ברית עורלה // תם אהרון (טור אישי במגזין "ליברל")

trilliane

Well-known member
מנהל
ברית עורלה // תם אהרון (טור אישי במגזין "ליברל")

http://theliberal.co.il/ברית-עורלה-תם-אהרון/
קצר, צפוי ולא מקורי, אבל תמיד משמח לשמוע עוד ועוד קולות כאלה.


תם אהרון מוכר כיום בעיקר מ"גב האומה" (כחלק מהפאנל הליברלי / אתאיסטי מוצהר של ליאור שליין) ומהופעות טלוויזיות נוספות, כך שקשה לומר שהופתעתי; זה עוד קול בתוך המחנה, ואולי זו קצת "הטפה למקהלה" (או טפיחה עצמית על השכם...) אבל זה עוד לבנה בחומה.

לא מצאתי דרך ליצור קשר עם הכותב, אולי מישהו שפעיל בפייסבוק (שזה בערך כולם חוץ ממני
) יוכל לאתר אותו ולהאיר את עיניו שהוא לא גוזר על בנו (ההיפותטי) "חיים של חריגות ומבוכה"; שלא יהיה לו קשה יותר עם בנות בתיכון (אולי להפך) ולא יקרה שום דבר מיוחד בצבא (שקשור לערלה...); שלא סביר שיצחקו עליו (בגלל הערלה) ובעיקר – הוא ממש לא יהיה בין הראשונים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לי חשבון פייסבוק, אני לא יכולה לראות דיונים בעמוד שלו

 

18 פאולה

New member
הרבה ענו לו

מסכימה מאד עם איך שתארת את מה שכתבת. גם אותי הרגיזו האמירות על כך שהוא יהיה הראשון ועל כך שהוא גוזר מחיר חברתי על הבן שלו.... אבל לשמחתי המון המון אנשים ענו לו וכתבו לו בדיוק את הדברים האלה. וכך או כך, זה באמת משמח שעוד מישהו מפיץ טקסט כזה ומה שהיה יפה זה שהיתה לו תפוצה ממש ממש רחבה.
&nbsp
אגב, בדיון אחר לגמרי בקבוצת פייסבוק אחרת לגמרי, מישהי העלתה שאלה לדיון לגבי מנהג המציצה במהלך המילה. להפתעתי, חוץ משני אנשים, כל מי שהגיבו והשתתפו בדיון הזה, הביעו התנגדות נחרצת למילה. וכאמור זו קבוצה שממש לא קשורה לנושא. מאד מעודד בעיניי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה, משמח לדעת. האמירות שלו לא הרגיזו אותי כלל

אלה אמירות תמימות שנאמרו מתוך כוונה טובה ובורות, על מה יש לי להתרגז כאן? רק רציתי לפקוח את עיניו כדי שידע.
 
למעלה