כבר הייתי בתחתית ...שוב פעם?

דידי099

New member
כבר הייתי בתחתית ...שוב פעם?

מפחדת ליפול שוב. כבר הייתי מאושפזת שלושה חודשים והשתחררתי. והייתי במצב טוב. למה אני שוב נופלת למה? מרגישה ריקה מתוכן ומשמעות. מה משמעות הקיום שלי בעולם? מה המשמעות של החיים שלי? מרגישה בודדה כאן בעולם ולא רוצה להלחיץ את אבא שלי (שוב) אז לא אומרת כלום.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
על סף התהום

דידי היקרה

את מתארת תחושה מאוד חזקה של חרדה, כאילו את עומדת על סף תהום עמוק, תהום אליה את עלולה ליפול שוב. נשמע שאת מנסה למצוא במה להיאחז, למצוא חבל הצלה להיתלות עליו עליו ולהתרחק משפת התהום. אולי משהו שייתן משמעות לחיים שלך ויפיג את תחושת הריקנות המכאיבה. זה בוודאי מפחיד מאוד להיות תלוי על החבל...לא יציב, ומסוכן מאוד, ונשמע שאת לא תמיד מצליחה למצוא משמעות.

בנוסף על כל הפחדים של להיות תלויה על החבל נשמע שאת צריכה להתמודד עם הסודיות, עם להסתיר את פחדייך ולא לדבר עליהם, לא לתת להם מקום. כולל להסתיר מאביך, שדואג לך, שאולי ראה אותך כבר מטפסת ויוצאת מאותה תהום אפלה...

יחד עם זאת, חשוב לזכור משהו נוסף: נשמע שעברת גם בעבר תקופה קשה,בה נפלת לתהום והיית צריכה להתאשפז, אך את הצלחת לצאת ממנה במצב טוב. יקירה, כך יכול להיות יקרה גם הפעם. את לא לבד.

אנחנו אומנם לא נמצאים אתך פיזית, אך הייתי רוצה להושיט לך יד מבעד למסך שתוכלי להיאחז בה, אם תרצי, ולהזמין אותך לצ'ט האנונימי של סהר (סיוע והקשבה ברשת). אנחנו נמצאים כאן בכל לילה בין 21-לחצות, למעט יום שישי, בכתובת http://www.sahar.org.il/.

אני מאחלת לך לילה שקט ושולחת לך חיבוק

שלך מתנדבת סה"ר
 
למעלה