שנה טובה ושרשור לינקים

שנה טובה ושרשור לינקים


אני מבקשת לאחל שנה טובה לכל תושבי הפורום

לכותבים הקבועים ולמזדמנים , לבעלי הניקים ולאלה שבשמם האמיתי, לאלה שכבר הרבה שנים משתתפים ומלווים ומקיימים אותו , לאלה שאוספים בשקדנות מאמרים, מתרגמים לעברית קטעים חשובים, עורכים לינקים , מקשרים , מזמינים אנשים מפורומים אחרים ונותנים סביבה תומכת ברמה מאד גבוהה הן מבחינת מידע אמיתי ונכון והן מבחינה רגשית וחברתית.
הדברים הללו לא יסולאו בפז וגם אם נראה ש"אין הרבה פעילות בפורום" וש"תפוז נרדמים" ושבכלל כולם עברו לפייסבוק - אין תחליף לפלטפורמה הזו לאיסוף תיוג ושימור מידע.
ולא רק מידע, ההסטוריה שאנחנו עושים מונחת לה כאן, בארכיון, בדפים הקודמים, בניקים שכבר התחלפו ובילדים שרק נולדו ותיכף הם מסיימים תיכון.
לא פעם מגיעים אנשים למפגשים של קה"ל או מתקשרים לקו החם (תודה שוב לשלי היקרה) ומתיחסים לכל מיני דברים שקראו בפורום וכמובן אל המאמר המפורסם של חנוך.
ביחד אנחנו עושים הסטוריה.

שנה טובה ותודה מיוחדת למנהלות המקסימות שלנו שחוץ מהניהול הניכר לעין בפורום יש להן גם לא מעט עבודה מאחורי הקלעים, דאגות והחלטות שצריכים לקבל.

רונית
 
משהו שלא ידעתי על ברית מילה

שאפשר לעשות לתינוק מיד אחרי הלידה בבית החולים, הם לא מפרסמים את זה כי לא רוצים להרגיז כמה מתפרנסים-בפוטנציה, זה נעשה בחדר ניתוח, ומקבלים קבלה שאפשר לקבל דרכה החזר מקופת החולים (ובכך הופכת פרוצדורה דתית, שאמורה להעשות על ידי אנשים באופן פרטי, להטלת מום "רפואית" הראשונה בעולם הממומנת על ידי המדינה, חוץ מקצירת איברים של הפאלון-גונג בסין אולי)
&nbsp
ויש גם (שרשור קצר אבל בכל זאת מטריד) תיאור של סיבוכים בברית מילה בבית חולים
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=747&MessageId=179218357
 
בירור על תביעת רשלנות רפואית

נגד מוהל - בפורום "רשלנות רפואית"
עורך הדין שמנהל את הפורום מסביר שאין זו כלל תביעת רשלנות רפואית משום משום שהמוהל אינו עושה פעולה רפואית אלא טקס דתי ויש לבחון את הרשלנות תחת הבנה זו.
(עוד סיבה למי שחותך להתעורר כבר ולפחות לעשות אצל רופא)
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=419&messageid=179174932
 
עוד דיון ב"אתיאזם" בעקבות עוד מקרה

מצער של כריתת העטרה כולה על ידי המוהל , לפני כחודש
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=570&messageid=179093503
&nbsp
הנה הלינק לכתבה באופן ישיר:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4688278,00.html
&nbsp
הכתבה, כרגיל, מספקת גם עצות מאד אינטיליגנטיות לאיך עושים ברית מילה באופן בטוח וביניהן "לא להאכיל את התינוק כשעה לפני הברית" ועדו פנינים. אם יש אלוהים הוא בטח מתבייש שברא כאלה אנשים טיפשים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ותודה גם לך על ההשקעה ועל הכול!
שנה טובה


 

MotheRonit

New member
חג שמח ושנה טובה חברים

אפילו שאין כזה דבר "אנחנו" גאה להיות חלק מהדבר הזה שלא קיים
 

MotheRonit

New member
כן כן כן

אני בקשר תמידי עם אלון התותח שלנו, וימי שישי בעייתים מבחינתי, אבל היי... הבטחות לשנה החדשה... אמצא מועד להצטרף
 
תודה על הפירגון ועל הלינקים, שנה טובה גם לך רונית,

תמיד טוב לבקש כאן מהגולשים הגלויים והסמויים, אם יש לכם גישה, ניסיון, חומר בכל שפה, אני רוצה לארגן חומר על שלב ההפרדות הטבעית של העורלה מהעטרה. בפעוטות רבים הוא קורה בגיל שנה וחצי שנתיים ומלווה בהגברת הרגישות סביב הפין והצורך להטיל שתן, בחלקם זה עובר ללא שום תופעה מיוחדת. אשמח לקישורים וחומר ביחוד באנגלית, וכן עזרה בתרגום וסיכום. זה צריך להיות משהו קצר של 20-30 משפטים. אני אפילו לא יודעת איך קוראים לזה באנגלית, אז בואו נתחיל מזה:- D מי שמוצא משהו מוזמן לשלוח במסר אישי אלי או כאן בפורום.
 
למעלה