משוגעת?

משוגעת?

מה אני? משוגעת? אני לא נורמאלית זה בטוח, אין לי מושג בכלל איך להגדיר 'נורמאלי'. אולי רק על דרך השלילה - נורמאלי זה לא 'חריג', ומה זה חריג? לפצוע את עצמך כדי להירגע זה חריג? אבל חריג ביחס למה? לשאר בני האדם או ביחס לכל המערבולת רגשות והבלבול והלבד שלי? מה שאני מרגישה זה חריג?שההתמודדות היא דרך נורמאלית להתמודד עם מצב לא נורמאלי? אולי יש עוד נורמאלים כמוני שהם לא באמת נורמאלים ושלא סתם הם בוחרים שרוולים ארוכים לקיץ? יש לי יותר מדי להסתיר בשביל להיות מוגדרת על ידי העולם כ'נורמאלית', אבל רק משאר העולם, לא ממני, כי מבחינתי לחתוך את הבשר בשעת משבר זה הכי נורמאלי ואנושי, הכי הגיוני ולא מפחיד, אבל זה רק בגלל שאני לא נורמאלית.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
למצוא את עצמך

מתבגרת יקרה,
אני שומע מתוך דברייך כמה שאת מבולבלת ונסערת, מחפשת הגדרות להיאחז בהן, לשים את עצמך ביחס אליהן כדי אולי להבין טוב יותר מי את וכדי למצוא ולהבין את המקום שלך בעולם הזה. אני מתאר לעצמי שהאי שקט הזה מעייף, והעיסוק במציאת המקום שלך בעולם, בנוסף לכל התמודדויות שיש למתבגרת, שיש לך, מסתכל ומתיש מאוד.

יקרה, נראה שאת פוצעת את עצמך באופן תדיר, ושהפעולה הזאת כנראה מצליחה להרגיע אותך, לאזן אותך ולהפוך אותך ל"נורמאלית" שוב. כמה שאת בטח כואבת ופגועה שאת צריכה לפצוע את עצמך, כדי להקל במעט על הכאב הנפשי שאת סוחבת איתך. וכמה שזה נורמאלי ואנושי לכאוב, לכעוס, להיות עצוב ומותש. אני מתאר לעצמי שזה קשה כל כך כשאת נדרשת להתמודד עם כל זה לבדך.. אני רוצה להציע לך להמשיך לשתף אותנו פה, לספר ולחלוק במה וכמה שתרצי, ובנוסף, להזמין אותך להגיע אלינו לצ'אט שאנחנו מפעילים בכל יום בשעה 21:00-00:00, שם תוכלי לדבר עם מתנדב בצורה אנונימית, לפרוק ולשתף, בלי שנשפוט, במטרה להיות לך כאוזן קשבת ומקום שמכיל ומקבל.

דואג לך, ומקווה מאוד שתבואי אלינו לצאט.
מתנדב סה"ר
 

JohnSheleg

New member
אין דבר כזה נורמלי

כולם "משוגעים". אני באמת לא חושב שלחתוך את הבשר זאת האופציה היחידה יש לך.
 
למעלה