רופאים דנים מנסים לאסור מילת קטינים, טרם קראתי

תודה, נהדר!


 

אבי519

New member
לאסור זאת כפיה - וזה לא שונה מהאיסורים של האינקויציה

וזה לא בגלל יופי הנפש או הליברליות והפלורליזם וכ"ו. אלא תוצאה של משקעים של רעיונות הכפיה של האנטישמים ,הפשיסטים, האינקויזיטורים שעדיין קיימים בנבכי נפשם של "אבירי החופש והליברליות האירופאים" שהם בעצם אנשים גזעניים וחשוכים שלא מסוגלים להבחין בין חופש אמיתי ופלורליזם, לכפיה התנשאות וגזענות.
 
לא, אתה טועה והורים שמלים גרועים כמתעללים

דע לך שאתה לא יודע דבר על מילת התינוקות על נזקיה הרבים, הרופאים הדנים עושים את מלאכתם כראוי ובאומץ, אגב בגלל ההגירה המוסלמית, ואתה רק חוזר על הדיקלום המקובל הנוח, וכה שקרי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון, חוקים כופים על האזרח דברים רבים. לא כל דבר מותר.

אסור לך למכור את ילדיך. אסור לך להעביד אותם. הם חייבים בחוק חינוך חובה. יש חובה לספק להם את כל צורכיהם הבסיסיים (אחרת יכולים לתבוע אותך על הזנחה וגם לקחת ממך את הילדים). אסור להתעלל בהם.
&nbsp
המדינה (ישראל וגם מדינות אחרות) לא מאפשרות לאזרחיהן לעשות כל דבר, וכשמדובר בחסרי ישע כמו קטינים, החוק דואג להם במיוחד מאחר שהם החוליות החלשות בחברה וקל לנצל אותם.
&nbsp
האם היית מוכן שהורים יחליטו להסיר חלקים מהגוף של ילדיהם ללא הצדקה רפואית, רק כי ככה נראה להם?
כי זו בדיוק מילה. זו לא כפייה דתית, זו מניעת כפייה דתית של הורים על תינוק שרק נולד ולא יכול להתנגד. לכל ילד ולכל אדם יש זכות מלאה על איברי גופו ולאיש אין זכות לפגוע בו, כן, גם אם הוא הביא אותו לעולם. מרגע שתינוק נולד הוא בן אדם ויש לו זכויות אדם.
&nbsp
מי שרוצה לכרות ברית עם אלוהיו ותוך כדי זה לכרות את איברי גופו – לבריאות. אין לו זכות לכרות איברים ולפגוע ולפצוע את גופו של אדם אחר בשם האמונה שלו. זו לא אנטישמיות (אגב, גם מוסלמים מלים וגם הרבה שבטים באפריקה וגם נוצרים, בעיקר בארה"ב) אלא הומניות ודאגה לחלשים שלא יכולים להתנגד ומגיע להם לחיות עם כל איברי גופם.
&nbsp
העובדה שזה לא ברור מאליו מצטערת אבל היא תוצאה של משקעים של רעיונות הכפייה הדתיים בתרבות שגדלנו לתוכה ולכן זה נראה לנו "נורמלי". אבל ברגע שמדברים על מילת נשים פתאום אנשים נחרדים. או לו היינו שומעים על הורה שמחליט להוריד לילדיו את תנוכי האוזניים. או רגלי הלוטוס בסין, מנהג שלמרבה השמחה עבר מהעולם, אז אולי מתישהו נזכה לראות את זה קורה גם למילה.
 
למעלה