חרדות וחוסר אונים.

sun890

New member
חרדות וחוסר אונים.

אני כבר מתחיל להשתגע, כמעט שנתיים עברו מאז והמחשבות לא מרפות. לאחר משבר נפשי, שנדמה שהצלחתי לצאת ממנו לאט לאט, ועם טיפול תרופתי שעוזר, וכלפי חוץ הכל טוב ויפה אבל...מבפנים אני רוצה למות...החוסר וודאות והחשש ילוו אותי עוד מי יודע כמה זמן, ללא יכולת לאמת את הדברים. ואני לבד בזה, למרות שיש את מי לשתף, אני מתבייש בזה ומעדיף לשתוק...לחיות עם החרדות וללכת עשר צעדים אחרונית .... זו התוצאה בסופו של דבר. כשהייתי בצבא בבסיס סגור זה קרה... כשהיינו מתקלחים כל החיילים בבסיס, אחד החיילים הוציא את המכשיר הנייד וצילם אותי מתקלח. למרות שמחק את הסרטון והראה לי שלא שלח דבר, אני לא מפסיק מאז לחשוב על העניין הזה שאולי בכל זאת הוא שמר את זה ופירסם... מי יודע איפה. ומאז אני מרגיש שאני רוצה ויכול לקום ולצאת מהמצב הזה, אם רק הייתי יודע ולא נשאר בחוסר וודאות שמובילים לחרדות ופחדים.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חשש שלא מרפה

היי סאן יקר,
אני מבינה כמה שאתה מוצף בתחושות של חוסר אונים, אובדן שליטה.. נמצא במעין מצב מעגלי ומתסכל שגורם לך להרגיש תקוע, בלי היכולת לשחרר את עצמך, לנוע..
כמה שזה מכעיס ולא הוגן להרגיש שבאותו הרגע של צילום ללא הסכמתך, תחושת השליטה נעקרה מידיך, החופש והבחירה שלך נלקחו ממך והופקרו..
מבינה שהפחד הזה מכרסם בך מבפנים, כמו סיר לחץ שלא מרפה ממך, כל הזמן שוצף ורוחש מתחת לפני השטח.. ואתה כל כך רוצה להפטר ממנו, אך מרגיש משותק, משתתק.. ואני מתארת לעצמי שעצם שמירת הסוד, יוצרת בדידות שבטח מכבידה כל כך והופכת את ההתמודדות לקשה וכבדה יותר, כמו משא שמכפיל את משקלו מעצם כך שאתה סוחב אותו לבד.. יקר, הזכרת שהטיפול התרופתי עוזר לך קצת, האם אתה מקבל גם טיפול פסיכולוגי?
 

sun890

New member
שלום.

הייתי בטיפול פסיכולוגי כשנתיים שגם קצת עזר, למרות שהעניין הזה לא הועלה בפני המטפלת אבל עם סיום הטיפול העניין הזה שב להטריד. אני חושש שהעניין הזה יעסיק אותי כל חיי ושתחושת הדיכאון והרצון למות יהיו עוצמתיים יותר.
 
למעלה