איך מתמודדים עם התקופה הזאת?

איך מתמודדים עם התקופה הזאת?

היי,
אני שיר (שם בידוי) בת 29
אני עוברת לאחרונה תקופה קשה בחיים שלי.
לפני 3 שנים עברתי ניתוח באף, שלא עבר טוב.
מאז אני סובלת מזיהומים באף, דלקות באף, אוזניים ולפעמים גם גרון מה שמחייב אותי לקחת כל פעם אנטיביוטיקות או סטרואידים (מדובר בדלקות קשות שלא עוברות ככה פתאום מעצמם). עברתי אינספור רופאים ובדיקות לאחרונה בחודשים האחרונים התחלתי להרגיש מים באוזניים ואטימות באוזניים שמלווה עם ירידה חמורה בשמיעה, חקרתי על זה קצת וגיליתי שמים באוזניים אצל מבוגרים נוצר כתוצאה מתהליך דלקתי כולשהו. הייתי במיון לפני שבוע הרופא שבדק אותי עשה טובה שבכלל בדק אותי , אמר שהוא לא רואה כלום והוא לא יכול לעזור לי ושאני אמשיך את הטיפול אצל רופא אף אוזן גרון בקופת חולים.
לפי התחושה שלי וההרגשה שלי זה לא הגיוני שאין לי כלום אם אני מרגישה שהגוף שלי עובר משהו, קשיים נוראיים בנשימה וירידה בשמיעה.
פניתי לטיפול אצל הומאופת. למי שלא מכיר זה טיפול טיבעי באמצעות צמחים ומינרלים שמביאות את האדם לאיזון אנרגטי שהוא צריך להיות בו. (כאשר בנאדם חולה הוא לא מאוזן אנרגטית)
כרגע אני בשבוע הראשון של הטיפול אני עדיין לא מרגישה הבדל או שינוי כולשהו מלבד שינוי במצב רוח שאני יותר אופטימית ואנרגטית לגבי המצב.
התקופה הזאת הובילה להרבה השלכות בחיים שלי גם מבחינה חברתית מאז שהתחילה להיות אצלי ירידה בשמיעה ואני לא שומעת טוב. זה פגע בתקשורת שלי עם אנשים, ביחסים שלי בין חברים, היינו יוצאים כל החבר'ה למסיבות כל סופ"ש והיום אני נמנעת מלצאת למסיבות ולמקומות עם רעש שזה לא יחמיר את המצב.
רבתי עם מישהי,היו לנו חילוקי דעות בנושא מסוים ואז מצאתי את עצמי במצב שעוד כמה וכמה אנשים מתרחקים ממני אחד אחרי השני.. היה לי קצת עצוב הם היו אנשים שדיברו איתי כל יום אבל הבנתי שכנראה שום דבר לא היה אמיתי בחברות הזאת אם הם פתאום קמו ולקחו את הרגליים שלהם והלכו.
מאז אני נמצאת במעגל מאוד מצומצם של חברים שגם להם אין יותר מידיי זמן להיות שם איתי. יש להם את המשפחות שלהם, העבודה,בני זוג וכו'..
אני לא שופטת אף אחד, אבל באמת קשה לי מאוד להתמודד עם התקופה המורכבת והקשה הזאת בחיים שלי.
אני מתעוררת כל בוקר עם תפילה בלב שהיום אני ירגיש טוב.
ואני מנסה למצוא דרכים להתמודד עם הלחץ והמורכבות של העבודה, החיים שאחרי העבודה ואיך להתמודד עם זה מבחינה חברתית ..אני לרוב מנסה להדחיק את המחשבות השליליות ולהגיד לעצמי שהכל בסדר וברגע שאני לא שומעת טוב אני אוכלת את עצמי מבפנים ומרגישה נורא.
טוב חפרתי פה ממש...תודה רבה למי שקרא עד לפה!!
אשמח לשמוע דעות, המלצות, עצות, דרכים להתמודדות עם המצב או דרכים שאתם התמודדתם עם תקופות קשות בחיים שלכם.
שיהיה שבת שלום ומבורכת
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ברוכה הבאה שיר


שלום שיר,

ברוכה הבאה לפורומים שלנו, אנחנו מקווים שתרגישי פה בבית.

נשמע מדברייך שאת חווה תקופה המאתגרת את כוחות הגוף והנפש שלך גם יחד.. כאילו בנוסף לקושי להתמודד עם הירידה באיכות השמיעה, עם הכאבים הפיזיים הכרוכים בכך, עם הקושי באבחנה ובדרכי הטיפול, ועם הקושי לשמור על הקול האופטימי בתוכך, את גם חשה בודדה במערכה, שאולי אפילו ננטשת על ידי מי שהיה במעגל החברים הקרוב שלך. את מוצאת את עצמך עם המחשבה שאולי הם מעולם לא היו שם באמת בשבילך.. אני רק משערת עד כמה התחושה הזאת מכאיבה, מרוקנת, כאילו מדלדלת את המשאבים הפנימיים שלך..

יחד עם זאת, אני חושבת על ההקשבה שלך לקול הפנימי שלך, שמתעקש לקבל אבחנה וטיפול מתאים.. אני חושבת על העובדה שלמרות כוח המשיכה שמושך למטה, את לא שוקעת, את נלחמת בזה.. את מצליחה למצוא אופטימיות בתוכך למרות הכל..

יקרה, זו אכן תקופה לא פשוטה ומשא לא קל לשאת. אנחנו כאן איתך, ואת מוזמנת לכתוב עוד, לשתף ולפרוק.

שיהיה ליל מנוחה, מתנדבת סה"ר.
 
למעלה