מוהל - רק לא שקולניק!

מוהל - רק לא שקולניק!

ממש בקצרה: עשה ברית, לא חתך כמו שצריך, שלחנו לו תמונות כי הרגשנו שמשהו לא בסדר, די ניפנף אותנו ואמר שזה נראה מצוין. לא היינו רגועים אז הלכנו לאורולוג מומחה - מפה לשם הילד עבר תיקון ברית, ושקולניק לא לקח טיפת אחריות.
הבעיה הייתה לא הפדיחה שהוא עשה - כי אני מניח שהרבה מוהלים עושים פאדיחות מדי פעם. הבעיה הייתה שאי אפשר לסמוך עליו אח"כ - לא בא יום אחרי לבדוק בבית, לא הזמין אותנו להבדק אצלו שוב.. פשוט אמר "הכל יעבור ויהיה בסדר".
לסיכום: מאד נחמד - מאד לא מומלץ.
 
לתבוע את המוהל


 
מורכב מדי

ממש רציתי, אבל הבנתי מעו"ד שונים שזו פרוצדורה כל כך ארוכה, שתקח ממני כל כך הרבה משאבים, אז החלטתי לוותר. מקווה שהפורומים יספיקו.
 
מה בדיוק הסבירו לך?

פרוצדורה ארוכה - מה אכפת לך? זו לא את שעובדת אלא עורך הדין.
משאבים - נכון, צריך חוות דעת של אורולוג שעולה אלפי שקלים בודדים, לגבי הנזק שנגרם. בגלל זה מוותרים על תביעה?
&nbsp
כעורך דין, אני לא איזה טריגר-הפי שמחפש מתחת לבלטות איך לתבוע, והרבה פעמים אנשים פונים אלי ואני עונה להם שאין קייס, או שמדובר בהרפתקאה מיותרת שמבחינת עלות-תועלת היא לא שווה את המאמץ.
אבל, כשכבר נגרם נזק חמור ומה שמונע מלתבוע זה החשש של הנפגע מ"כאב ראש", או מהזמן שהתביעה עשויה לקחת עד שהוא יקבל את הפיצוי - זה משגע אותי.
 
לפעמים צריך להבין מה המטרה ..

המטרה שלי כרגע - זה להפיץ את הסיפור שכולם ידעו.
כסף - לא מעניין אותי, זה לא הקטע..
מצטער שזה משגע אותך .. מעדיף לנצל את הזמן הפנוי עם הילדים ולא בהתרוצצות לרופאים ועורכי דינים, במסע נקמה אחרי מוהל לא מוצלח. מספיק שידעו שהוא התנהל ככה - מבחינתי זה מספיק.
 
מדוע אתה עדיין תומך במילה? תמול את הבן הבא?

בעיות בעקבות מילה קורות גם למוהלים הותיקים וגם לרופאים המוהלים. צורם לי וכנראה גם לאחרים שלא הבעת חרטה על עצם קיום המנהג. בעיני ניתן להזמין את ישי שליסל כבייביסיטר לילדים באותה מידה. אנא כנס לאתר www.gonnen.org ויש עוד אתרים דומים וקרא מאמרים משם, הפסקת ההרגל נמצאת בעיצומה.
 

She Dolphin

New member
לא נורא
בטח עלינו לך בגוגל, דווקא סימן טוב


בכל מקרה, הרבה בריאות לקטן, זה מה שחשוב
 

She Dolphin

New member
שלום לך
כמה מצער לשמוע על הכאב והנזק שנגרמו לתינוק

אני מאחלת לו רפואה שלמה ושלא יסבול מהמצב. וכמובן שהדבר המקובל במצבים כמו אלה - לשקול לתבוע את הרופא. לא לכולם זה מתאים...

עם זאת, כמו שניתן להבין משמו של הפורום - רוב הגולשים בפורום זה לא מלו את בניהם או לא מתעתדים למול אותם, לא בידי ד"ר שקולניק או כל רופא או מוהל אחר, כך שאם תרצה שהמידע הזה יהיה רלוונטי, כדאי להעלות אותו לפורומי ההורים הרגילים.

מבחינת רוב הגולשים כאן, גם רופאים או מוהלים שעושים את תפקידם "נאמנה", עושים עוול לתינוק בכל מקרה.

אז לסיכום - גרסא קצת אחרת שלי - גם אם המוהל או הרופא נחמדים, וגם אם הם ישרים או עושים "עבודה טובה" - מאוד לא מומלץ לשכור את שירותיהם של אף אחד מהם, ופשוט לא למול את התינוק.
במקום זאת, ניתן להסתפק בטקס מילה במילים - מילות שמחה על הולדת התינוק, מילות אחדות של המשפחה סביב הילוד, מילות אהבה לו ולהוריו, מילות חמלה עליו כי הוא רך ותמים וחסר אונים, מילות תקווה לשלומו ובריאותו, ושלום על ישראל ועל כל העולם כולו
 
מצטערת לקרוא


האם התיקון היה להוריד "עודפי" עור? האם היה "עודף" עור סימטרי, או לא סימטרי?
&nbsp
האם יש תמונות של לפני התיקון?
 
למעלה