על כאב בינקות - מחקר חדש

trilliane

Well-known member
מנהל


 

18 פאולה

New member
תקציר בעברית

השורה החתונה: מחקר שנערך באוקספורד אנגליה, מראה שבניגוד לטענות רווחות, תינוקות אכן מרגישים כאב, זאת לפי הדמיית MRI של תגובת המוח לחשיפה לכאב קל. זאת ועוד, החוקרים טוענים שרף הכאב של תינוקות כנראה נמוך יותר זה של מבוגרים.
&nbsp
המחקר בדק 10 תינוקות בני 1-10 ימים באמצעות הדמיית MRI של מוחם בעת שנחשפו לרמה קלה של כאב (ע״י דקירות קלות בכף רגלם המקבילות לדקירות עפרון). את הסקירות של מוחות התינוקות השוו החוקרים לאלה של 10 מבוגרים שנחשפו לאותו גירוי. לפי החוקרים, השוואת הסקירות מראה שהתינוקות הגיבו לגירוי הכואב באותה צורה כפי שהגיבו המבוגרים. זאת ועוד, לפי החוקרים מאחר שהגירוי היה חזק פי 4 הדבר מעיד על כך שרף הכאב של תינוקות למעשה נמוך יותר מזה של מבוגרים:
&nbsp
Brain scans of the sleeping infants while they were subjected to mild pokes on the bottom of their feet with a special rod -- creating a sensation “like being poked with a pencil” -- also showed their brains had the same response to a slighter “poke” as adults did to a stimulus four times as strong, suggesting babies have a much lower pain threshold.
 

MotheRonit

New member
כתבה חדשה על העורלה?

סימן השאלה בכותרת מתייחס לעובדה שלא הבנתי כלום, האורך מיד הציף אותי... ניסיתי להבין מהתמונות (כשמדובר על הנושא הזה... פתאום זה מרגיש לי מוזר
) אבל נואשתי מהר מאוד.
אז אם למישהו מתחשק לתרגם או כמובן רק להביא את עיקרי הדברים, אשמח.
&nbsp
http://www.greenmedinfo.com/blog/foreskin-why-it-such-secret-north-america
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכתבה פורסמה לפני שלושה ימים, אז היא חדשה; החומר לא

מרפרוף מהיר אני בספק אם יש שם משהו חדש שלא קראנו ושמענו בעבר (על תפקידי הערלה וכו'), וגם לי אין מוטיבציה לקרוא כ"כ הרבה טקסט שלא עומד לחדש לי.
 
למעלה