הביטחון הזה

הביטחון הזה

היי לפני בערך שנה כתבתי והתכתבתי פה בפורום הוצאתי את מה שהיה על הלב שלי כמו שלא הוצאתי בחיי אני חושבת שהפורום הזה מכיר אותי יותר מהאנשים שהכי קרובים אליי.
אני כתבתי אז שאני לא מוצאת דרך להחזיק את עצמי יותר והחיוך שלי הוא זה שמסתיר את הכל, אז קודם כל אני רק רוצה להגיד תודה קיבלתי גם הודעות פרטיות שחיזקו אותי וגם התגובות פה חיזקו אותי ממש.
המצב שלי משתפר אני מרגישה את זה כלומר אני לא מחפשת יותר איך אני אגמור את חיי מבלי שמשפחתי תדע שזו הייתה התאבדות אך עם זאת אני מרגישה שהביטחון העצמי שלי רק מידרדר ויורד, אני רק מחפשת פגמים ובוחנת את עצמי, אני מרגישה שזה לא עושה טוב אבל אני לא מצליחה להפסיק, אם זה במראה או במשקל או אם זה לבחון את עצמי במעשים שלי או אפילו להתחמק מלעשות משהו רק כי אין לי את הביטחון לעשות אותו, ויותר מזה שאין לי את הביטחון הזה בעצמי גם אין לי עוד יותר את הביטחון באחרים כלומר אני לא סומכת על אף אחד גם לא על האחים שלי שיתפסו אותי כשאני נופלת או בכללי שיעזרו לי.
אני מנסה להתקדם להשלים עם הכאבים והטראומות ולא להכחיש אותם אבל אני מרגישה שאני שמה לעצמי רגל בגלל הביטחון העצמי והביטחון באחרים.
מה אני יכולה לעשות? איך אני יכולה להתמודד?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לחזור ולהעזר

אנונימית יקרה,
מדבריך עולה שעשית דרך משמעותית ואולי את נמצאת היום במקום בטוח יותר מבעבר. יחד עם זאת את מתארת שיפוט עצמי שכנראה גורם לך לחוש חוסר אונים ודיכדוך. מדבריך עולה גם שאולי את חשה בדידות כאילו שאין שם אף אחד בשבילך. אל תישארי בודדה במערכה. אני מבקשת לחזק אותך על הצעדים המשמעותיים שעשית, ולהזמין אותך לחזור ולהיעזר בפורום שמדבריך עולה כי עזר לך מאוד בעבר. כמו כן את מוזמנת להיכנס לצ'ט פרטי עם אחד מאיתנו מתנדבי או מתנדבות סהר בכל ערב בין תשע לחצות (למעט ימי שישי) בקישור הבא https://sahar.org.il/
מחכים לשמוע ממך,
שלך ,
מתנדבת סהר
 
כן כן בדיוק ככה אני מרגישה

כן כן כן בדיוק ככה אני מרגישה פשוט בודדה ושאין אף אחד בשבילי, ואני משתדלת להחזיק ולעשות את הדברים שאני אוהבת ושכיף לי לעשות אותם אבל גם במקומות האלה מגיעה פתאום ההרגשה, ההרגשה שאני לא מספיק טובה ושאני צריכה לעמוד ברף כלשהו וקשה לי עם זה מאוד.
אומנם עשיתי דרך משמעותית עם עצמי וכן אני במקום בטוח יותר מפעם אבל עדיין קשה להסתכל על עצמי במראה ולאהוב את מה שאני רואה.
 
למעלה