אוף אוף אוף

Helio

New member
מה לא יפה? לא כתבתי שום מילה רעה, לא כתבתי

שהיא לא רצויה, לא שלחתי אותה לשום מקום- לא אמרתי ולא חשבתי לעשות משהו כזה.
הגיון שלה לא נראה כמו התלבטות אלא כהימור "שחור או אדום" - לא נראה לי שזה מתאים כאשר מדברים על אנשים.
לכן בסה"כ המלצתי ללכת "על בטוח"- על משהו שניסת בעבר וככל הנראה לא התאכזבה ממנו. זה לא הגיוני?
 

She Dolphin

New member
לא, זה לא הגיוני

היא מבקשת חיזוקים ומידע שיעזרו לה אולי לעשות צעד שמבחינתה הוא מאוד מפחיד. אל תזלזל בזה ואל תהיה ציני, זה לא עוזר.

ובכלל, אני לא מסכימה עם הניתוח שלך.
 

Helio

New member
אין פה זלזול.אם היא מרגישה נפגעת מתנצל שלא

הסברתי את עצמי ברור יותר כי הטענה "שלא יבואו אליי בטענות בגיל 20" לא מסתדת עם אחריות של ניהול חיי הילדים, היא גם לא מסתדרת עם זה שכל אחד חיי את החיים שלו ושאי אפשר לדעת הכל מראש. אבל תמיד אפשר לבחור בדרך פחות בעיתית בתקווה למנוע כאב ראש מיותר או לפחות תתן הרגשה של נחות.
 
נכון!


(זה בתשובה לשאלתך: "הפעם אני לא עושה. נכון?")

מוסיפה עוד פן שלא הוזכר בשרשור עדיין (נדמה לי). יש לך תאומים. שניים. זה אומר שתמיד יהיה בסביבתם עוד מישהו לא נימול. הם לעולם לא ירגישו חריגים לחלוטין בעניין הזה.

אני יודעת שאותי, לפחות, המחשבה הזאת מאוד שימחה כשהייתי בהריון עם תאומיי (אוטוטו בני חמש
).

כיום, אגב, זה בעיקר מצחיק אותי שחשבתי על זה, כי זה כל כך נון אישיו. הנה ממש היום, הייתי עם הילדים בבריכה ביתית אצל חברים. היו שם תשעה ילדים: חמישה בנים וארבע בנות, והם התפשטו והתלבשו אחד ליד השני. ונחשי מה? אף אחד לא צחק לאף אחד על קצה הבולבול. אף אחד מהם אפילו לא שם לב שמבין חמשת הבנים, רק אחד היה נימול...

אז נכון שאמרת שאת מוטרדת מגיל 20, ולא מגיל 5, אבל תחשבי שבגיל 20 יהיו מאחוריהם כבר חיים שלמים של הנאה מהעורלה (והם נהנים ממנה עוד הרבה לפני גיל 5, אני מבטיחה לך
). הסיכוי שהם יבואו אלייך בטענות על העניין הזה הוא קלוש ביותר (מה שכן, בטוח יבואו בטענות על דברים אחרים, כך שלא תצאי בסדר מה שלא יהיה
)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם בנות זוג הן סיבה לניתוח פלסטי כתינוק?


כלומר, אם כאדם בוגר הוא יחליט שהוא מסיר שיער / משקפיים / ערלה / משפץ את האף / האוזניים וכו' לפי דרישות בת זוג, זה עניין שלו; אבל למה להחליט בשבילו בגיל 8 ימים כשאפילו לא ברור איזו בת זוג תהיה לו? (ואגב, לפי הסטטיסטיקה יש כ-10% סיכוי שהיא לא תהיה בת...
). בפרט, במקום להתאים את עצמו לבת הזוג נראה לי פשוט והגיוני יותר למצוא בת זוג שתאהב אותו כמו שהוא, ויש לא מעט נשים שישמחו להיכנס למיטה עם גבר שלם שאיבר המין שלו מתפקד כפי שיצר אותו הטבע (אני יכולה להעיד על עצמי, למשל
).
 

דקסו

New member
מסכימה מאוד


בעיקר עם המשפט "במקום להתאים את עצמו לבת הזוג נראה לי פשוט והגיוני יותר למצוא בת זוג שתאהב אותו כמו שהוא".
אני תמיד אומרת שאם מישהי תחליט לא להיות עם בני רק בגלל העניין הפיזי החיצוני הזה, אז עדיף בשבילו שבחורה כזאת שטחית לא תהיה איתו. בדיוק כמו שאם בחורה תאהב להיות איתו, אבל רק בגלל התנוכים (הסופר-מתוקים-מצחיקים) שלו לא תרצה להיות איתו (או כל שוני אחר במראה), אז ההפסד כולו שלה. בקיצור, את מבינה למה אני מתכוונת.....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גברים סט' לא אוהבים איברי מין של גברים אחרים

למעשה חלקם אפילו קצת הומופובים, ככה בקטנה.

אין לי מושג מאיפה הגיעה השמועה הזו על צחוקים במקלחת או בשירותים, אבל ממה שראיתי, שמעתי ושאלתי, רוב הגברים עושים את שלהם, מסתכלים רק על שלהם, ויוצאים החוצה.

שאלתי את בן זוגי על כך (אם גברים בודקים את הציוד זה של זה) והוא השיב לי בנענוע ראש תוך הבעה של "מה נסגר איתך?" ואף הוסיף (ורבלית) שלדעתו סיפורי השוואות הם לרוב מיתוס.

ולמה נזכרתי בזה?

כי (כפי שציינתי לאחרונה) אני צופה עכשיו במרתון "סקרבס" ויש שם קטעים בשירותים, כולל מישהו שהסתכלו עליו (מהגב!) וזה גרם לו לעצור באמצע הטלת מימיו...


חיפשתי את הקטע (מהעונה השנייה) ביוטיוב ולא מצאתיו, אבל מצאתי משהו דומה מהעונה הראשונה (אין צורך לצפות עד הסוף, מה שרלוונטי לענייננו בדקה הראשונה):
http://www.youtube.com/watch?v=t4iRJfOf1xA
 

An0nym0us

New member
מסכים עם הכותרת

אבל מסכים פחות עם תוכן ההודעה.

מניסיוני, בתור אחד שלא ממש מתרגש מעירום ומתפשט לגמרי במלתחות ובאיזור המקלחת, לא אחת "תפסתי" גברים שמגניבים מבט חטוף.
אף אחד לא נועץ מבטים, משווה או מדבר על זה אבל בהחלט בודקים, בקטנה. להערכתי, הרוב המוחלט עושה זאת.
זה לא הופך אותם לפחות סטרייטים או לחובבי איברי מין זכריים.

וכמובן שאת יכולה לשאול, אבל כמעט אף אחד לא יהיה מוכן להודות שהוא עושה זאת לא באנונימיות


זה כמובן בגיל מבוגר. כשהייתי ילד (לפחות מהגיל שאני זוכר ממנו) אף אחד לא התפשט ליד אף אחד.
 

She Dolphin

New member
אני מסכימה איתך. גם נשים מסתכלות אחת על הגוף

של השניה בחטף. סקרנות בסיסת בגבולות הטעם הטוב היא טבעית וסבירה ולא חייבים להימשך מינית אל אף אחד בשביל לסרוק אותו ולהשוות.

בכלל, אפרופו הסתכלויות במקלחות - למה תמיד מדובר על כך כאילו לגברים זו חוויה מחרידה של סטרס, האפשרות שמישהו ישווה את עצמו אליהם? הרי לנשים יש לא מעט אישוז עם הגוף שלהן והן משוות גם משוות, ונוטות לפתח לא מעט קומפלקסים סביב הגוף שלהן, אולי אפילו יותר מגברים. למה הן לא מדברות על איך אמור להיראות הגוף שלהן, איבר המין, דבר זה או אחר בגוף שלהן בהקשר של מה שראו במקלחות משותפות? איך זה שהן מצליחות לשרוד מבחינה רגשית את המצבים החטופים של המבטים והבדיקות ההדדיות והגברים מתוייגים ככל כך שבריריים סביב הנושא הזה?

לדעתי זה גם קשור לטאבו שיש לחברה שלנו סביב הערום הגברי. הערום הגברי (והכוונה לעירום פרונטלי, יענו - איבר המין חשוף) הרבה פחות נוכח בתרבות שלנו. בסרטים, טלוויזיה, פרסומות - יש הרבה הדגשה וחשיפה של שדיים, וכשיש עירום מלא, הוא לרוב נשי. באותם סרטים, סדרות - לרוב לא יראה אפילו בדל ישבן גברי, שלא לדבר על מה שמקדימה.

כמה היסטריה סביב איבר אחד. וגם הרבה מאוד הומופוביה. של גברים ושל נשים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הו, נשים הרבה יותר משוות; אבל לא במלתחות

לא הסתכלתי על נשים אחרות במלתחות ולא ראיתי מעולם נשים אחרות "מגניבות מבט". יש איזשהו קטע של ביישנות וכיבוד פרטיות.
 

שונצו

New member
אצל גברים זה יותר רגיש

כי גברים משווים כל דבר.
כל דבר זה תחרות. אפילו להשתין זה תחרות (עם עצמך...).

לענין הטאבו - אני לא חושבת שיש טאבו כזה.
פשוט אין החפצה של גברים, כמו שיש לנשים.
את לא רואה פין גברי חשוף, לא כי לא נעים להראות אותו, אלא כי זה פחות מענין את הצופים בדרך כלל, מציצי חשוף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גברים משווים כל דבר?
לא הגברים שאני מכירה

דווקא בקרב נשים אני רואה הרבה יותר את תכונת ההשוואה והבדיקה מה יש לאחרות. ממש עכשיו נזכרתי בטור נהדר של יאיר גרבוז בנושא, מופיע בספרו המופתי "תמיד פולני".
 
לא מכיר את התופעה.

אולי אני מסתובב במלתחות הלא-נכונות, אבל מנסיוני, כשגברים מסתובבים עירומים זה ליד זה, כל המבטים ננעצים בנקודות אקראיות באוויר או בחפצים של עצמך.
אם מישהו קולט אותך מציץ לחבילה של מישהו אחר, אתה בבעיה. הדבר היחיד שיכול להיות גרוע יותר הוא אם אשכרה יצרת בטעות קשר עין עם מישהו כשאחד משניכם עירום. וזה בגלל שכל גבר יודע* שאם קרה לך אחד משני אלה, אתה הופך אוטומטית להומוסקסואל.


והנה מדריך ה"לא ככה" המושלם (בכיכוב מרטין פרימן):
http://www.youtube.com/watch?v=kE9YB4BABdw

לעיון נוסף:
http://www.amazon.com/Dave-Barrys-Complete-Guide-Guys/dp/0449910261




* יש חוברת שכל גבר מקבל בסוף כיתה ו'. כל הקודים מפורטים שם, וגם הוראות להריגת ג'וקים.
 

lionet

New member
גם לנשים יש בעיה במקלחות בצבא.

חברה שהיתה איתי בקורס תיארה לא פעם את הלילה הראשון, שבו היא נכנסה למקלחת, במקרה עם כל הדקיקות של הקורס - כרגע מאוד מביך (ולא שהיא היתה שמנה או משהו..).
בקורס אחר היתה איתי מישהי שתמיד חיכתה שכולן תסיימנה ורק אז נכנסה למקלחת. אין לי מושג למה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קודם כל, יש 10% שאוהבים פינים, אתה יודע


ומעבר לכך, משיחות עם גברים, גם אם יש סטרייטים שבודקים פה ושם בקטנה, משיחותיי עם גברים (ואני מתכוונת לשיחות אינטימיות שבהן לא מנסים לעשות רושם ומודים גם בדברים כאלה) הרוב דווקא לא עושים זאת. אבל אולי זה גם תלוי תרבות... אני מכירה בעיקר חנונים (במידה כזו או אחרת).
 
יש לי רעיון: תחתכו רק לאחד מהם!

ואז בגיל 20 תוכלי לדעת מי מהם יבוא אלייך בטענות...

ועכשיו ברצינות: בחור בן עשרים יכול, אם הוא מוצא לנכון, ללכת בעצמו לרופא ולבצע את ההליך על דעת עצמו. זה הרי הגוף שלו, בסופו של דבר.

כל נושא המקלחות המשותפות בצבא נראה לי מופרך לחלוטין. מה לכל הרוחות אימהות חושבות שהולך שם, במקלחות המשותפות של בנים בצבא?
במציאות, העגומה דייה גם ככה, יש לכל המחלקה שבע דקות להתקלח ואתה מקווה שלא ייגמרו לך המים החמים באמצע ושהמדים שתלית על המסמר בקיר לא יירטבו. מי בכלל מסתכל על איברי מין של אחרים? רק זה חסר לך - שיקלטו אותך בודק את הציוד של החברים שלך. זה באמת פתח לצרות...
אגב, אולי בעוד 18 שנה כבר לא יהיה גיוס חובה, אלא צבא מקצועי, נניח, והתאומים העתידיים שלך לא יצטרכו ללכת לצבא ולהתקלח שם? או שאולי הם יהיו בבסיס פתוח ויוכלו להתקלח בבית? או כל אפשרות אחרת שתלויה בעשרות גורמים חברתיים וגיאופוליטיים עתידיים שאין לנו שום אפשרות לחזות עשורים שלמים מראש? לעניות דעתי מוטב לא לבצע צעדים בלתי הפיכים.

יש לי שני בנים, שניהם לא נימולו, והיחיד פה שמתבאס זה אני. למה להם יש ולי אין? זה לא פייר....
 

kagome10

New member
לגבי מלתחתות בטירונות

הדבר האחרון שחושבים עליו זה להסתכל על מישהו. השאלה הי אאיך להספיק להתקלח ולצחצח שיניים ולהתכונן למחר ואולי להספיק להתקשר הביתה לפני שתסתיים השעה שי שבשביל כל הדברים האלה, וזה שיש עוד כמה עשרות אנשים שמחכים לאותן המקלחות.
 
"בננו היקר, כעת שהגעת לגיל חמש,

אתה אולי שואל את עצמך מדוע בעצם הורדנו לך חתיכה מאיבר המין עם סכין, בלי לשאול אותך, לפני כמה שנים. התשובה לא קשורה לאלוהים או לאמונה. זה פשוט בגלל שבעוד כשלוש עשרה שנה אתה הולך לעבור תקופה של בין חודש לארבעה חודשים שבה אתה עשוי בהחלט להתקלח כמה פעמים בחברת גברים אחרים בני גילך. אם לא היינו חותכים לך חתיכה מאיבר המין עם סכין, היה עשוי להיות, כך אומרים לנו, סיכוי שהם ישימו לב שלאיבר המין שלך יש מראה שונה במשהו מזה שלהם, ואז הם היו עשויים לצחוק עליך.
כפי שתגלה אם וכאשר תתגייס, צחוק במקלחות צה"ליות הוא לא כמו צחוק בכל מקום אחר; למקלחת הצה"לית יש תכונות אקוסטיות מסויימות שבגללן כל מי שצוחקים עליו אוטומטית נהיה נכה רגשית ומצולק מנטאלית לכל שארית חייו.
השירות הצבאי יזמן לך סכנות רבות וחוויות רבות; יש גם סיכוי שלא תחזור ממנו שלם בנפשך. מי יודע מה תצטרך לעשות שם, בצבא. אולי תצטרך לפנות את בני-עמך, בוכים, מרי-נפש, זועמים, ואבלים, מבתיהם. אולי תיאנק תחת עולו של מפקד אכזר ואטום. אולי תצטרך למנוע מזון, מים ומחסה מאנשים שעומדים במחסום. אולי ימר גורלך ותראה את חבריך נפצעים ונהרגים לצידך. יש גם סיכוי שאתה עצמך תיפגע במהלך השירות.
אבל אנו נשלח אותך לבקו"ם בידיעה שאת החשוב מכל עשינו: הגננו עליך, שמונה-עשרה שנה מראש, מהצחוק במקלחות בטירונות.
אוהבים,
אבא ואמא"
 
למעלה