תקענו דגל היום

אני כמעט בוכה מהתרגשות../images/Emo24.gif../images/Emo182.gif

אין לי מילים מרוב סיפוק. זו הרגשה של מחסום שנפרץ. ספרו קצת, זה בתוך בניין? בחוץ? היה גשום? כמה אנשים היו מטעם ה"קהל"? וכמה פעילים היו בערך, בכל רגע נתון?
 

sindra

New member
כל מסע מתחיל בצעד. ואת עשית את הצעד הראשון

כשראיתי את הודעתך לראשונה בעניין התערוכה אמרתי לעצמי "בחלומות הלילה", לא האמנתי שזה יכול להתרומם. את האמנת. והצתת את התהליך ואת המוטיבציה שמסתבר שקיננה בכולם. אל תמעיטי לרגע מהחשיבות של האמונה שלך והעשייה שלך.
 
../images/Emo45.gifלהצלחה הזו אבות רבים../images/Emo24.gif

ואין ספק שזה שיעור חשוב לכולנו. לא תמיד הדרך קשה ועקובת ויכוחים מרים כמו שציפינו. לפעמים היא קלה וצריך רק להעיז (וזה נכון להרבה תחומים בחיים, לדעתי). כנראה העת בשלה
לכך, ועוד מעט כבר לא תהיה לנו עבודה בכלל, אמן
אני צמאה לעוד פרטים, כמה דוכנים היו? כמה מבקרים (בערך)? כמה פעילים מ"כוחותינו"?
 

sindra

New member
יש עוד פרטים בקומונה של החתול

אנשים שהיו אתמול כתבו שם
 

shapir1

New member
היו די הרבה דוכנים והיה די צפוף.

לתחושתי היו שם גם הרבה מבקרים. אני חושבת שגם מי שעבר ליד הדוכן, מבלי לעצור או לקחת חומר, ורק הסתכל על צירוף המילים: "מוותרים על ברית מילה" - משהו נצרב בתודעה שלו. מעכשיו אי אפשר לומר שאין דבר כזה. אני מקווה שהיום יהיה מוצלח לא פחות מאתמול, ושוב - חבל שאין באפשרותי לעזור. מכוחותינו היו די הרבה פעילים (אני לא מחשיבה את עצמי). מעבר למי שכתב בקומונה היו עוד אנשים, בערך כעשרה.
 

shapir1

New member
אה, שכחתי ../images/Emo163.gif

זה היה בתוך מבנה סגור. והפוסטר לדעתי באמת תפס את העין לכל מי שעבר ליד.
 
לדעתי האבא העיקרי של ההצלחה הזו,

(שמשום מה מצטנע מאוד כרגע וממעט לכתוב), הוא דורון. כל הכבוד דורון!
 

sindra

New member
דורון נתן פוש רציני מאוד

להתממשות הדוכן ואני מעריך אותו מאוד לא רק על זה אלא בכלל על האיכויות שלו כאדם, אבל אני חושב שאם יש משהו אחד עיקרי שאחראי להצלחה של הפרוייקט הזה הוא שיתוף הפעולה המדהים בין האנשים, ההתגייסות של כולם, כשכל אחד תורם ועושה כפי יכולתו. זה בעיני הדבר המדהים והמרגש שקרה פה. כולם עבדו ביחד, רוב הזמן בכלל באופן וירטואלי, וזה קרם עור וגידים ויצא לפועל.
 
לדעתי הוא לא נמצא ליד מחשב

כי בגלל התערוכה הוא וזוגתו נשארו במרכז. מצטרפת לשבחים. באמת מגיע לו (ולה) כל הכבוד! וגם לחתול הצ'שייר הבלתי נלאה. בכלל, היו אתמול לא מעט אנשים שלא כותבים הרבה בפורום אבל עשו שם המון ומכל הלב.
איש אחד תיחקר אותי בתערוכה במשך דקות ארוכות, וניסה להבין מי מרוויח כאן מהסיפור הזה. הוא התקשה להאמין שאין כאן איזהשהו גוף שגוזר קופון מהדוכן או לפחות מהפורום. גם אני חושבת שזה די מדהים שאוסף של אנשים כלכך שונים וכל כך איכותיים משקיעים כל כך הרבה למטרה כל כך לא חומרית.
 
כמה מילים לדורון

האמת אין לי מילים! לא יודעת..... לא כל יום פוגשים אנשים מדהימים באמצע הדרך.
 
אכן

ללא דורון סיכוי גבוה שלא היה דוכן. הוא זה שמגיע לו הקרדיט העיקרי על דחיפת הפרויקט הזה
 
../images/Emo47.gif../images/Emo106.gif כל הכבוד!

על הארגון, התמיכה, המוטיבציה, העזרה הפיזית, ההסברה... הכל!
 

Sailorgirl

New member
כל הכבוד לכם ../images/Emo47.gif../images/Emo106.gif

אם הייתי בארץ הייתי גאה לעזור!
 

shapir1

New member
../images/Emo26.gif עדכונים מהיום ../images/Emo13.gif ../images/Emo26.gif

אז בסופו של דבר מצאתי בייביסיטר לקטן, והצטרפתי גם לעזור. אני רוצה שוב להודות לכל מי שתמך, ארגן, הדפיס ותרם מעצמו (גם בשטח וגם מאחורי הקלעים) - מי היה מאמין שנצליח לארגן דוכן שכזה! אני עוד זוכרת שראיתי לראשונה בשבוע שעבר את הודעתה של ציפור על התערוכה וחשבתי לעצמי: "לא, דבר כזה בטח לא יוכל לצאת לפועל", אבל כולם כאן שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל, ואני מוכרחה להודות שללא המאמצים האלה לא היינו מצליחים. אז שוב - אני מודה לכולכם! אתם אנשים יקרים ונהדרים ואני שמחה שנפלה בחלקי הזכות להכיר אתכם (גם אם עדיין לא הצלחתי להכיר את כולכם באופן אישי
). <ועל שאר החוויות מהיום (שעדיין לא נגמר)
בקומונה.>
 
היה אחלה

קודם כל הדוכן שלנו היה פינתי ומרכזי שזה אחלה מקום כי חייבים לעבור ליידו ולהתעכב כי הוא בסיבוב. היו יחסית לתערוכה קטנה הרבה נשים בהריון שזה קהל היעד. הדוכן היה מלא חומר ומאד מזמין ולא מאיים. אנשים קיבלו גלויות גם לדתיים "חתול" לא חשש לתקוע אחת ביד. הכי חשוב, לדעתי, היתה ההתעניינות והחשיפה. הרוב באמת התעניין והביעה תמיהה שקיימת בכלל התארגנות של קבוצה נגד ברית מילה. מיעוט קטן אמר בנימוס "לא תודה" בודדים זרקו תירוץ וברחו כאילו אנחנו נושכים. אני הייתי מהתחלת היום עד הסוף ונתקלתי רק בדתיה אחת שאמרה משפט ארסי עם המילה "גויים".(לא טרחי אפילו לזכור). מעבר היו דיונים יפים ומכובדים עם אנשים שהטילו ספק. היו הערות והארות. היתה אוירה טובה ואפילו נהדרת (לדעתי). היה כייף לדבר עם החברים ולהחליף חוויות. מאד נהנתי ואני מאד גאה בכולם שהתנדבו ותרמו אך ורק למען האידיאולוגיה. (היה מתעניין אחד שממש התעקש לדעת מה יוצא לנו מזה ולא האמין שממש שום דבר). מקווה להפגש בעוד ארועים.
 
למעלה