די כבר דיייייייייייייי

די כבר דיייייייייייייי

נמאס לי לחיות כמו שאתם רוצים נמאס לי להיות הילדה הטובה שאתם מבקשים נמאס לי לשתוק נמאס לי לרצות אני רוצה להיות אני לצאת לעשן לשתות לחיות!!!!!
נכון אני בת 19 אני לא צריכה תחת אחריותכם יותר אבל אתם לא משחררים נכון אני במסגרת של שירות לאומי אבל אני יעשה את השירות הזה כמו שאני רוצה תפסיקו להקטין אותי תראו אותי תראו איך אני אוכלת את עצמי מבפנים לא להפוך את השולחן ולהתפוצץ תראו שאני משתדלת לא להראות לכם כמה רע לי תתחשבו בי אני מרגישה כלואה התוך הבית בתוך עצמי הכל רק כדי שתיהיו מרוצים שלא ילכלך את השם של המשפחה הרי יש לנו שם טוב כולם אנשים טובים אצלנו אבל אני לא כמו כולם אני שונה אני אחרת לא רוצה להיות כמו כולם תשחררו אותי נמאס ליייייייייי!!!!!!! אני מעדיפה להיות מאושפזת לפחות שם אני יהיה אני
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מקום להיות עצמך

ילדה אהובה,
זה נשמע כל כך מתסכל להרגיש כלואה ולא שייכת בדרך שאת מתארת, ממש נקרעת בין הצורך לרצות אחרים לבין הרצון לעשות את מה שאת מרגישה לנכון בשבילך..
ואני מתארת לעצמי כמה שזה מכעיס אותך, כמה שכבר קשה לך להכיל את הפער הזה בין הרצון שלך לשל אחרים, את התחושה שאת תמיד צריכה לוותר על עצמך.. מבינה כמה שאת רוצה להרגיש יותר בשליטה, יותר בוחרת, ולא להרגיש את חוסר האונים הזה, את התחושה שלא רואים אותך ואת הרצונות שלך, כאילו את נמחקת בשביל אחרים, בשביל לא לפגוע, מוחקת את הזכות שלך לבחור ולסלול לעצמך את הדרך..
 

Happytom

New member
ההורים שלך עושים לך רע

ואת רוצה להעניש את עצמך ע"י הכנסת חומרים רעילים לגוף שלך כמו טבק ואלכוהול?!
איזה תפיסה מעוותת יש לך עישון ואלכוהול=חיים.
&nbsp
בדיוק הפוך, אלכוהול מכניס לגוף מי שרוצה לברוח מהחיים, וסיגריות גורמות לך למות. על איזה חיים את מדברת?!
 
החיים שלי

אלה החיים שלי ככה אני חיה אותם בשבילי לחיות זה לעשן זה לשתות אלכוהול ככה אני נהנית לא אכפת לי למזה יגרום אחר כך אני חייה את ההווה לא את העתיד...
 

Happytom

New member
עזבי את העתיד

לא דיברתי בכלל על העתיד. בעתיד יכול להיות שאלכוהול וסיגריות יגרמו לך למות ואז יהיה לך רק עבר.
אבל עזבי את העתיד.
לא בעתיד את נחנקת אלא בהווה, ואם היית באמת חיה בהווה ומקבלת את ההוויה והמציאות כפי שהיא באותו רגע לא היה לך את הצורך לצרוך אלכוהול ולברוח מהמציאות ולטשטש אותה.
לשתות ולעשן זה בדיוק ההפך מלחיות את העכשיו, זה לברוח מהעכשיו.
אני מקווה ששתזכי לגדול, להחכים, ללמוד ולהבין קצת על עצמך ועל החיים לפני שתהרגי את עצמך.
&nbsp
פשוט עצוב לקרוא אותך, את המקרה אולי הכי עצוב ששמעתי.
 
למעלה