באתר מט"ח יש חומר על ברית מילה

trilliane

Well-known member
מנהל
לא רואה מה הקשר לאובייקטיביות; זו סקירה של מצוות המילה

והיא כתובה מההיבט הדתי נטו, בהתאם למקורות היהדות. אין שם דיון מבחינה רפואית / מוסרית וכיו"ב וגם לא המלצות בעד ונגד.
 
יש בזה משהו, אבל עלה על דעתי סקר קצת יותר מקיף במט"ח

עבור תלמידים, למשל ההיסטוריה של המילה בעמים קדומים וכו'. בכ"ז, האתר הוא הרי של מט"ח, לא של הסוכנות...לטעמי המאד אישי צריך משהו קצת יותר מקיף מאשר המצווה בלבד (ואין מאמרים נוספים על הנושא באתר זה..)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה? זה מידע בקטגוריה "יהדות ועם ישראל", לא היסטוריה עולמית

ואני לא מבינה למה זה רלוונטי שהמידע נלקח מתוך הסוכנות היהודית. לו היה נלקח מאתר הרבנות הראשית, זה היה משנה משהו? הנקודה היא שהמידע צריך להיות אמין. את המידע באתר מט"ח (שאגב, לא משתמשים בו כ"כ הרבה בבתי ספר למיטב ידיעתי, ואני בספק כמה תלמידים נחשפים לעמוד הזה במסגרת הלימודים) כותבים מומחים שונים בתחומם או שהוא נלקח ממאמרים רלוונטיים בנושאי מקצועות שונים. בשורה התחתונה, כל עוד המידע שכתוב שם מבחינה יהודית נכון ומדויק (המצווה מתוארת כהלכה וכו') אני לא רואה בזה בעיה.
 
צודקת, בכלל לא שמתי לב לקטגוריות..

ולא מבינה עד כמה האתר הזה שימושי למישהו. בכל מקרה הייתי רוצה לראות באתר כזה משהו קצת מקיף, או קישור למאמר נוסף עם עוד פנים של המצווה, ולא רק הדתיים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הספרייה הווירטואלית של מט"ח היא סוג של (מיני) אנציקלופדיה

יש בה ערכים בכל מיני נושאים (שנלמדים או יכולים להילמד בביה"ס) והיא שימושית בערך באותה מידה ש'ויקיפדיה' שימושית (כמובן, בערכים הקיימים בה) רק שכאן כל הערכים מפוקחים – נכתבים ע"י אנשי מקצוע או נלקחים מתוך מקורות רלוונטיים לתחומם.
&nbsp
כאמור, המאמר על ברית המילה הוא בתוך קטגוריית יהדות, והוא מספק מידע על המצווה ותו לא. אין שום סיבה שיהיו שם פנים נוספים למצווה כי זו המצווה, לטוב או לרע...
 
למעלה