עזרה

רות1108

New member
עזרה

אני בת 22. לומדת פסיכולוגיה ואומנות בפתוחה. מגיל קטן אני לא מסתדרת עם מסגרות, ולכן לומדת בפתוחה. את האמ תשאפילו לא סיימתי תיכון כי בכיתה יב קיבלתי מונו והייתי קצת דכאונית וחסרת חשק לעשות משהו. כרגע אני רואה איך הקושי עם המסגרת מעיב עלי, בעיקר בתחום הכספי והנפשי של כל פעם להיות מפוטרת כי לא מספיק עמדתי בכללים או להתפטר בגלל קושי לעמוד בחוקים או בגלל קושי אישי עם ההוראות הנוקשות לדעתי. אני מוצאת את עצמי אחרי חודשיים של חיפוש עבודה אינטנסיבי, עם חובות מעל הראש, דיכאון וחרדה באים והולכים. לפעמים בחילות.. קושי לישון בלילה. פשוט פחד מטורף שאני בחיים לא אצליח להסתדר בכלום...
גם בחיפוש בן זוג אני כושלת ושום דבר לא טוב לי. וכשמישהו כן טוב לי אז אני זאת שלא טובה בשבילו.
אני בפחד גדול מהתקופה שתבוא. אני בחוסר של כסף ברמה שאני לא יודעת איך אני משלמת בסופש הזה על השכד של השבוע.
מבחינת הלימודים האוניברסיטה אני במצב לא טוב. הייתי אמורה לסיים שנה הבאה והתואר כנראה יאלץ להידחות. ההשתתפות שלי בלימודים מקרטעת ויש לי מבחנים בסוף החודש שאין לי מושג איך אני הולכת לעבור.
אה, וגם. לפני שלושה חודשים אמא שלי שלחה אותי לקניות. מרוב שכבר הייתי אחוזת טירוף על זה שאין לי גרוש על התחת פשוט משכתי מהאשראי שלה 700 שקלים שיהיו לי. (ההורים שלי לא נותנים לי תמיכה כלכלית גם כשגרתי אצלם) בכל אופן מאז מה שעשיתי אני נורא מתביישת בעצמי. קשה לי לחזור הביתה מרוב בושה ואני מתגעגעת לאחי הקנים. ובכללי פשוט קשה לי.. בהכל.
מבחינת המשפחה מרגישה שאיבדתי את המוסריות שלי. לקחת מההורים כסף בלי רשות?!!? איזה בושה ועוד סכום כזה לא יודעת מה חשבתי. מפחדת מעצמי. בשוק מעצמי. אני בנאדם שנותן. לא שלוקח, ועוד בלי רשות. אני מתנדבת שלוש שנים אחרי השירות לאומי שלי עם חולים. לאחרונה הפסקתי כי באמת כבר לא יכולתי.
דואגת רק לעצמי ושורדת רק לשרוד את היום.
מרגישה שהגיעו לי מים עד נפש
 

רות1108

New member
למה אף אחד לא עונה?אין לכם מילים תומכות שאתם תמיד שולחים פה?

עד כדי כך אני לא מענינת אף אחד?!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אנחנו כאן

רות היקרה

נשמע מדברייך שאת חווה תקופה המאתגרת את כוחות הגוף והנפש שלך גם יחד.. כאילו בנוסף לקושי להתמודד עם עם המצב הכלכלי, עם הבדידות, ועם הקשיים במסגרות ובלימודים את גם חשה בושה על מה שנאלצת לעשות כדי לשרוד עוד יום, עוד שבוע אחד... אני רק משערת עד כמה התחושה הזאת מכאיבה, מרוקנת, כאילו מדלדלת את המשאבים הפנימיים שלך..אני שומעת את הזעקה שלך לעזרה.

יחד עם זאת.. אני חושבת על העובדה שלמרות כוח המשיכה שמושך למטה, את לא שוקעת, את נלחמת בזה.. את מצליחה למצוא את הכוחות בתוכך למרות הכל..

יקירה, אני מזמינה אותך אלינו לצ'אט להמשיך לדבר ולספר על התחושות אותן את חווה בתקופה האחרונה, על הקשיים והחששות.
אנו זמינים בימים א'-ה' בין השעות 21:00-ל-00:00,
http://www.sahar.org.il/
מחכים לך.
מתנדבת סה"ר.
 

רות1108

New member
אני חייבת להגיד תודה גדולה לכם.

על כך שניחנתם-ן במתנה מיוחדת בידיעת המילים הנכונות. שוב ושוב תודה.
 
למעלה