מה דעתכם על עגילים לבת? ומה על עגיל בלחי לפעוטה?

תרגיל יח"צ גאוני!! (מקווה שלא עשיתי ספויילר לאף אחד
)

מתי בישראל תקום אמא (או יקום אבא) גאונ/ה כזו/ה?
 
מה דעתכם על עגילים לבת? ומה על עגיל בלחי לפעוטה?

איך הייתם מגיבים לאמא שמעלה את תמונת ביתה הפעוטה עם פירסיניג בלחי?

"אני ההורה, היא הילדה שלי, אני אעשה מה שבא לי! אני אקבל את כל ההחלטות בשבילה עד שתהיה בת 18. אני יצרתי אותה, היא שייכת לי! אני לא צריכה אישור מאף אחד. אני חושבת שזה טוב יותר, חמוד יותר ואני מעדיפה שהלחי שלה תהיה מנוקבת. זו –לא– התעללות. אם כן, זה היה לא חוקי, אבל זה לא. אנשים עושים פירסינג לתינוקות שלהם בכל יום, וזה לא שונה. התינוקת שלי, הבחירה שלי! בחירת ההורים, זכויות ההורים! אל תשפטו את ההורות שלי, כולנו מגדלים את הילדים שלנו אחרת, וזה לא עניינכם בכל מקרה!".

הנה כתבה על האמא שעוררה גל כתבות אדיר ותגובות חריפות מכל כיוון...

http://www.onlife.co.il/עבודה/חברה/...של-תינוקת-עם-פירסינג-בלחי-ועוררה-שערוריה-ברשת

 

18 פאולה

New member
אהבתי את הכתבה!

ראיתי את התמונה הזו מסתובבת וזה רעיון גאוני. הפתיע אותי איך שהכתבה הציגה את הנושא - הייתי בטוחה בהתחלה שזה תרגום מאחר ואין שום הגנה על כך ש״ברית מילה זה שום דבר״, אבל נדמה לי שזה לא. במיוחד אהבתי את הפסקה האחרונה:
״נשמע שהצלחת לגרום להמון אנשים להיות מודעים למצפון הלא-שקט שלהם. אם הם באמת היו מרגישים שאין דבר שהם אשמים בו, הם היו מתעלמים מהמסר החבוי בפוסט וממשיכים הלאה במקום לזעום", כתב אחד המגיבים. בין אם הוא צודק ובין אם לא, אין ספק שהדיון הזה מלמד אותנו לקח חשוב – כל שינוי גופני שאנו כופים על ילדינו דורש מאיתנו מחשבה מעמיקה ורחבה על כל ההשלכות שבדבר. כל הורה בינו לבין ילדו, וכולנו כחברה״
 

ruven7

Active member
נכון,הקישור קודם לא נפתח

התגובה שלי היתה למובן מאליו בתחילה
ואם זה היה המקרה דעתי בעינה עומדת.
 

SupermanZW

Well-known member
השאלה שצריכה להישאל היא האם התינוקת הביעה רצון לפירסינג בלחי

סביר להניח שלא ושזה היה רעיון של האמא, במקרה כזה זה לא לגיטימי, אבל אם התינוקת באמת ביקשה את זה אין בזה כל רע וזה אפילו חמוד. לגבי ברית מילה, אין תינוק שמבקש לעבור ברית מילה, בטח לא בגיל 8 ימים, הרי אינו יודע לדבר, לכן כפיית המילה עליו אינה לגיטימית. אם ירצה בהיותו מודע לעצמו לעבור ברית מילה יש לאפשר לו אך ודאי שלא לכפות על מי שאינו מסוגל להביע את דעתו ורצונותיו.
 
למעלה