עזרה במחלוקת ביני לבין אשתי בנושא

MotheRonit

New member
ממש לא מאכזבת אותי. ואם זו דעתך לזוגיות מאושרת

אני קצת מסכימה עם זה
אבל על פי רוב יש לפחות ניסיון להסוות את זה

וברצינות... קשה לי להאמין שזה כזה מוחלט, מדובר בזוג. לא בדיקטטורה. למען הרווחה הנפשית שלפחות תהיה מידה מסוימת של איזון. שלא תמיד אותו אחד מבטל את עצמו. בכל מערכת יחסים יש צורך להתפשר, להגיע לעמק השווה, ומאידך להתעקש על מה שעקרוני וקריטי לך. ובכל זאת... אני בהחלט מכירה הרבה מאוד מערכות יחסים כאלה מסביבי... שבו האישה נאמר דומיננטית... או כפי שתיארת... אבל זה אף פעם לא כזה קיצוני... ואם כן, או שלגבר נוח/מתאים לעשות את הוויתור הזה (כי יש אנשים עם אופי כזה) כדי להימנע מעימותים (בין הורים לילדים קוראים לזה "לבחור את המלחמות שלך") או בדרך כלל באיזשהו שלב הגבר מתעורר מתוסכל וממורמר... אם זו לא מציאות צינית אני לא יודעת מה כן...
 

KallaGLP

New member
אחת ההודעות התמוהות ביותר שיצא לי לקרוא

החל מזה שעצם זה שהורה חושב לעשות מילה הופך אותו אוטומטית לאכזרי וכלה בזה שהגבר צריך להסכים למשהו כל כך מהותי שהוא מתנגד לו כי האישה אמורה לנהל את הבית ולהיות זו שתמיד מקבלת את ההחלטות במשפחה.
 

מעמקים39

New member
מאז שכתבתי את תגובתי

מישהי כאן הצליחה לשכנע אותי שלא בהכרח שמדובר בהחלטה שנובעת מרוע לב למרות שהיא בהחלט החלטה אכזרית. בעניין קבלת ההחלטות במשפחה אני עדיין וכנראה תמיד אחשוב כך.
 

pov2

New member
אין לך על מה להתנצל בכלל

מי שחושב שלאבא יש זכויות שוות או גדולות יותר משל האמא, לגבי גורל הילד שהיא ילדה
לא שונה בהרבה מתומכי וועדות ההריון הפולשניות, שמרשות לעצמן לקבוע לנשים, מה יעשה ברחמן.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי שחושבת! שים לב שכמעט כל התנגדות היו נשים

ואני די משוכנעת שלא מדובר בנשים שמתנגדות להפלות (אני יכולה להעיד לפחות על עצמי) אז אנחנו כן שונות ובהרבה מתומכי ועדות היריון פולשניות וכו'. אין קשר. זה די אירוני שאתה, גבר, נותן לנו עדיפות בהחלטה, ואנחנו, כנשים, מבהירות לך אנחנו לא מעוניינות בה! אנחנו כן חושבות שהורות צריכה להיות שוויונית. הורות אינה היריון (אף שהשורש זהה). אירוני כפליים בעיניי שמנהל פורום פמיניזם לא תומך בשוויון הורי אלא נותן לאישה זכויות יתר... זה בדיוק הפמיניזם השנוא עליי, זה שמרומם את האישה על חשבון הגבר במקום להגיע לעמק השווה.
&nbsp
ולא, אין שום קשר או דמיון להפלות. יש הבדל בין עובר שנמצא בגוף האישה לבין ילד שנמצא בתוך גופו שלו. העובדה שביולוגית האם היא ההרה והיולדת* רלוונטית להיריון וללידה (וגם להנקה וכיו"ב) אבל לא לגורל הילד בכללי. כשהילד נולד הוא אדם בפני עצמו ועד שייחשב לבגיר ועומד ברשות עצמו מבחינה חוקית יש לו שני אפוטרופסים טבעיים ושניהם אחראים עליו באותה מידה ולשניהם זכות שווה להשפיע על גורלו. הוא נושא מטען גנטי 50%-50%, שניהם יצרו אותו יחד ושניהם מגדלים אותו יחד (כמובן, אם זה לא המצב, ההשפעה אכן תהיה שונה).
&nbsp
* אגב, אם מדובר בילד שנולד באמצעות פונדקאית או אומץ, גם אז יש לאם יותר זכויות על הילד?
ואם הוא נולד מתרומת ביצית וגנטית הוא רק של האב?
ואם מדובר בזוג לסביות או זוג הומואים שמגדלים יחד ילד, למי יש זכויות יתר להחליט?
&nbsp
יש טבלה או תרשים למי מגיעות זכויות יתר בכל מקרה?
 

KallaGLP

New member
פשוט הזוי... אנשים שמתיימרים להיות בעלי דעות מתקדמות

בפועל שואפים לאותה גברת בשינוי אדרת - פטריארכיה זה רע (כן, נכון, רע מאוד ואין עוררין על כך), אבל מטריארכיה לעומת זאת זה מצוין (וההבדל הוא...?). פשוט היגיון צרוף.
 

tomasth

New member
מה זה דעות מתקדמות ?

הפמיניזם הוא מה שהוא , במקום לעוות את המונחים אחרי הדיון עדיף עדיף לזרוק מה שלא טוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פמיניזם הוא הרבה דברים... וזרמים ודעות וגישות שונות

וגם אני כמו KallaGLP סולדת מהגישה שהובעה כאן.
 

pov2

New member
פעם הבאה תשתדלי יותר

ואעצור פה, כי עדיף שגם אני לא אגיד מה אני חושב עלייך ועל תגובתך
&nbsp
 

MotheRonit

New member
ון: ניתוח (לא בעורלה. כי כבר ידוע שזו מקבלת יחס מיוחד)

דורש הסכמה של שני ההורים או שמספיק שאחד מהאפטרופסים יחתום?
 

אום נטע

New member
הזווית האישית שלך גם חשובה

בפעם הבאה שאתה נחשף בפני אשתך, הראה לה את הצלקת שלך. הראה לה איפה תלשו את העור מבשרך שלך. תן לה שתיגע ותרגיש את היובש בעטרה ותגיד לה שלא כך זה אמור להיות. ספר לה מה בדיוק חסר לך, ואיך אמור להיראות ולהרגיש איבר מין שלם. תעביר לה את המסר שחסר לך משהו, משהו שלקחו ממך בכוח, בלי לשאול לדעתך, בלי לתת לך בחירה או ברירה. תן לה להבין את הכאב שלך בתקווה שהיא תבין למה אתה לא רוצה להעביר את בנך העתידי את אותו הדבר שאתה עברת.
 
כמה שהשיח הישר שלך מוצא חן בעיניי!

נורא הייתי רוצה לשמוע את תגובתו של הOP, שביקש עזרה...
 

MotheRonit

New member
כתבו כבר הכל.אבל השאלה היא קצרה ופשוטה.כל מה שהיא אשתך טוענת

האם הוא רלוונטי עבורה-עבורך-עבור בנכם (הפוטניצאלי).
אם היא לא רואה את עצמה מסוגלת להתמודד (היא. לא הוא. שלא תשליך את החששות שלה עליו. מבחינתו זה יהיה חלק ממנו) אז שתחתוך לעצמה. אה זאת אומרת לו. אם היא מסוגלת להתמודד עם להעביר את הבן שלה ניתוח (שזה בטוח) בגלל דברים שהם מוטלים בספק גדול (זה האולי) אז אין עוד מה להגיד.
 
למעלה