השבוע הבן שלנו הודה לא על שלא חתכנו

יערה75

New member
השבוע הבן שלנו הודה לא על שלא חתכנו


כשדיברנו עם הבן שלנו (בן שש) על ברית מילה, לפני שנה בערך (עד אז הוא לא שם לב בכלל וגם כשכן זה לא הטריד אותו), הקפדנו שלא להציג את המילה כדבר רע כדי לא להבהיל, אלא כבחירה שונה משלנו ורק הסברנו שבעינינו זה הכי בריא, טבעי ויפה בשבילו.
השבוע בעקבות התחלת הפרדות העורלה (שכתבתי עליה בשאלה שהעליתי כאן לפני כמה ימים) דיברתי איתו על העורלה, הסברתי שהיא זזה, שהיא שומרת לו על הבולבול כמו כיס וכ״ו ואז הוא אמר לי (לראשונה): אמא, תודה שלא עשיתם לי את הדבר הזה שסיפרת לי שהורים אחרים עושים. זה נראה לי כואב ואני שמח שנשארתי בדיוק ככה ❤️
 

She Dolphin

New member
אאההההה....


אהבתי את ההסבר על הכיס
מקסים.

וכמובן, סחתיין על הגישה הכללית שלכם, אני בעד
 

kootz

New member
היגיון של ילדים הוא הכי בריא בעולם

נפלא לשמוע
 

מטיקה1

New member
היפרדות העורלה

לא כולם יודעים מה זה, מתי זה מתחיל ומתי זה מסתיים
תופעות לוואי, וכו' שווה ליצור הסבר עבור הורים שהחליטו לא למול
 
מקסים! כיף לשמוע! את יזמת שיחה איתו?

ילדים הם כל כך הרבה יותר ממה שנותנים להם קרדיט. ההסבר שלך נהדר ואני חושבת שאני אאמץ אותו.
הילדון שלי כבר בן 4 וטרם שם לב להבדלים כלשהם במה שיש בתחתונים (מסתבר שבניגוד למיתוסים בגן אין מסדר בוקר ששולפים ומשווים והצוות לא בורח בהיסטריה מילד עם עורלה). אני בהתלבטות בלתי פוסקת מתי אם בכלל לדבר איתו על הנושא.
 

יערה75

New member
לא ממש יזמתי

הילד שלי מאד סקרן ועירני לדקויות, הוא שם לב אם החלפתי עגילים או לשינוי זניח וקטן בבית או ברחוב, ולכן כל הזמן ציפיתי לרגע שבו הוא ישאל ותהיתי אם אני צריכה להכין אותו לזה מראש, אבל למרות שהוא ילד ששואל שאלות בלי סוף ושיצא לו לא פעם לעשות פיפי עם ילדים אחרים בגן או בגינת משחקים, הוא מעולם לא שאל על זה. בסופו של דבר זה הגיע מכיוון אחר לגמרי: לפני שנה בערך בשיחה עם בן זוגי על איזו כתבה שקראתי עלתה המילה ״ברית מילה״ והבן שלנו שמע את המונח ושאל מה זו ברית מילה, אז הסברנו. הוא היה קצת מזועזע והתקשה להבין למה הורים עושים את זה ורצה לדעת בדיוק למי מהחברים שלו עשו את זה. גם כשהתברר לו שכמעט לכולם הוא לא רצה גם לעשות אלא רק דאג אם כאב להם. הרגעתי אותו ככל יכולתי וכאמור הקפדתי להציג את זה כאופציה לגיטימית לאנשים אחרים, לא כמעשה נורא. מאז הוא לא העלה את הנושא. עכשיו כשהעורלה התחילה להפרד ודיברנו על זה הוא הלך לספר לאבא שלו ולהשוויץ :)
 
כאילו תארת את הבן שלי

הוא שם לב לכל פרט או שינוי קטן בלבוש ובסביבה אבל לא מודע בכלל ל"שוני" הגופני שהיה אמור להיות כזה עניין. הייתי משאירה את זה ככה ומחכה שהוא יעלה את זה אבל בנושאים עדינים אני תמיד מעדיפה שהילדים שלי יקבלו את המידע מאיתנו ולא באופן מקרי.
 
למעלה