מבקשת מידע על הקמת דוכן בקניונים

לירוןv

New member
מבקשת מידע על הקמת דוכן בקניונים

שלום לכולם !!!! אני מכינה עבודות יצירה כמו: ברכות הבית, חמסות, שלטים לבית ולחדרים, אגרטלים מעוצבים וכ'ו דיפדפתי בפורום וראיתי בעיקר ירידים , האם יש מידע על פתיחת דוכן בקניון? למי פונים? מה העלויות? אשמח לתגובות, יום מקסים , לירון .
 

HayaBee

New member
ברוכה הבאה תתכבדי ../images/Emo96.gif../images/Emo212.gif

שלום לירון, את מוזמנת להיכנס לבלוג - לינק בחתימה שלי. שם תמצאי מידע על פתיחת דוכן. כמו כן תמצאי רשימה של מנהלי ירידים אליהם תוכלי לפנות בהתאם למקום מגוריך או בכל הארץ. העלויות משתנות בכל מקום אך הממוצע הוא 150 שח. חושבת שעניתי על כל שאלותיך, אם יש עוד את יכולה בהחלט לשאול ואענה לך ברצון. בהצלחה.
 

לירוןv

New member
וואו, תודה

תודה רבה!!! באמת יש שם המון טלפונים . מה לגבי השווקים? מצויין שיש להגיע מוקדם ולתפוס מקום...בטח צריך לתאם עם מישהו לא? למי פונים? והאם ידועות לךהעלויות?
 

HayaBee

New member
לא ידוע לי לגבי השווקים, מי שיודע נקרא

להביא את המידע אם חפץ ליבו.
 

kfirla3

New member
שווקים קרי ירידים...

בירידים הכוונה להקמת דוכן או בקניון או במיקום אחר. אם הכוונה שלך ממש לשוק כשוק רמלה לוד או שוק הכרמל אז אין לי ממש פרטים ואני לא בטוח שהם קהל היעד שאת מחפשת. אבל אם כן לדעתי פשוט לפנות לאחד הח'ברה שמוכרים בכל אחד מהשווקים ולשאול אותו לטלפון של הביג בוס. לגבי ירידים בקניונים ורחוב וכו.. לפי דברי חיה יש רשימת טלפונים. יש לך גם יריד חינם ברחוב דיזנגוף ,שנקרא דיזנגוף יוצר שאפשר לנסות... בהצלחה.
 
למעלה