אסיפה של אגודת בן שלם

אסיפה של אגודת בן שלם

בעוד שבוע תתקיים האסיפה השנתית של אגודת בן שלם. אבוא מחוץ לארץ כדי להשתתף. האם ידוע לכם על מסגרות אחרות של פעילות למען שלמות הגוף, חוץ מפעילות וירטואלית באינטרנט? על אפשרות להכיר את הפעילים במפגש כלשהו?
 
מפגש בתל-אביב

אוכל לארח מפגש פורום באחד מבתי קפה בתל-אביב. לי נוח כל יום וכל זמן החל מיום שישי, 24.06.2016, עד יום השישי הבא, 30.06.2016. מתי נוח לכן/ם? מי שמכיר מקומות שימליץ על בית קפה טוב למפגש שיחה, עדיף לא כל כך רחוק מפינת רחובות דיזנגוף וגורדון.
 
פתח עבור זה שירשור חדש

וממליצה לקשר גם בקבוצות פייסבוק נגד מילה בישראל.
&nbsp
למשל זו: (אולי יש עוד..)
&nbsp
https://www.facebook.com/groups/negd.mila/?fref=ts
&nbsp
(יצירת דף ארוע בפייסבוק זה דבר נהדר ונוח...שווה לשקול..)
&nbsp
לדעתי עדיף לקבוע עובדות (תאריך, שעה, מקום) ולראות אח"כ האם יש הצעות טובות יותר מצד בעלי עניין, או אולי אפילו בהמשך מישהו ינדב את הסלון שלו למפגש ואז האוירה תהיה כייפית ומשוחררת יותר.
 
תודה

על תמיכתך הטכנית והרוחנית! אחקור את Tripadvisor בעניין בתי קפה ואקבע עובדה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ידעתי שיש דבר כזה...
אם זה מפגש פתוח

גם למתעניינים בנושא שאינם חברי אגודה/עמותה ויפורסמו המקום והמועד, אשמח להגיע.
&nbsp
בשנים האחרונות היה לפחות מפגש פורום אחד של הפורום הזה (אולי שניים? אני כבר לא בטוחה...). הורים לילדים שלמים והורים לעתיד מתלבטים נפגשים במפגשי קה"ל (אבל אלה מפגשי תמיכה, לא מפגשי פעילות).
 
אם זה מפגש פתוח

להלכה, זו אסיפה שנתית של חברי העמותה. למעשה, אינני יודע, כי אני חדש בעמותה, איני מכיר את הנוהל ולא את האנשים. מה כן, הצטרפות לעמותה לא עולה כסף (כמעט) ולא היה קשה להתקבל. אני מצפה למפגש בעניין רב, ואספר לכם על הרושם שלי הראשון ממנה.
 
למעלה