מישהו מכיר אורולוג או רופא ילדים באיזור רחובות

דייהטסו

New member
מישהו מכיר אורולוג או רופא ילדים באיזור רחובות

שמתמצא בילדים לא נימולים? עבור בני בן ה-10.
 

MotheRonit

New member
לשאול בשבילך בפייסבוק?

מכירה כמה הורים לשלמים בקבוצה שם...
 

MotheRonit

New member
ילדים שלמים - תמיכה + המלצה בפנים מתוך מסמכי הקבוצה

ד"ר ברוך גונן וד"ר לבנה סינימיקום: רחובות (דרך יבנה). שניהם רופאים בכירים וותיקים גם בבית החולים קפלן.קופ"ח: מרפאה עצמאית בהסדר, למיטב ידיעתי מקבלים (ללא תשלום) מכל הקופות (אנחנו בכללית).המלצות:אמנם ד"ר סיני בעד מילה אבל זה לא השפיע על הטיפול (הטוב) שלה בבן שלנו בשום צורה, וגילינו מה דעתה בנושא במקרה לגמרי. ד"ר גונן נגד מילה, שיבח אותנו מאוד על ההחלטה לא למול. אנחנו מסתדרים עם שניהם טוב, אני יודעת שיש אנשים שיש להם בעיה עם הסגנון (בעיקר של ד"ר גונן. בכל מקרה גם אם יש דברים שאחד מהם אומר בצורה לא נעימה, זה רק כלפי ההורים - הילדים, ממה שראיתי, תמיד מקבלים אצלם יחס מצוין). אבל מבחינתנו שניהם (וגם הרופאים הצעירים שהם מביאים לפעמים כמחליפים) מאוד מקצועיים ומנוסים, וכאמור - אנחנו גם מסתדרים איתם טוב ברמה האישית.
 

דייהטסו

New member
תודה

לאשתי יש טראומה מדוקטור גונן ואמירותיו השחצניות (לדוגמה "יפה שלא עשית ברית מילה, אבל אם את לא מניקה, מה זה שווה?" למי שעשתה כל מאמץ אפשרי להניק ולא הצליחה), מלפני שנים רבות. אבל אני אלך אליו, קצת שחצנות לא הרגה אף אחד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו לא שחצנות, זה חוסר טאקט, חוסר רגישות ואי רלוונטיות

גם לו בחרה לא להניק, עדיין בעיניי אין לו זכות לבקר אותה על כך וזה ממש לא עניינו. אם זה רלוונטי הוא יכול לנסח המלצה עניינית ולעצור שם.
 
למעלה