ההערות הללו הן רק דוגמאות,
אני חושבת שיש בעיות נוספות בטקסט ששיפורן עשוי להעלות אותו מדרגה.
בנוגע לא-מיניים, קישור מצויין! לא שמתי לב שיש קישור, כשיש קישור חשוב מאד לדעתי להדגיש זאת חזותית. בנוגע ליצר מין-אתה טועה, המקור שהבאת מראה זאת (מה גם שממילא לא מובן לי איך זה קשור למילה/אי מילה, בשום מקום לא כתוב שאם נבין סיבות למצווה, בטלות הסיבות אז בטלה גם המצווה, להפך, יש ערך עצום לעשות מצווה גם ללא שום סיבה, ובכל מקרה הסיבה היא השערה של הרמב"ם ולא אמת מוחלטת או "תורה מסיני", תרתי משמע).
עבורך ועבור הרמב"ם ההפסד בהנאה זו סיבה למילה ואי מילה. עבור אנשים אחרים יש סיבות אחרות לגמרי שיותר חשובות להן, למשל סיכון רפואי או יתרונות רפואיים, למשל זכויות אדם, למשל דימיון לאבא (כן-כן) וסיבות אסטטיות.
בנוגע למקורות-ברור לי שלא הכל יש מקורות מלאים ברשת, לכן כתבתי לציין מקור, ולא לקשר מקור. (למשל שם מלא של הספר, שם מלא של הכתוב, איפה ומתי הוא חי, מתי ראה הספר אור, על מי מקובל מה שנכתב בספר כיום ובעבר). אפשר לעשות זאת בקישור יעודי או בסוף הדף עם כוכבית.
אם אתה לא מסכים איתי-זה בסדר גמור, אני רק מביאה את הצד שלי בתור קוראת באתר שלך