איך הכי כדאי לחסוך כסף לטווח ארוך

איך הכי כדאי לחסוך כסף לטווח ארוך

מכרתי את הדירה הישנה של הוריי ז"ל ונותרתי עם סכום כסף יחסית גדול אותו ארצה לחסוך לטווח הארוך. מעבר לזה שאני לא מבינה גדולה בכספים, אני גם מטבעי אדם שמאד לא אוהב סיכונים מהי התוכנית הכי בטוחה בה אפשר להשקיע את הכסף ולהרוויח כמה שיותר על החסכון מבלי להסתכן בכלל, יש דבר כזה??
 

משה שרן

New member
חסכון לטווח ארוך

שלום השקעה דרך אחת מחברות הביטוח היא הכי כדאית כיום , יש למגדל , הראל ומנורה תוכניות שכדאי שתבדקי את התשואות שלהם , כמו כן יש לחברות הביטוח מסלולים סולידיים ומסלולים נוספים מגוונים זאת דרך אחת להשקעה , דרך נוספת היא דרך אחד מבתי ההשקעות שקיימים בשוק.אין כיום תכנית שמאפשרת לך רווח מובטח עתידי ללא כל סיכון.
 

DanaGoldstein

New member
אני יכולה לשתף בפתרון שאנחנו מצאנו

גם אני ובעלי חיפשנו פתרון נטול מסיכונים עבור תוכנית חסכון ארוכת טווח לילדים שלנו, אומנם כנראה שהסכום שאני הפקדתי לא קרוב אפילו לזה שאת מדברת עליו. החיפושים הובילו אותנו לפיקדון הקוקוס של בנק מזרחי - לפי התוכנית בפרק זמן של 20 שנים הסכום שהפקדנו יכפיל את עצמו (לפי המתמטיקה הזאת, כאשר שלושת ילדינו יגיעו לגיל שהם ירצו לעשות תואר ראשון, אנחנו נוכל לממן לשלושתם את הלימודים). מאחר והסכומים באמת שונים לחלוטין, אולי יתאים לך דבר אחר, אבל אם הדגש הוא על היעדר סיכון אז אולי זה דווקא כן יתאים לך.
 
למעלה