תרבות הדיון בפורום

תרבות הדיון בפורום


האירוח זימן לכאן גולשים חדשים והפורום פעיל וזה נהדר! אבל תגובות רבות בדיון האחרון מהלכות שוב ושוב על הגבול של חוסר כבוד הדדי ואף חוצות אותו, לגבי נימוס וקבלה בסיסיים הדרושים כדי לקיים בפורום דיונים ברמה סבירה כפי שהנהלת הפורום הגדירה בדף "אודות הפורום".

ולמתקשים, אתן דוגמאות, מילים כמו:

"חרטטן"
"יא פרנואיד"
"חארטה"
"בולשיט"
"אתה חי בסרט"
"לך תעשה ניתוח"
"ליצן"
"תמהוני והזוי"
"פדופיל"
"סוטה"

אינן תורמות לדיון ואף גורעות ממנו, ואסורות בפורום זה.בתגובות ניכר טון אישי ומעליב, להזכירכם אתם מתבקים בפורום זה לדון לגופו של ענין ולא לגופו של אדם. (למרות שידוע שהמילה נעשית בגוף התינוק, אולי לא נבחר כאן ביטוי מוצלח, תסלחו הפעם). מה שמותר אולי בפורום אחרים, אסור, לצערכם או לשמחתם, בפורום הזה. להבא תשארנה רק תגובות המכבדות את שני צידי המתרס.

גם אם הדעות חלוקות על נושאים בפורום יש דרך להסביר במילים יפות ומכבדות ומנומקות, ללא המילים "בולשיט" ושאר נגזרות צואת השוורים על צורותיה. (וכן, אנו מתכוונות גם להורים שמלים וגם למוהלים, וגם לדתיים, חילוניים וגם לכל השאר). אנא, קחו לתשומת ליבכם ונסחו את דבריכם כך שתכבדו את מי שדעתו שונה משלכם וכיתבו לו ברמה שלא תבייש אתכם, גם אם לא תקבלו את דעתו.

תודה מראש על שיתוף הפעולה, תגובות בעלות טון אישי פוגעני, מקטין, מקניט או מזלזל תמחקנה מרגע זה.

המשך גלישה נעים
 
מדור לפיות מלוכלכים

אם יהיה מספיק משתתפים, אפשר לפתוח להם מדור מיוחד לפיות מלוכלכים.
 
בשמחה אבל לא פה


קשה לי להתחבר לסגנון "הירידות האישיות", ביחוד כסיגנון הניהול של פורום שאמור להיות פתוח, לפי מה שהגדרנו בתחילת הדרך, לכל צידי המתרס ולא להבהיל אורחים חדשים אלא להזמין אותם להתעניין, לקרוא וגם לשאול. אבל אולי יש פורומים שפתוחים לכך, יש את פורום "מוהל ברית מילה" ויש את אתיאיזם. (חופש נסגר). אפשר לנסות לפתוח את חופש מחדש ולהתכתש בו, אם מי מהנפשות הפועלות כאן חפץ ומתאים להיות מנהל שלו, ואפשר להעביר את הדיון לאחד מהפורומים שציינתי, לאחר הוועצות בהנהלה שלהם.
 

שםאנילא

New member
קצת מוזר שירון ידען מכנה ככת את החרדים וזה לא נמחק. וכשאני א

אומר למישהו לך תעשה ניתוח. זה באמת מה שהוא עושה
להחזרת העורלה.
אני טועה?
 
הבעייה היא שאתה לא רופא

וגם אז לא כדאי ללכת לניתוח כריתה בלי לבדוק דברים, כמו למשל אם זה ניתוח מיותר לחלוטין שרק מייצר נזק ונעשה מסיבות דתיות, חרפה לרפואה בארץ.
&nbsp
להגיד לאנשים בריאים ללכת לניתוח אתה יודע, ככל הנראה. מה לגבי להודות בטעויות? לגדל צניעות מספיקה כדי להיות מסוגל להכיר בזה שאתה טועה ולא מבין גדול ברפואה ויודע מה, גם לא ברוחניות.
 

שםאנילא

New member
אתה מוזמן להמשיך בטענה החסרת בסיס שיש נזק במיוחד כשלא מדובר

בניתוח לא בהסרת יבלת.
ויבלת לא אמורה להיות אצל יהודי.
וגם אתה אינך רופא.
אני מביא עובדות מהשטח.
כדאי שתבדוק כמה מילות יש בשנה ב"ה.
אתם אפילו לא מנין אחרת היו קצת שומעים אתכם ברקע.
 
אתה מוזמן לבקר באתרים של רופאים מתנגדי מילה, יש גם אתרים בעב

אני שמח לשמוע שאתה חושב שאנחנו לא מניין, אולי תוכל למצוא שלוות נפש ולהניח למתנגדי המילה פה בפורום, במיוחד עם האיומים שלך על חרמות לשלמים. אני נמצא בשטח במידה מסוימת, מצאתי שהיחס למילה נמצא בקשר הפוך להשכלה, משמע שיש רבים ולדברי פעילים אחרים מדובר על אלפים שלא נימולו אבל שזה לא יפריע למנוחתך.
&nbsp
התנועה נגד מילת התינוקות נמצאת בחיתוליה בארץ וכבר ישנם הישגים משמעותיים למשל בתקשורת.
 

שםאנילא

New member
שוב. המחקרים הם לכאן ולכאן. ואף אחד לא עושה חרמות.פשוט הוא

ינודה מהחברה הרגילה אוטומטית.
 

Hameln

New member
היכן כתבתי שיש בעיה אם תאמר לי "לך תעשה ניתוח"?

אתה יכול להפנות אותי להודעה שבה כתבתי כזה דבר?

לי באופן אישי אין שום בעיה עם זה שאדם שלא ידוע לי הרקע המקצועי הרפואי שלו ומהי הסמכתו בתחום הרפואה יאמר לי "לך תעשה ניתוח", כי זאת אמירה חסרת כל משמעות שערכה כקליפת השום. הבעיה במקרה כזה ודאי לא תהיה שלי.

שאלתי אותך שאלה: מה הבעיה עם המילה 'כת'. מדוע צנזור המילה 'כת' מוצדק לדעתך? מענה אין.
 
אני מבינה שזה קשה, אבל נא להשאר בדיון לגופו של עינין

ואם למי מהנפשות הפועלות בעיה עם מה שנכתב או שנמחק, העבירו זאת למסרים, להנהלת הפורום, או לפורום משוב. תודה מראש. הערות נוספות לגופו של גולש או לצורת כתיבתו תמחקנה.
 
אם יש לך מה לכתוב על צורת הניהול, אתה מוזמן, כפי שכתוב

בכללי הכתיבה ב"אודות הפורום" לעשות זאת במסרים אישיים לתפוז או להנהלת הפורום, או גם וגם, לפי הצורך. אין לדון בטרולים, חסימות בעבר, הווה, עתיד, מחיקות בעבר, הווה, עתיד, וכל דבר אחר שקשור בניהול הפורום, על גבי הפורום. עבור זה יש מסרים אישיים ואת פורום משוב. תודה מראש על שיתוף הפעולה.
 
למעלה