חדשה כאן

mismeital

New member
חדשה כאן

שלום, מקווה שזה בסדר לפתוח שרשור כזה, ואם לא אז אשמח להפנייה היכן לכתוב.
עומדת ללדת בן. בן זוגי ואני איננו מעוניינים למול את הבן שיוולד, איננו מוטרדים מתגובות המשפחות ו\או חברים קרובים אך אני כן מוטרדת קצת מכל מיני סיפורים אודות הבריאות של ילדים לא נימולים.
קראנו וחקרנו מספיק את הנושא כדי לדעת שלא אמורות להיות השלכות בריאותיות כאשר לא מלים את איבר המין. עם זאת שמעתי לאחרונה ממכרים על זיהומים באיבר המין בתדירות גבוהה יותר אצל לא נימולים.
האם יש תימוכין לכך? האם ניתן להפנות אותי למחקר או מקור מידע אמין המתייחס לנושא?
הדבר לא יגרום לי לשקול מחדש את ברית המילה, אך אם עליי לטפל בילדי באופן מסוים כדי למנוע זיהומים, היכן אוכל לקבל את המידע?
תודה
 
ברוכה הבאה


על איזה זיהומים מדובר? על מחלות מין? דלקות בדרכי השתן? דלקת בעטרה? בעורלה? (בלאנטיס? פוסתיטיס?)

על כל מחלה יש מחקרים שונים...(ולא הכל אני יכולה למצוא עדכני ומקיף).

בכל מקרה הטיפול בגיל ינקות (כל עוד לא חלה הפרדות ואי אפשר להפשיל את העורלה מהעטרה) זה לשטוף מבחוץ בלבד. כמו ששוטפים אצבע. לא לנסות לנקות מתחת/בפנים וכו'.

אחת הביקורות על המחקר שגילה יותר דלקות בדרכי השתן בשלמים לעומת נימולים עד גיל שנה גורסת שבגלל שהוא מחקר אמריקאי, עם הורים ורופאים אמריקאים (בוגרים, שכאמור נימולים ברובם) שאין להם מושג שאסור להפשיל בגיל כזה ואין להם שום ניסיון עם ילודים שלמים, ולכן ההוראות לנקות, להפשיל, לנקות מתחת וכו' גרם לריבוי דלקות בדרכי השתן. אין לי מושג האם המחקר אכן אמרקאי והאם זה נכון. אשמח אם מישהו מכאן יכול לאתר את המחקר המקורי ולבדוק עבורנו. וזה יכנס למילון תחת הערך של דלקות בדרכי השתן


[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/terms/default.aspx?forumid=202&d=196&t=15508[/URL]
 
כל כמה זמן אמורים לשטוף? האם אחרי כל פיפי או כשמתקלחים?

שום ציניות או זדון, באמת שזה לא ברור. ולגבי סירחון שאמור לעלות מהעורלה, האם זה בגלל שלא שוטפים או תזונה?
 
כשמתקלחים

שומרים על הגיינה כמו ששומרים על הגיינה של כל איזור אחר בגוף.
חוסר הגיינה יוצר ריחות לא נעימים, ככה זה כשלא מתקלחים. לא ידוע לי על קשר לתזונה.
 
כשיגיע הרגע שהילד ישתין לבד

מראים לו איך לנגב בעדינות את קצה הפין שלא תשאר טיפה.
יש ילדים/בחורים שמנגבים ויש שמנערים. בזמנו כשהבן שלי למד ללכת לשירותים לבד, שאלתי את ארבעת אחיי הנימולים ומתוך ארבעה - שניים מנגבים ושניים מנערים. כך שאני מניחה שזה עניין גברי כללי ולא קשור לעורלה.
 
"היגיינה" בשפת ההיפוכונדרים זה מושג שדורש יותר פירוט

באמת שאין לי כוונה להטריח ולהמאיס את הדיון על המשתתפים. בדברים האלה אני מעדיף שיגידו לי בצורה מדויקת, מתוך ניסיון עם עורלה ושיענו על כל השאלות הנקודתיות, מייגע ומנג'ס ככל שדבר כזה יכול להיות.

אני מכיר שהניעור עושה את העבודה, תמהתי לגבי ערלים. כי יש גם המלצות להפשלה וניקיון מתחת לזה, אני לא מצליח להעלות קישור אבל בערוץ bonobo3d של מתנגדי המילה האמריקנים ביוטוב העלו עכשיו סרטון של ערל שאומר ככה.

הבעייה היא שהוא חוזר ומדבר על איסור המילה ושכל מה שצריך לעשות זה לשמור על היגיינה. אז מה זה אומר מעשית לשמור על היגיינה? באוזניו של היפוכונדר זה נשמע כמו אמצעים מתישים ומייסרים. אז כן צריך להפשיל? ומה עושים עם תינוקות?

הכי טוב יהיה לקבל הסבר של ערל שעבר איזה זיהום בחייו ושיסביר מה הוא עשה לא טוב ואיך מתקנים את זה. וכך גם לגבי הסירחון, שיכול להיות גם מיתוס מבחינתי, יש כזה דבר?
 
פשוט לשטוף כמו ששוטפים ידיים

לא בדיוק עונה על ההגדרה שלך אבל אני בכל זאת אנסה
שוטפים במקלחת כמו אצבע. בתינוקות אין "מתחת" מכיוון שהעורלה דבוקה ומחוברת לאיבר לכל אורכו, כמו שהציפורן מחוברת לאצבע, לכן הניקיון הוא חיצוני בלבד ואין צורך לחטט בפנים וזה אף עלול להזיק. רק לאחר תהליך ההיפרדות ניתן להפשיל.
 

Alonifoto

New member
שטיפה ותזונה זו השאלה.

אהלן דוד, אני תמיד נהנה לקרוא אותך.
קראתי פעם (לא ממש בעיון) איזכור בנוגע לדיאטה ״והתרחשיות״ באברי המין, אני מנסה לזכור כרגע,..משהו עם סוכרים ושיווי משקל בחומציות או משהו, במיוחד לנשים, ובכן כנראה יש קשר אולם זה מעל ה-IQ שלי. אני אנסה למצוא משהו בנושא...אני חושב זה היה בקשר להתדבקיות חוזרות ונשנות בין בני הזוג ב-Yest Infection אם אייתתי את זה נכון, אני משער שדיאטה משפיעה בכל תחום בריאות הגוף, כמו כן הינני מוכרח לציין שלמרות שאברי המין הינם חמודים..הינם נוטים לריחניות מסויימת. קראתי שישנם אנשים בהודו, שבאופן פולחני לא מתרחצים בכלל עשרות שנים, יכול להיות שנתקלתי באחד כזה בנסיעה באוטובוס..
 
שטיפה וניעור אלה הכלים החיצוניים, גוף שברירי יחלה מוקדם או ב

הי, תודה רבה, איזה יופי לדעת שמתייחסים בחיוב למה שאני כותב. אני אפילו שם מוקשים כדי שטריליאן תתקן אותי ואפילו את זה אני לא מקבל. אתה ראוי להערצה ולו בגלל הפעילות העירונית שלך, אשמח להצטרף לדבר כזה, רק שהצבע האדום על המכנסיים זאת הגזמה עבור הציבור הישראלי, לדעתי, וקשה לי גם עם ההאשמה שברצוני למשוך תשומת לב.

לא יודע מה עוד אפשר לעשות. כתבתי כאן בעבר ואכתוב שוב, לאור הערתך- כולם טועים, לא רק לגבי קיצוץ החלק של ההנאה מאיבר המין אלא גם לגבי התזונה. במשך מיליוני שנים בני האדם ליקטו וצדו ולא בישלו, ולא הלעיטו באנטיביוטיקה, סטרואידים, מספוא ירוד וכ"ו את הבהמות שהם צדו אחת לחודש בערך. אנחנו בנויים לתזונה שונה לחלוטין מזאת שכולם אוכלים ממנה.

הבישול מחסל את האנזימים שאמורים לסייע לנו לעכל. אגב, עיכול זאת פעולה מכבידה ביותר, קראתי פעם שעיכול סטייק שקול לריצת מרתון בהקשר של עומס על הגוף. וגם כש"מאזנים" כביכול את התזונה עם סלט חי אז יש לדעת שמה שיצא מקרקע חקלאית יהיה דל בחומרים מזינים, וגם עלים ירוקים חוץ מבצל ירוק ורוקט הם עלים מתורבתים שנועדו לקיים חיי מדף ארוכים ולא להזין. וכמובן שהערכים התזונתיים צונחים מרגע הקטיף.

ככה שאין לאנשים אפשרות להכניס את הגוף שלהם להליכי בנייה וריפוי, גם אם הם לא יהיו מכורים לסמים ממריצים כמו קפה ושוקולד. ולכן יש מחלות רבות, לפעמים רופאים אומרים על מחלה שהיא נדירה אבל יש הרבה מחלות נדירות, וגם הזדקנות מהירה ואפילו סירחון, שהוא לפעמים נובע מעיכול כושל בשל מחסור באנזימים ומזון שהגוף בכלל לא יודע איך להתמודד איתו.

אז הדרך היחידה לדעתי והדבר שאני עושה זה להנביט ולהתסיס. אני משתמש בכוסמת ירוקה, זה פשוט ביותר לעשות את מה שאני עושה, לא חליתי מאז המעבר לטבעונות לפני 8 שנים ומאז ההתססה אז ההרגשה, חדות המחשבה, בריאות העור וכולי ממש נפלאים.

עכשיו חזרתי מרכיבה על אופניים בשמש במרכז העיר ואני לא עייף ולא מסריח, גבירותיי ורבותי, אני זוכר את הסירחון מיימי כקרניבור וגם כאוכל מזון מבושל ועכשיו אין סירחון גם אחרי חודש ללא מקלחת. אני לא 100% אוכל חי.

לגמרי אין לי אמון ברופאים ומה שכתבת yeast infection נראה לי כמו עוד תיאור תסמינים בידי רופאים שלא מכירים גוף בריא. הריחות הטבעיים של אברים מוצנעים הם ריחות נעימים, אבל אף אחד לא אוכל בריא אז אין לאנשים דרך לדעת את זה. לא, אל תנסו עלי.
 

Alonifoto

New member
דוד, נעים לשמוע את דבריך.

זה באמת מושא להערצה הגישה הטבעונית שלך וכמו כן כוח הרציה, זה באמת מעניין לדעת שהגוף מגיב כך. בקשר ״לפעילות העירונית״ שלי, (יופי של בטוי), אני קצת במבוכה, אני כזה בחור עניו, כל כך קשה לי נושא הברית-השחתה, אני מסתכל על עצמי בפליאה לראותי שוצף ושוטם בכתבתי, (אני עושה מאמצים עילאיים להישמע רגוע), התנהגות בניגוד גמור לאופיי, ועוד לצאת לרחוב ? כנראה עובר עלי משהו...אני חושב שפשוט נמאס עלי להקליד שוב ושוב את אותה המנטרה, חש תסכול, ואילו המגע עם אנשים ברחוב מביא פיצוי כלשהו..אולם ישנו גם אלמנט האלימות, אני חושד שלעשות מעשה כזה חורג מגבולות האומץ לתחום המופרעות, אולם הדחף הפנימי שלי לעשות מעשה מגרש את כל הפחדים, אשלח לך את הטלפון שלי ונהיה בקשר לתאום אם ברצונך לצפות בי סופג בוז וקיתונות זעם, בדרך כלל הסיורים משעממים, אנשים בדרך כלל נרתעים ממני, שדרות רוטשילד הינם גבולות בטוחים (צפונבונבונים), סטיה מגבולות אלו הינם הפלגה בים עויין מלווה באיומים, לפעמים אני מצטער שאינני דתי, אפילו הנחמה שבאשליית בקשת חסדים מכוח עליון נמנעת ממני. ישנו סיפוק רב לשוחח עם אנשים שבאמת ובתמים נתקלים בפעם הראשונה בנושא, שואלים שאלות ומקשיבים להסבר, במיוחד הצעירים שבניהם, וכמו כן ישנם רגעים שהחוכמה היא לעמוד בשקט ולא להגיב, עצם העמידה עם שלט בוטה ברחוב ״ברית-מילה סירוס מיניות הגבר״, ״ גבר נימול הינו קורבן בדיוק כפי שאישה נימולה קורבן״ עושה את שלו, עיניים יוצאות מחוריהן, ילדים שואלים את הוריהם לפשר הדבר..אני עדיין מפתח את אומנות הדיבור, מגלה סבלנות מזוכיסטית לשמוע כיצד חשוב ביותר להתעלל בעוללים, להצילם מפורענות גופם המושלם..ומביט בסקרנות כיצד מצביעים על מפשעתי המדממת ולועגים. כמו כן הינני מקליט ומסריט את שעובר עלי, אם הייתי יודע כיצד להעלות לכאן תמונות וכו׳ הייתי מעלה כמה קטעים, אולם אני בטוח שלא אחדש שום דבר לאף אחד. קשה לי להזמין מישהו לסיורים אלו מראש, אני חי עם אבי בן ה-96, ומתוך 20 פעם שמתכנן לצאת יוצא פעם אחת. אוקי, אסיים כאן, להשתמע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
במה אני אמורה לתקן אותך?


רוב הודעתך לא ממש קשור לפורום הזה, אז רק שתי הערות קטנות:
&nbsp
א. בישול דווקא מקל על העיכול, בעיקר כשמדובר בבשר. לפני שהאדם גילה את האש ולמד לשלוט בה אכלו רק מזון נא (כולל בשר) ומזון כזה מעמיס הרבה יותר על הקיבה. תבדוק כמה זמן ואנרגיה משקיעים אוכלי עשב בעיכול... אחת הסיבות שהמוח שלנו התפתח היא שהקיבה שלנו צרכה פחות אנרגיה והמעיים שלנו התקצרו. זו אנרגיה שאפשר היה להפנות למוח.
&nbsp
ב. "עיכול סטייק שקול לריצת מרתון בהקשר של עומס על הגוף"?

לפי ההיגיון הזה כל מי שבולס סטייקים בשרשרת יכול לרוץ מרתון בקלי קלות... נו באמת. במקום לקרוא באתרים מפוקפקים על עיכול סטייק צא ולמד מה עובר על גופם של אצני מרתון (מקצועיים!) אחרי ריצת מרתון וכמה זמן לוקח לגוף שלהם להשתקם, ואז תבין כמה הטענה הזו מופרכת.
&nbsp
מאתר קופ"ח כללית, מה קורה לגוף במהלך ריצת מרתון (ספוילר: ממש לא קרוב למה שקורה לו בעת עיכול סטייק...)
http://www.clalit.co.il/he/lifestyle/sport/Physical_exercise/Pages/marathon_inside.aspx
&nbsp
"ריצת מרתון היא מאמץ גופני עילאי, ולא כל אחת או אחד יכולים לעמוד בו . הריצה במרתון דורשת הכנה מדוקדקת, רצוי בפיקוח מקצועי של מדריך או מדריכת ספורט, או רופא או רופאת ספורט - וכושר גופני מ-ע-ו-ל-ה, וגם אז היא לא פשוטה. אם את או אתה לא מוכנים לריצה - אל תרוצו. אתם עלולים לגרום לעצמכם נזק בריאותי קשה."
&nbsp
יש כידוע גם מקרים שבהם אנשים התמוטטו במהלך ריצה ולעתים גם מתו (בעיקר אם תנאי מזג האוויר היו קשים).
גם לאחר הריצה:
"מיד עם סיומה של ריצת המרתון סובלים השרירים מחולשה קיצונית. ישנן מספר תופעות נוספות הנלוות לכך: המערכת החיסונית נחלשת, והאיזון הכימי של הדם משתנה. התאוששות מלאה מריצת מרתון עשויה להמשך כשלושה שבועות."
http://he.wikipedia.org/wiki/ריצת_מרתון#.D7.90.D7.97.D7.A8.D7.99_.D7.94.D7.9E.D7.A8.D7.95.D7.A5
&nbsp
אני לא יודעת אם אכלת סטייקים בחייך, אבל בתור מישהי שאכלה פה ושם, אני יכולה להבטיח לך שהם לא מצריכים כושר גופני והכנה מרובה, לא גרמו לי להתמוטט וגם לא דרשו שבועות של התאוששות
. מי שכתב את ההשוואה המופרכת הזאת פשוט חי בסרט.
 
תתקני בשפה ובתוכן וזה יתקבל בברכה


הרשתי לעצמי לכתוב על תזונה בגלל הקשר לריח רע שעלול להגיע מעורלות. לדעתי ומנסיוני ריח רע, כמו שכתבתי, מושפע מתזונה.

הלוואי שהיה אפשר לשים אנשים בתקופות ניסיון של סוגי תזונה שונים, שלאחריהם הם יוכלו לבדוק ולהרגיש את גופם. כנראה שההשוואה שעשיתי הייתה מוגזמת, מסטייקים נהניתי אבל מרתונים תמיד היו רחוקים ממני.

ואף על פי כן, בנושא הזה לדעתי ובדומה למחשבה הקיימת בנוגע להרגל המילה, אנשים חיים בחשיכה ומייצרים נזקים לגופם ללא הבנה. ואכן, הגוף יכול להשתקם ולהתנקות ולהתמלא במרץ ואנרגיה.

אוכלי עשבים כמונו שמלקטים בסביבתם הטבעית אכן לועסים שעות על גבי שעות, זה מה שנדרש לעשות עם עלים ירוקים. בחורף כדאי לנסות ללקט, אגב יש בלנדר, בננות ותמרים וזה פשוט וסביר מבחינת הטעם.

לעלים ירוקים לוקח 10 דקות להתעכל, פירות 30 דקות, בננות 40 דקות, מזון מבושל 3 שעות ומזון מבושל מהחי 8 שעות. וזה יוצא כפול אם מערבבים סוגי מזונות, לא משנה כרגע. אני יודע שהקיבה מקרקרת הרבה לפני 8 שעות אבל זה לא אומר שהספקתם להוציא את המזון הזה מהגוף, הרעב הוא סימן לכך שלא הוכנס מזון שיש בו חומרים מזינים ולמרבה האיוולת הגוף עדיין מנסה לסלק חומרי פסולת שהוכנסו לתוכו מתוך נסיון להשביע את הרעב. אין רעב עם כוסמת ירוקה מונבטת ומותססת, פשוט שקשה לי לשכוח את המצוקה הזאת שהייתה בגוף.

ממה שאני מבין בעשרות אלפי השנים האחרונות האדם למד להשתלט על האש והתחיל לבשל כל מיני מזונות מליקוט, מה ששחרר אותנו מהצורך ללעוס כל היום, הגדיל את המוח על חשבון הלסת, אלה תמיד נמצאים בתחרות בעולם החי, ופתח לפנינו את הטבע לתזונה כמו בופה.

אז אני לא אומר שהדבר הזה היה טעות, אבל כדאי לקחת בחשבון שעם הירידה בליקוט העלים הירוקים התחילה תחלואה שלא קיימת אצל אוכלי עשבים בסביבתם הלא מופרעת. אז נכון שתוחלת החיים התארכה אבל זה נבע מעוד סיבות ואוכלי עשבים בסביבתם הטבעית עדיין חיים בטבע המסוכן והמאתגר ללא הפסקה.

לגבי קיבה שצריכה פחות אנרגיה ומעיים שהתקצרו אז כנראה שאני חי בחשיכה בעצמי כי זה לא מוכר לי ועומד בניגוד למה שאני מבין. רוב העיכול מתרחש בחלל הפה, תנסי לאכול עלים ירוקים לא מבושלים ולעכל אותם רק בפה ותיראי. בפעמים הבודדות שאכלתי מזון מן החי ומבושל בשנים האחרונות הרגשתי את זה נע בתוך הבטן שעות על גבי שעות, בניגוד למזון הרגיל שלי. תזונה קרובה יותר לטבע היא יותר מקלה על העיכול, אני חושב שיש אי הבנה לגבי זה. ממה שאני מכיר התזונה מליקוט של עשבים לא מבושלים היא קלת עיכול בקיבה, חסכונית באנרגיה יותר מכל מזון אחר ומאפשרת להפנות אנרגיה רבה יותר לכל מה שצריך, אנרגיה היא לא בעייה,לסת גדולה באה על חשבון מוח גדול ואילו לנו יש בלנדר, כלומר אפשר להינות מיתרונות התזונה הלא מבושלת שזה בתחום הבריאות ולא ללעוס הרבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא דיון לכאן, אז רק אציין שאני יודעת דברים אחרים

אבל העיקר שאתה מרוצה מהתזונה שלך, זה הכי חשוב.
 

MotheRonit

New member
ה"מומחים" עוד יגיעו

אבל מעבר לעובדה שאחד מהתפקידים של העורלה הוא להגן על העטרה ופתח השופכה>מפחיתה זיהומים
הרי שהביסוס לטענה הזו נעוץ בשני משגים
1. חומר הסיכה שנוצר בעורלה (סגממה... או איך שלא אומרים את זה) מפורש לעיתים כלכלוך>מקור לזיהומים. הדבר כמובן אינו נכון. אם כי קראתי שבהעדר הגיינה ראויה, בשל הלחות שבאיזור (שזה אחד מהיתרונות... העטרה לא אמורה להיות חשופה ויבשה) הוא כן מהווה מקור ליצירת חיידקים. אבל בישראל (וברוב העולם) מקלחת פשוטה מנקה את האיבר ושומרת עליו מזיהומים. גם מאחורי האזניים ובין אצבעות הרגליים יכולה להיות אותה "הצטברות" עם פוטניצאל "נפיץ" - כאמור אין טיפול מסוים לעורלה.
2. בשל החשש מלכלוך וזיהומים יש נטייה לשטוף את האיבר בצורה בלתי רגילה. לעיתים עם סבון ולעיתים אף להפשיל את העורלה - שתי הפעולות האלה הן טעויות שיוצרות בדיוק את האפקט ההפוך ומגבירות את החשיפה של האיבר לחולי (בדיוק כמו שלא רוחצים בתוך הפות ומפרים את רמות הלחות הטבעית שם)
&nbsp
>>>> 2/3 מאוכלסיית העולם איננה נימולה. הם אינם נופלים למשכבם כל שני וחמישי בשל עורלה חולה. ואף אחד עוד לא הכריז על מגפת ערלת.
&nbsp
חזקו ואמצו. ורק בריאות. בכל הגוף. דלקות אזניים למשל זה באסה גדולה יותר...
 
ברוכים הבאים!


מסכימה עם כל מה שציפור כתבה. אם תבררי על אילו זיהומים המכרים שלכם דיברו יהיה קל יותר להפריך את הטענות שלהם.
לי לא ידוע על אף זיהום שמצדיק מילה בגיל הינקות.
 

18 פאולה

New member
ברוכה הבאה!

אני חייבת להגיד שאני מאד מזדהה עם ההרגשה הזו שאת מתארת.
אחרי שאנחנו החלטנו שלא למול, והיינו לחלוטין שלמים עם ההחלטה, התחלתי לחפש מידע על עורלה וטיפול בעורלה - ופתאום זה היה נראה לי פשוט בלתי אפשרי. ההתרשמות שלי ממה שקראתי היתה שזה כזה פרויקט מטורף לטפל בעורלה ולשמור על ההגיינה, שלרגע קטן אחד אשכרה חשבתי לעצמי שאם זה כל כך מסובך ובעייתי אולי עדיף לעשות וזהו.
אבל האמת האמיתית היא שאין שום צורך לטפל בצורה מיוחדת. בדיוק כמו שאין טיפולים מיוחדים לאיבר המין של תינוקת, כך גם אין צורך לטפל באופן מיוחד באיבר מין של תינוק.
הבן שלי היום בן שנתיים, שלם, ועד כה לא עשינו שום טיפול או שטיפה מיוחדים לאיבר המין שלו, ולשמחתי גם לא נאלצנו ללכת לרופא בגלל זיהום בעורלה או שנגרם בגלל קיומה. יותר מזה - לבן שלי יש בעיית עור קלה והמליצו לנו לצמצם שטיפות והתעסקות עם מים. לאור כך, התחלנו לקלח אותו יום כן, יום לא - ואני שמחה לבשר, שלעורלה, לאיבר המין ולילד כולו - שלום

ואני רוצה להצטרף גם למה שכתבו כבר לפניי, לגבי השאלות על הזיהומים הספציפיים - זה גם יוכל לעזור לתת לך מידע מפורט יותר, וגם, הרבה פעמים כשמבקשים פרטים מדויקים יותר ממי שמספרים לנו סיפורי אימה שכאלה, פתאום מגלים שהסיפורים האלה לא בדיוק מדויקים...
ובכל מקרה, שיהיה המשך הריון תקין ולידה קלה!
 
מצטרפת למברכות

קודם כל, שתהיה לידה קלה במועדה ופוסט נעים ושופע חלב!
&nbsp
את הפין רוחצים כמו שרוחצים אצבע. אין מה להפשיל - העורלה צמודה לראש הפין כמו שציפורן צמודה לאצבע. בהחלפת חיתול מנגבים מסביב (או ששוטפים בכיור, גם אופציה). את תראי כשיוולד הבן וזה יהיה לך יותר ברור. בגיל מבוגר מעט יותר העורלה תפרד מעצמה ואז אפשר לתת לילד להפשיל בעדינות לעצמו במקלחת ולשטוף במים - אין צורך בסבון.
לשני ילדי (בן ובת) היתה מדי פעם אדמומיות קלה באיזור איבר המין - כנראה מחיכוך יתר בחיתול או בתחתונים. שטפתי במים והאדמומיות נעלמה.
כדי למנוע זיהומים, כל מה שצריך זה לא להתעסק שם יותר מדי. זה די פשוט :)
&nbsp
שיהיה לכולכם בהצלחה!
 

Alonifoto

New member
עורלה ללא דאגה

אהלן מיטל. שמי אלון סברוני גם בפייס.
אני מאוד שמח על שאלתך, אני בדיוק לפני יציאה מהבית, וכשאחזור ארחיב.
הקדמה :
אנחנו חיים בחברה חולנית הסוגדת לפולחן הכריתה מעוללים זכרים. כל ״המחקרים״ הסגולות הרפואיות״ והצגת הפין השלם, האנטומי הטבעי, הנורמלי והבריא כמעין דפקט מולד, הינם הסתה הנכתבת ביד דתית מתחכמת וערמומית, וביד גברים נימולים. גבר/רופא שלם באיבר מינו לעולם לא יחקור, לא יצא למסע ניסויים באפריקה בילידים אומללים כדי לכתוב סטטיסטיקות שקריות.. גבר שלם יזדעזע לעצם הרעיון המופרע. אברי הרבייה של גבר ואישה הינם תוצר אבולוציוני בן מליוני שנים, הינם מתוחכמים, מורכבים, עדינים, הינם מושלמים. אין שום זיהומים באיבר המין הטבעי והשלם, והיה ומתעוררת בעיה,(אדמומית מגרוי העור העדין הינה ״המפחידה״ ביותר שתתקלי), הטיפול הינו בדיוק כפי שמטפלים בנקבה. אני מאושר לשמוע על החלטתכם, חיזקו ואימצו, השליכי את מחשבותיך הטורדניות לפח האשפה, אלה שאריות הפחדים הקמאיים שעדיין מחוללים טרור בנפשך. תפקיד העורלה הינו בהגנת הפין, שמירת בריאותו ובסיוע למגע המיני כפי דרך הטבע המופלא. בישראל ישנו קשר שתיקה והשתקה, בורות וסתימות בכל הנוגע לנושא ברית-ההשחתה, למען בריאותך הנפשית אל תשמעי למכרים ואפילו אנשים בתחום הרפואה כושלים בהגיונם ובמוסריותם..אשתדל לכתוב מעט יותר בהמשך כשאחזור. להשתמע ואחוליי.
 

mismeital

New member
תודה

תודה על תגובה מאד מפורטת. אני שמחה לשמוע שעוד ועוד אנשים חושבים ומרגישים כמוני וכמו בן זוגי, ומרגיע אותי לדעת שבני לא יהיה הילד השלם "היחיד"בסביבתו. מאד מסכימה עם מה שכתבת.
 
למעלה