שכיחות מילת זכרים בעולם

trilliane

Well-known member
מנהל
נראה ממש מסודר ומקצועי

אבל רק נראה...
בואו נתחיל מזה שברצועת עזה והגדה המערבית יש לפי המפה 104 אחוזים של נימולים. נשמע קצת מוגזם...
נמשיך בזה שבמדינות ערביות-איסלמיות רבות המספרים לא בדיוק 100%. אולי זה נכון אבל אני נוטה לשער שמשהו קרוב מאוד ל-100% נימולים במדינות האלה ולא 94-96 כפי שמופיע במפה.
ונמשיך לנתונים הבאמת לא סבירים: 12% נימולים ברוסיה. מי הם בדיוק? לא מצאתי נתונים אבל יהודים ומוסלמים ברוסיה הם הרבה פחות מזה, וגם בקרבם למען האמת המנהג לא תמיד רווח כידוע...
סין - 11.4% נימולים. היהודים והמוסלמים בסין מהווים יחדיו פחות מ-2% מהאוכלוסייה. גם אם נניח ש-100% נימולים, 10% הנותרים הם 130,000,000 סיניים. ככל הידוע לי זה מעולם לא היה חלק מהתרבות שלהם. נשמע לי לא סביר בכלל בכלל. גם הנתון האוסטרלי (58%) נשמע לא סביר במיוחד.
לא ברור אם המפה מתייחסת לכמות הנימולים באוכלוסייה הכללית או כמות התינוקות הנימולים בתקופה האחרונה (שנה/שנתיים/שלוש) אבל כך או כך - המספרים לא סבירים.
לאור כך אני נאלץ להניח שגם הנתון לגבי ישראל הוא נתון לא אמין, למרות שמספרית אני דווקא מוכן לקבל אותו.
ועוד ספקולציה: אחוזי מילה גבוהים מסומנים במפה בצבעים כחולים. אחוזי מילה נמוכים מסומנים באדומים. לרוב סימון כחול מול אדום מציין את ה"טוב" מול ה"רע" (נגיד, במפה שתציג תוחלת חיים, תאונות דרכים או מספר מדליות אולימפיות, הנתון החיובי לרוב יופיע בכחול והשלילי באדום). זה יכול ללמד משהו על מקור המפה והכוונות שמאחוריה... אבל זו ממש רק ספקולציה...
 

Lhuna1

New member
אכן, חסר בעיקר מידע על מה זה מבוסס

בעמוד המקורי של ויקימדיה אפשר למצוא כמה קישורים שנראה שהסתמכו עליהם בשביל חלק מהמידע, אבל הם כלשעצמם גם ברובם לא מציגים מקורות ברורים כשנכנסים אליהם.
&nbsp
לגבי הספקולציה שלך בסוף, התיאור המילולי הקצר שניתן שם מעל הטבלה ל"מה זה Circumcision" - מחזק את ההשערה שלך.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה