמה".אוקיי,הבנו שאתם מודעים לעצמכם אבל אתם עדיין בכל זאת טלנובלה,תשקיעו קצת בדמויות ובתכנים,תראו עומק. אני חושבת ש"חשופים" היא השילוב המנצח של שני הסוגים,היא הוכיחה שאפשר לשלב גם הומור וגם עלילה במידה.הם לא שטחיים כמו הטלנובלות הישנות אבל גם לא צוחקים על הז'אנר בכל הזדמנות.
 

Jolleen

New member
מסכימה עם כל מילה../images/Emo45.gif

זה מה שניסיתי להגיד ולא הצלחתי
 

FreshF5

New member
../images/Emo45.gif

מחדדת, לדעתי מה שהכי מיוחד בחשופים זו העובדה שהם הצליחו לגרום לנו (לי בכל אופן ולעוד כמה שפתוחים לעניין) לאהוב את שירה (ועוד) למרות הכול ולא להביט עליה כרעה נטו.
 

OOOO0

New member
נכון...אין שום דמות רעה נטו.

אפשר להבין למה כל דמות עושה מה שהיא עושה,ולהבין גם את הצד שלה.
 

nik name

New member
../images/Emo45.gif

יפה אמרת "אין בה טובים ורעים,אלא דמויות מהחיים,ואפשר באמת להזדהות איתן" בדיוק מה שאני חושבת לגבי הסידרה ,לעומת סדרות אחרות.
 

8דושנקה8

New member
אני בעד הטלנובלות "מהדור החדש"

לדעתי הן יותר מסקרנות ולמרות ההגזמות המשעשעות והדמויות הקיצוניות יש בהן משהו מציאותי. ובקשר לטלנובלה הבאה של HOT- אולי מאחורי הקלעים של תעשיית הריאליטי? למרות שכבר היו דברים בסגנון אני חושבת שזה יכול לעניין הרבה אנשים ולשפוך אור אחר על התוכניות האלה והמשתתפים בהן.
 

רינת160

New member
מה שבטוח, כולן יותר טובות מ"תיכון השיר שלנו"

ראיתי כמה חלקים מהסדרה אצל חברה שלי, ואנחנו צריכים להגיד תודה שאנחנו לא מנויים לyes, זאת הסדרה הכי משעממת וילדותית שיכולה להיות. וחוצמזה עד היום, כל הדרמות שהיו ב-"יס" היו על "השיר שלנו" והם אף פעם לא שינו את הקונספט.
 
למעלה