הפיקניק - יום שישי הקרוב 14 בנובמבר

הפיקניק - יום שישי הקרוב 14 בנובמבר


[שמתי גם בעמוד בפייסבוק]
ביום שישי הקרוב - הפיקניק שלנו!
14 בנובמבר. 13:00 בפארק הירקון בתל אביב. יש חניה, אין פקקים, יש תחבורה ציבורית, לא צפוי גשם מחד ולא יהיה חם מאידך, ניפגש, נכיר, נדבר, נשאל, נענה, נרוץ אחרי הילדים (מי שיש לו) , נשב על המחצלת בנחת (מי שאין לו) ונספור ציפורים נודדות, אם יש לכם ילדים שלמים, אם אין לכם ילדים ואתם נגד ברית מילה, אם אתם לא יודעים מה לעשות עם התינוק שיולד כן-ברית?-לא-ברית? , אם אתם רוצים להראות לסבא-סבתא-רבא שהנה יש עוד אנשים בארץ שחיים בלי לחתוך , אם אתם רוצים קצת שקט מהריצות הרגילות של יום שישי (בלי להפסיד את ארוחת הערב אצל החמות ;) ) - אתם בדיוק במקום הנכון.
אוכלים טבעוני? הביאו טבעוני, אוכלים פסטרמה? הביאו פסטרמה , אוכלים כשר? הביאו כשר :) הביאו מה שאתם אוכלים ומה שאתם שותים לעצמכם, לילדים שלכם ורצוי בכמות קצת יותר גדולה ממה שאתם צריכים כדי שאפשר יהיה לכבד ולהתכבד. הביאו כדור, מטקה, עפיפון, ערסל או סתם את עצמכם על אופניים . הכל הולך :)
להתראות
רונית

מחר אשלח מפה עם המיקום איפה ניפגש אם מישהו מכיר מקום מועדף בפארק יכתוב לי במייל או כאן
 
אנחנו נפגשים בפארק ביום שישי הקרוב 13:00


זה אינו "מפגש קה"ל רגיל!" (המיועד בדרך כלל) רק להורים או להורים בדרך - בואו כולכם! זה מפגש לכולנו, חברי פורום, קוראים סמויים, תומכי האי-מילה, אוהדי הרעיון, חובבי קה"ל, רווקים חופשיים, הורים טרוטי עיניים, סבים שרוצים לראות שיש עוד "משוגעים" חוץ מהילד הפרטי שלהם, לא נימולים וכן נימולים והכי חשוב : כל מי שרוצה לפגוש ולהכיר ולשוחח עם אנשים שחשבו על אי מילה .
כמובן - גם מתלבטים מוזמנים. אין שום תוכנית פורמלית ולא הרצאה אבל נעשה הכרטת ותהיה הזדמנות לשאלות -אז גם אם אינכם "נגד מילה" אלא מתלבטים או שואלי שאלות - בואו :)
אנחנו ניפגש במקום המכונה "חורשת הדקלים" ואתם יכולים לראות מפת הגעה או הוראות באתר פארק הירקון "גני יהושע"
&nbsp
חוץ מאשר חתיכות קרח אימתניות מהשמיים - אני אהיה שם בכל מזג אויר! :)
להתראות!
רונית
 
נכנסים לחניון מרחוב רוקח אחרי תחנת הדלק פז ופונים ימינה אחרי

הכניסה לחניון
תעריפי החניה נוחים, ככל הזכור לי
 
למעלה