מצב חברתי...

noa2382

New member
מצב חברתי...

היי. זאת פעם ראשונה שאני כותבת פה ואני לא יודעת מי יכול לעזור לי ואיך אבל בכל מקרה רציתי לפרוק כמה דברים שיושבים לי על הלב... אז ככה, ישלי 5 חברות קרובות ועוד כמה רחוקות. יש כאלה שיגידו שזה מספיק. אבל החלום שלי תמיד היה להיות מהבנות האלה שיש להן מלא חברות ויש להן הכל. אני עשיתי שינוי אדיר בעצמי, רזיתי כמעט 10 קילו, התחלתי הרבה יותר לטפח את עצמי ועכשיו התחלתי גם טיפה להתאפר. ויש רגעים שאני אומרת לעצמי "בשביל מה את עושה את כל זה? בשביל שירצו להיות איתך בגלל היופי שלך? שיחשבו שאת יפה?" הרי אני לא עושה את כל זה בשבילי. כל כך אכפת לי מה שאנשים חושבים עלי שאני מוכנה כבר לעשות הכל... זה מכניס אותי לדיכאון. אני לא יודעת לדבר עם אנשים, אני כל כך ביישנית. בדרך כלל שאני רוצה להתחיל לדבר עם אנשים אני פשוט נועצת בהם מבטים עד שהם הולכים ואז הם חושבים שאני מוזרה או משהו.. אני כל כך לא רוצה לצאת מטומטמת ליד אנשים ובגלל זה אני יוצאת מטומטמת ליד אנשים... אני חושבת שאולי אם אני אוהב את עצמי יותר זה יתן לי ביטחון, אבל אני לא יודעת כבר... אני שונאת את עצמי, זה מגיע לרמה שאני מפחדת להסתכל במראה. אני לא אוהבת שום דבר בעצמי, לא המשקל, לא הגובה, העיניים, המבנה פנים, הגבות, הגוף... אני כל הזמן חושבת לעצמי מי ירצה אותי בכלל? מי אני?.. אנשים שמכירים אותי רואים אותי בתור בן אדם מאוד אופטימי. אני תמיד צוחקת ומחייכת, מספרת בדיחות. אני ה"מצחיקה" שם.. אבל בפנים, בפנים אני עצובה ושונאת את עצמי. מה אני יכולה כבר לעשות? איך לאהוב את עצמי? איך להתחבר עם עוד בנות? איך להכיר בנים? איך להפסיק להיות עצובה?...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להסתכל על היופי שמסביב..


נועה יקרה,

ראשית ברוכה הבאה לפורום שלנו, זה אכן המקום לפרוק מהלב דברים שיושבים ומעיקים..

נשמע שאת נמצאת באיזו שהיא מערבולת בינך לבין עצמך..
מצד אחד את מספרת שיש לך חברות קרובות ומעט חברות רחוקות-דבר אשר מראה על כל שאת אדם חברותי שהסביבה אוהבת להיות בחברתו ולא בגלל המראה שלו אלא בגלל התכונות החיוביות שמצאו בו...חברות שהיו שם לפני השינוי עליו את מספרת לנו כאן.
ומצד שני את מרגישה בודדה, נטולת חברות ובתחושה שאנשים סביבך חושבים שאת מוזרה,מחשבות על כך שאנשים שנמצאים שם לידך ורוצים את קרבתך רק כי רזית ואת מטפחת את עצמך...

ביישנות אינה תכונה שמרחיקה ממך אנשים.
ישנם אנשים ביישנים אשר מוקפים בחברים ואת בעצמך כותבת שיש לך חברות לפחות חמש טובות-זהו אינו מובן מאליו שלאדם יהיו חמישה חברים טובים סביבו.החברים סביבך רואים בך אדם אופטימי, שמח, מצחיק, אוהב לעשות חיים ואוהב את החיים בכללי לכן הם קרובים אלייך ולכן הם רוצים אותך בקרבתם.
עימדי מול המראה, הביטי וראי מי עומדת שם...
את- נערה שמחה, חברותית מוקפת בחברות שאוהבות את מה שהן רואות! לכן הן רוצות להיות סביבך..הן אוהבות את החיות שבך, את הצחוק והשמחה.
אל תחששי להתבונן במראה שמשקפת את מי שאת..תהיי גאה ושמחה במי שאת..תאהבי את עצמך לפחות כמו שאחרים אוהבים אותך... ולא כי את רזה יותר או מטופחת יותר, אלא כי זו את, נועה!

את עוד צעירה, תכירי חברות וחברים חדשים במסגרות שונות בהן תקחי חלק, חוגים, בית ספר, תנועות נוער ועוד...
אני מאוד מקווה שקמת היום עם "שיר חדש בלב" ועם מצב רוח מרומם במעט...
נועה,

המשיכי לשתף אותנו במחשבות, בקשיים ובתחושות שלך. אנו נהיה כאן להקשיב לך ואולי להקל עלייך במעט...
לבנתיים, שולחת לך חיבוק ענקי מלא אהבה.


ממני,
מתנדבת סה"ר.
 
למעלה