שנה חדשה ו....

superf55

New member
שנה חדשה ו....

השנה הקודמת הייתה סיוט בשבילי לא הצלחתי מבחינה חברתית סבא שלי נפטר ועם זה הציונים שלי גם קצת הדרדרו שקעתי בדיכאון באכילת יתר הסתגרות בבית וריקנות עכשיו שנה חדשה מתחילה עברתי לבית ספר חדש אבל למה אני עדיין מפחד ? אני לא רוצה לשקוע שוב בסיוטים הדיכאון והעצב אני ממש מפחד ויש לי תחושה כזאת שברגע שהשנה תתחיל אני יתמוטט שוב מה לעשות?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חשש לצד הזדמנות


היי סופר יקר,

אתה מתאר שנה עמוסה התמודדויות בתחומים שונים, שנה שהיה בה הרבה אובדן, כאב ועצב...

וזה נדמה שבחופש הזה היית עסוק בחבישת הפצעים של השנה הזו בשיקום ובבנייה של הגוף והנפש, ואני שומעת עד כמה אתה חושש שהפצעים ייפתחו מחדש, עם ההתחלה של מקום חדש שאומנם יש בו הזדמנות חדשה, אך גם המון חרדה שהתחלה זו תעורר את הקשיים שהיו, ותפתח מחדש את הפצעים...

אני משערת לעצמי שעצם זיהוי המצוקה, והבחירה לשתף כאן ולא להיות איתה לבד, וודאי הצריכה המון אומץ וודאי מעידה על המון כוחות שאפשרו לך גם לעבור את השנה הקודמת... ואלו יכולים לעזור לך גם עכשיו בפתיחת השנה החדשה.

ואנחנו כאן איתך בהתמודדות הזו! נשמח ללוות אותך, להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שנוכל. אנחנו פה בפורומים, ויש לנו גם צ'אט אישי ואנונימי, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. אם תרצה, שעות הפעילות של הצ'אט הן כל ערב (חוץ משישי) בין תשע לחצות באתר שלנו.

שלך מכל הלב,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה