קשה לי בחיים

edenn1231

New member
קשה לי בחיים

היי לכולם אני חדשה כאן אבל אני רוצה לשתף מישהו במה שקורה לי
אני בת 18 יש לי משפחה גדולה בלי עין הרעה אבל אני מרגישה לפעמים אולי בעצם כל הזמן שאין מישהו שמקשיב לי כולם פשט מחלטים על מה שאני יעשה,לאן אני יצא,עם מי ומתי
הם החליטו שכדאי שאני יהיה עתודאית ( אני לומדת כרגע אלקטרוניקה) כבר עברה לה חצי שנה ומהתחלה לא אהבתי את החומר וכשאני שואלת אם מה לעשות הם פשוט עושים לי פרצוף עצוב של חבל אם תפרשי וכל אחד מהאחים פשוט אומר לי מה הוא היה עושה וחבל שהוא לא למד את זה לפני הצבא.
כל יום במשך חצי שנה קמתי כאילו אני חייבת ללמוד וכל יום קמתי כאילו אני עושה זאת בשביל לרצות אותם .
לפני כחודשיים חשבתי על התאבדות ניסיתי לעשות את זה אבל עשו אותי ומאז פשוט לא מפסיקים לתחקר אותי אם אני יוצאת לאנשהו
יש מצבים שאני הולכת לישון כשאני בוכה ואת האמת זה נראה כאילו זה לא אכפת לאחרים אז מידי יום אני ואלת את עצמי כשאני כאן לא אכפת להם אז למה ני חייבת להיות כאן.
אין לי מישהו לדבר איתו , אין לי מישהו שיחבק אותי ויגיד לי לא נורא אם תפרשי נכון זה יהיה קצת חבל אבל העיקר שתיהיה מאושרת את תמיד יכולה ללמוד אחרי הצבא משהו שאת אוהבת ושאת תהני ללמוד .
חודש שלם כבר שאני חיה בבדידות ובתחושה שאני כלום בעולם הזה וכלום במשפחה שלי חשוב לי לציין גם שאני כמעט נכשלתי בכל המבחנים ויש סיכוי שיעיפו אותי אבל אז אני חושבת על איך המשפחה תגיב לכך או מה היא תגיד ...
ואז אני חושבת על התאבדות וזה פתאום נראה לי פתרון מושלם לכל הבעיות שלי .
חשבתי היום לחתוך ורידים כשהם לא יהיו בבית עם סכין יפני אז במקרה ואני ימות או יקרה לי משהו תדעו שזאת הפעם הראשונה שדיברתי או כתבתי את זה כאן כי לפחות כאן אני מרגישה שאף אחד לא ישפוט אותי.
ואם למישהו יש בעיות גדולות יותר משלי ובאלו להגיד לי כמה עדיף שאני לא אתאבד אז תחסכו את זה ממני כי זה לא ישנה כלום
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להרגיש חסרת אונים ובחירה

שלום עדן יקרה, וברוכה המצטרפת לפורום!
עצוב לקרוא על התחושה שלא רואים אותך ואת הצרכים והרצונות שלך, את זכותך הבסיסית לכוון את חייך בדרכים שנראות לך לנכון ולבחור לעצמך את השבילים בהם תלכי.
זו נשמעת כמו תחושת לחץ ומועקה כל כך איומה, כמו להיות כל הזמן מתחת לזכוכית מגדלת, וכאילו המעשים והבחירות שלך באיזשהו מקום נלקחים ממך – ונתונים לרשות הרבים, כשלכולם כל הזמן יש מה להגיד (כשאת אולי היית רוצה שדווקא יותר ישמעו ויקשיבו, לפני שכל אחד אומר את דעתו..)
&nbsp
לפעמים משפחות, בד"כ מתוך אהבה, דאגה ורצון לגונן, מרגישות שהן 'יודעות הכי טוב' ושזה תפקידן וחובתן לעזור ולכוון את בני המשפחה לאפיקים רצויים. לפעמים ההכוונה הזו יכולה להיות מאד מועילה, ומנגד – לפעמים היא יכולה להיות מאד מוחקת ומשתקת, ולגרום לאדם להרגיש כאילו מוציאים את המושכות לחייו שלו מיידיו, כאילו הוא איזה גורם שולי בחיים של עצמו.
&nbsp
יקירה, אני מבינה את המשאלה שלך לסביבה יותר תומכת, שתיתן יותר מקום לקול שלך, ויתמכו בך בכל החלטה אשר תקבלי – בין אם תחליטי לפרוש מהמגמה ובין אם לא. ומבינה גם כמה שקשה למצוא את המילים האלו מול המשפחה שלך, לשתף אותם בתחושות שלך, לבקש מהם את התמיכה לה את זקוקה מהם כמשפחה. יקירה, אולי יהיה לך קל יותר להדפיס ולהראות להם את מה שכתבת כאן בפורום, כדי לאפשר להם הצצה לרחשי ליבך, כדי שאולי יוכלו להבין כמה שהלחץ שמופעל עלייך, גם אם נובע מתוך כוונות טובות, רק פוגע וגורם לך להרגיש בודדה וחסרת אונים עד ייאוש..
עדן אהובה, החיים שלך כל כך חשובים, ויש בהם עוד כל כך הרבה, גם ברגעים שמרגישים הכי חשוכים וחסרי מוצא. יקירה, אני מבקשת שלפני שתקבלי החלטה מכל סוג, על אחת כמה וכמה החלטות שאת עשויה להתחרט עליהן ואין מהן דרך חזרה – שתגיעי לשוחח איתנו, בצורה אנונימית ובטוחה בצ'ט האישי דרך האתר שלנו (הצ'ט פעיל כל יום חוץ משישי, בין 9 בערב לחצות) – מבטיחים להוות אוזן קשבת וכתף תומכת, בלי לשפוט או להחליט בשבילך..
מחכים לך יקירה, ועוטפים בינתיים בחיבוק חם מעומק הלב

&nbsp
 
למעלה