מישהו יכול לתרגם את הסרטון הזה, כדי להכין לו כתוביות?

כן רואים את זה בארה״ב, זה כתוב מפורש.

ואם את שוב מתכוונת להתחיל עם הסברים משונים ומסובכים כדי להסביר את הטענות שלך בתוך טקסט פשוט, אז תחסכי את זה ממני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היכן?

בכתבה נאמר "כשהשוו הרופאים את הנתונים ביחס למצב המקובל לגבי פעוטות בארה"ב שנימולו גם כן, התברר שבגופם כמעט שלא הופיעה דלקת מסוג זה."
http://www.nrg.co.il/online/29/ART2/115/939.html
&nbsp
וגם במאמר זה מופיע לקראת סוף הטור הראשון (אני לא מצליחה להעתיק כרגע את הטקסט מתוך ה-PDF) שהנתונים (של תינוקות זכרים בישראל) הושוו לארה"ב והיו גבוהים יותר משמעותית.
https://www.ima.org.il/filesupload/imaj/0/39/19690.pdf
&nbsp
למען הסר הספק, אף אחד לא אומר שאין דלקות בדרכי השתן בתינוקות בארה"ב. יש בארה"ב ויש בישראל ויש גם בבנות. זה קורה, הן בתינוקות, הן במבוגרים. השאלה אם יש קשה למילה, והקשר (המתאם) הזה נמצא רק במילה מסורתית ע"י מוהל. אתה יכול להמשיך להתווכח או פשוט ללמוד לקרוא.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה אמיתי? זה אותו תקציר של אותו מאמר


התקציר בקישור שהבאת עכשיו:
http://adcbeta.bmj.com/content/early/2008/10/06/adc.2008.144063?rss=1
אינו עדכני:
You are currently viewing a earlier version of this article (October 06, 2008).
View the most recent version of this article
כשלוחצים על הקישור העדכני, מגיעים לעמוד הזה:
http://adcbeta.bmj.com/content/94/3/191
והטקסט זהה לתקציר בקישור שהבאת קודם (כי זה אותו תקציר!)
http://adc.bmj.com/content/early/2008/10/06/adc.2008.144063.abstract?rss=1
&nbsp
המאמר המקורי פורסם באוקטובר 2008 (והגישה אליו בתשלום) והוא נכתב ע"י כמה חוקרים, ביניהם ד"ר יעקב אמיר.
&nbsp
במאי 2010 ד"ר יעקב אמיר כתב מאמר נוסף על אותם מחקרים:
https://www.ima.org.il/filesupload/imaj/0/39/19690.pdf
וסיים אותו בהמלצה למוהלים לשנות את החבישה המסורתית.
&nbsp
בעקבות אותו פרסום הייתה הכתבה ב-NRG, בראשית יוני 2010:
http://www.nrg.co.il/online/29/ART2/115/939.html
שבה הוא וד"ר אורי טוקר מרואיינים, ושוב, אומרים את אותם דברים (שהבעיה במילה המסורתית).
&nbsp
אז אין טעם שתכתוב בכל פעם שמדובר ב"קישור חדש" כי המידע אינו חדש. אלה אותם קישורים לאותו מחקר (+מחקר המשך) וזה לא משנה אם כתובת הקישור משתנה, המידע לא משתנה. מילא לא להאמין לי, אבל לא להאמין לחוקרים עצמם שהתראיינו על המחקר?! כמה אפשר?
&nbsp
ואם אתה טוען שיש שם מידע על עלייה בשכיחות דלקות בדרכי השתן בעקבות מילה בארה"ב, בבקשה, בוא תצטט את המידע. אל תכתוב "כאן" ותזרוק עוד קישור, כי זה סתם לופ שלא מוביל לשום מקום.
&nbsp
 
את לא חושבת שזה מוזר

שמישהי ללא שום הכשרה או ידע רפואי, כותבת פירושים משונים ומסובכים, לדברים שרופאים כתבו בצורה מפורשת ופשוטה?
&nbsp
לדעתך הרופאים לא יכולים לכתוב את המסקנות שלהם בעצמם, אלא הם כותבים דברים לא נכונים, כדי שאת תגיעי ותנסי להכניס את ההסבר המסובך שלך לטקסט פשוט?
אולי תתחילי להסתובב באוניברסיטאות ובבתי חולים, ותסבירי לכל האנושות ש״הרופא לא התכוון למה שהוא אמר, אלא זה בדיוק הפוך בגלל ש_______״ (השלימי עוד 7000 מילים)....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה לא חושב שזה מוזר

שאדם שלא יודע לקרוא אנגלית ואין לו הכשרה בקריאת מחקר מתווכח לא רק עם מי שיש לו שניהם (לא נדרשת הבנה ברפואה כדי להבין מבנה בסיסי של מחקר, זו הכשרה אקדמית כללית לתואר מתקדם) אלא גם עם הרופאים עצמם, שאמרו את אותו הדבר בעברית פשוטה? (ב-NRG).
 
אני יכול לתרגם בקלות, ואני לא ממציא הסברים שלא כתובים.

ההית צריכה 700 מילים כדי להסביר את ״המבנה הבסיסי במחקר״, זה כבר ממש לא אמין. ואת עוד מביאה לי טענות מכתבה בידיעות, כשאת אומרת שחייבים לבדוק את המחקר עצמו...
הדברים כתובים מפורש שחור על גבי לבן, אני לא מאמין שרופאים צריכים מישהי מפורום נידח בתפוז, כדי שתסביר למה הם התכוונו, (במיוחד שזה בכלל לא נכנס בטקסט, וצריך המון דימיון כדי לנסות להאמין שלזה הם התכוונו).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז למה פתחת את השרשור הזה?

אינך יכול להחזיק בחבל בשני קצותיו. אם אתה יודע אנגלית אקדמית ויודע לתרגם, אתה לא צריך עזרה בתרגום שיחה קולחת באנגלית פשוטה. אם אתה לא מסוגל לקרוא אנגלית בשפת המקור ונעזר בתרגום מכונה, זה אומר שאתה לא יכול לתרגם בקלות, לכן אתה משתמש בשירות שעושה זאת. רק שתרגומי מכונה רחוקים מלעשות עבודה טובה, ונדרשת תמימות, בורות או חוצפה עצומה כדי להתווכח עם מי שקרא במקור ועוד לטעון שאתה מבין טוב יותר.
&nbsp
אני לא צריכה 700 מילים כדי להסביר, אתה צריך יותר מילים כדי להבין וגם זה לא עוזר... גם הרופאים לא צריכים אותי, הם כתבו בצורה שברורה לכולם, רק לא לך, מתברר... למה אתה מתעלם ממה שהם עצמם אמרו ל-NRG? אתה לא חושב שהם יודעים להסביר את המחקר שלהם יותר טוב מכולם?
&nbsp
אני לא מביאה לך הוכחה מהעיתון (זה קישור שאתה הבאת, אגב) אני מביאה לך את דברי הרופאים עצמם בשפה שאתה מבין, כי את המחקר אתה לא מסוגל להבין (ובכל זאת מתעקש שכן). אתה טוען שאתה לא מקשיב לי, אבל למה אתה לא מקשיב לרופאים עצמם? ואם אתה חושב שהם לא יודעים על המחקר שהם עצמם ערכו, למה שלא תפנה אליהם ותברר ישירות מולם? הם חיים כאן בישראל, תוכל לכתוב להם בעברית ולברר זאת אחת ולתמיד.
 
יש דברים שכתובים שחור על גבי לבן, במילים קצרות ופשוטות.

זה שאת מתעקשת לדחוף הסברים משונים, עם כמויות של טקסט, חישובים, והמצאות. מוכיח שאת תעשי הכל כדי לצאת צודקת, בלי קשר למה שנכון. איך ייתכן שרופאים בכירים מארה״ב, צריכים משתמשת אנונימית מפורום בתפוז, כדי שהיא תסביר שהם התכוונו בדיוק הפוך ממה שכתוב? כל עוד זה ניראה לך הגיוני, אין לך שום סיבה להגיב לי בחזרה, כי אני לא אתייחס בכלל.
אחרי שתביני את זה, ותושבי שצריך להתייחס לטקסט ולניסוח המדעי והרפואי בלבד, ולא לכל ההודעות וחישובים האינסופיים שלך כדי לדעת מה נכון, נוכל להתקדם.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן פשוטות למי שיודע לקרוא מחקר, אבל אתה לא קורא אנגלית

וגם לא יודע לקרוא מחקרים, אתה רק יודע להתווכח עם מי שיודע.
&nbsp
אני לא דוחפת שום הסבר, ד"ר אמיר יעקב, החוקר, הסביר ל-NRG ואף כתב מאמר שקושר כאן כמה פעמים שבו הוא מסביר את אותם הדברים (שבארה"ב האחוזים אחרי מילה אינם גבוהים כמו בישראל ושהבעיה במילה המסורתית). יש סיבה שאתה מתעלם מההסברים שלו? הוא לא יודע מה קרה במחקר שלו עצמו? בוא רק תענה על השאלה הפשוטה הזאת.
 
בידיעות התמקדו במחקר שנעשה בישראל

אבל ה קרה פתאום? בשרשור המקורי את התרגזת שאני מביא הוכחות מעיתונים במקום ממאמרים מדעיים, ופתאום את מוותרת על המקור הרפואי בשביל כתב פשוט מידיעות? בדקת שהוא ״יודע ליקרוא מחקרים״ לפני שאת מצטטת אותו?
אני. רואה שאת חוזרת על עצמך, אין לך שום טענה חדשה או משהו שלא עניתי עליו קודם, וגם לא ענית על השאלה הפשוטה שלי בתגובה הקודמת, אני לא רואה שמשהו כאן הולך להתקדם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איזה ידיעות? זה NRG. המחקר אכן נעשה בישראל.

זו לא הוכחה, זה הסבר של הרופאים לגבי המחקר (בתיאור המחקר הכתב ממש לא דייק, כפי שכתבתי אז). כאמור, ההסבר של ד"ר אמיר יעקב שם זהה (באופן לא ממש מפתיע...) להסבר שהוא עצמו כתב במאמר שהוא פרסם לפני כן. פירטתי כאן:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/202/181673267
&nbsp
וכאמור, לו זה היה רק NRG, לא, לא הייתי סומכת על כך. מכיוון שקראתי בעצמי את התקציר + המאמר שפרסם הדוקטור + הכתבה, אני יכולה להעיד ממקור ראשון שבנקודה הזאת הם אחידים במידע.
&nbsp
אני חוזרת על עצמי כי אתה מתעלם משאלה פשוטה: מדוע אינך מקבל את דבריו של ד"ר יעקב אמיר? הוא כתב מאמר שמסביר את תוצאות המחקר ההוא, ואם קשה לך עם האנגלית, הוא מסביר את אותו הדבר בעברית ב-NRG (והריני לאשר שההסבר זהה, קראתי בעצמי את שניהם). למה אתה ממשיך להתווכח כשאפילו ההסבר של הרופא מבהיר היטב את המצב? זו נראית לי כבר התבצרות בעמדה לצורך ספורט, אתה כ"כ עקשן שגם אם הוא עצמו ידבר איתך כנראה לא יעזור שום דבר. אם זו הגישה שלך, אתה צודק, באמת אין טעם שאטחן כאן מים. מצד שני, גם אין טעם שתבקש ממני עזרה במשהו, כי לא ממש עוררת בי חשק לעזור לך, איך לומר בעדינות.
 
הוא דיבר רק על המחקר בישראל ולא על המחקר בארה״ב

בישראל בדקו את ההבדל בין מילה אצל רופא למוהל, והארה״ב בדקו את ההבדל בין שלמים לנימולים.
ועדיין לא ענית על השאלה הפשוטה, למה פרוסורים מכל העולם, צריכים מישהי מפורום בתפוז שתסביר למה הם התכוונו? הרי הבאתי לך ציטוט שבו כתוב את מה שאמרתי מהתחלה, ואת כבר 10 פעמים שולחת הסברים משונים ומסובכים, וטוענת ש״רק את יודעת ליקרוא מאמרים רפואיים״...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור שהוא דיבר על המחקר בישראל, זה המחקר שהוא עשה...

באיזה מחקר בארה"ב בדקו את ההבדל בין שלמים לנימולים? על מה אתה מדבר עכשיו? הרי אנחנו מתייחסים למחקר שנעשה בישראל (ב-2008), זה שאתה מקשר אליו כל הזמן...
&nbsp
כבר עניתי לך על השאלה הפשוטה כאן:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/202/181680412
&nbsp
מי אמר שפרופסורים צריכים אותי? שוב, הם יודעים לקרוא את המחקר, אני לא הייתי מנהלת איתם את הדיון הזה בכלל כי את מה שאני מנסה להסביר לך ב-7,000 מילים הם היו יודעים ללא עזרתי כלל. אבל אתה לא פרופסור, לא קורא אנגלית, לא עברת הכשרה בקריאת מחקרים, לא מקשיב לרופא עצמו(!) ובכל זאת מתווכח. מה התירוץ שלך? למה אתה שוב מסיט את הדיון אליי במקום לענות על השאלה הפשוטה, מדוע אינך מקשיב לדבריו של הרופא עצמו?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה רציני? זה אותו תקציר לאותו מחקר שנעשה בישראל!


אני מבינה שאתה לא יודע לקרוא אנגלית, אני מקווה שלפחות את שם המדינה שלך אתה יודע לזהות...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אתה... ואתה מאשים אותי שוב ושוב במקום לענות ישר ולעניין

עדיין לא הבאת שום מחקר מארה"ב שהשווה בין נימולים לשלמים.
 
למעלה