גיל הפשלת עורלה אצל הילדים שלכם

arthurk85

New member
גיל הפשלת עורלה אצל הילדים שלכם

שלום לכולם,

התינוק שלנו לא עבר ברית מילה והרופא אמר לראות אורולוג ילדים אם העורלה לא תפשיל עד גיל שנה. מקריאה באינטרנט הממוצע להפשלת עורלה הוא גיל 10. אני זוכר את עצמי מפשיל את העורלה שלי מאז ומעולם עם זכרונות מגיל 5.

אז השאלה שלי היא - אם יש לכם ילד שלם - באיזה גיל הפשילה העורלה שלו? אשמח גם לשמוע מה יש לכם לומר על בדיקת אורולוג ילדים ומה מצפה לנו בה אם עברתם כזאת

תודה לכל העונים!
 
אין שום סיבה לראות אורולוג אם הילד שמח ובריא

גיל הפשלת העורלה שונה בין אדם לאדם וכל גיל עד גיל ההתבגרות (סביבות 13 ואפילו 15) הוא נורמלי.
אם אין כאבים בזיקפה או בזמן מתן שתן אין שום סיבה לראות אורולוג. אל תיישרו את הבן שלכם לפי איזושהי סטטיסטיקה, זה לגמרי מיותר. ההפרדות תקרה מעצמה באופן טבעי.

מצ"ב מאמר בנושא הטיפול בפין השלם והפשלת העורלה:
http://www.tapuz.co.il/forums/articles/article/202/13552/משפחה/מוותרים_על_ברית_מילה
 
זאת סתירה, בור לא פונה כך

יחד עם זאת אפשר לחפש מידע ולדעת בקלות.

התיאור שלי הוא שהערלה מכסה את הפין לכל אורכו, כולל העטרה שבקצה. הערלה נשארת דבוקה לפין אצל תינוקות ומשתחררת מתישהו, כנראה בגיל 6. אחרי זה הערלה מכסה וחושפת את העטרה, ומכאן הביטוי הפשלה, כשהפין זקור הערלה מופשלת, בשאר הזמן הערלה מכסה ומגנה על העטרה שנשארת לחה ורגישה אצל שלמים.


יש אפשרות לניצולים אמיצים לחוש את העטרה כשהיא רגישה, לוקחים יריעת ניילון נצמד ומלפפים סביב, לא הדוק מדי כמובן. חייבים להוריד את זה למשך הלילה, מומלץ לסובב את הקצה של זה כדי שיהיה אפשר להוריד את זה בקלות. מניסיוני אחרי כמה ימים העור והעטרה אכן רגישים יותר, אבל כל מגע עם ביגוד נותן מלא דקירות קטנות, ולוקח שבועיים לא נעימים עד שהעטרה חוזרת לאבד את רגישותה.
 
אין צורך להתנצל


ותודה ששאלת כי זה תירוץ מצוין לתת את הקישור לערך הרלוונטי במילון שלנו שמסביר מה זאת עורלה

http://www.tapuz.co.il/forums2008/terms/default.aspx?forumid=202&d=196&t=826

שם יש עוד קישורים למידע נוסף
 
למעלה