המלצות על מוהלים - איסוף מידע

אורית ג.

New member
המלצות על מוהלים - איסוף מידע

כאן אני פותחת שרשרת שהמטרה שלה לענות על השאלה למי ללכת בכל זאת כשרוצים לעשות ברית וחשוב מאד - למי לא ללכת. אם עשיתם או הייתם או שמעתם על ברית מילה ואתם ממליצים במיוחד או לא ממליצים במיוחד על המוהל - שרשרו לכאן הודעה עם השם שלו וכמה שיותר פרטים על הברית, אפילו סיפור שלם. אם זו דעה שלילית במיוחד ואתם חוששים מאיזו תביעה עתידית של המוהל - שלחו לי במסר את השם האמיתי של המוהל וכתבו כאן רק ראשי תיבות של שמו או איזשהו שם-קוד (ניק
) שתמציאו לו. אם מצאתם כתבה ברשת על מוהל מסויים - שימו לינק (אם השם שלו מוזכר בכתבה מותר לכתוב שהככתבה היא עליו). מטרת השרשרת הזו היא למנוע מקרים שמוהל רשלן או לא מקצועי ימשיך לצוד ברשתו הורים שלא יודעים עליו מה שצריך. יתכן כמובן שאנשים שאינם כותבים בדרך כלל בפורום יכנסו ויוסיפו המלצות או הסתייגויות - נשמח לארח אותם כאן ואני מבקשת לא להכנס בשרשרת זו לדיונים על עצם המילה (כן-או-לא) כי היא מיועדת לדברים שכבר היו ולמה אפשר להסיק מהם על מוהל ולא האם כבלל למול או לא. תודה לכל מי שיוסיף מידע וישתף פעולה. אם אתם חברים גם בפורומים אחרים ויכולים להפנות חברים משם לשרשרת זו - זה מצויין. אני בטוחה שגם תומכים נלהבים של המילה לא רוצים שמוהלים שכרתו לתינוק חצי מאיבר המין שלו ימשיכו למול ללא מפריע וכל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם מלא.
 

אורית ג.

New member
כתבה מ-YNET על המוהל יהודה למברגר

שלפני מספר ימים הוגשה נגדו תביעה (באמצעות עו"ד דורון כספי, לפי מה שאמרו ברדיו) על מילה רשלנית לתינוק שבן שנה וחצי היום. הנה הלינק לכתבה הנה הלינק להודעה של "שירה של נעם" בעניין, והדיון שלנו. ורציתי גם לספר ששלחו לי את ההודעה שהתפרסמה ב"ידיעות אחרונות " עצמו - התאכזבתי לגלות שבעיתון עצמו (לא במקרה לדעתי, ברור שמישהו הפעיל לחץ) נעלם לושם המוהל. ממש כמו במקרה עם המוהל שהדביק תינוקות בהרפס ועד היום אנחנו לא יודעים את שמו. אני מניחה שהוא מסתובב בארץ וממשיך למול תינוקות ולמצוץ את הדם בפה .
 

אורית ג.

New member
סיפור על ד"ר סיריל פיין ב-YNET

הנה כאן (את הלינק הזה שמנו כבר בעבר בפורום - אז מי שכבר קרא , יחסוך לעצמו את הזמן. בכל זאת זה חשוב שהשרשרת הזו על המלצות מוהלים תהיה מלאה ככל האפשר)
 

אורית ג.

New member
כתבה ב"מעריב" על דב לוין

שהתרשל בברית מילה לכמה ילדים (גם זה היה בפורום כבר)
 

אורית ג.

New member
המוהל אליעזר עמוס (שמעתי שמכונה גם

אלי עומסי) מל תינוק והמילה הסתבכה עד שהיה צורך ב"תיקון" (הפרדת הידבקויות עור לעטרה ועוד צרות שלא הצלחתי להבין). אותו המוהל עשה גם את ה"תיקון" שלא הצליח ובסופו של דבר כחרורג פלבטי תיקן בגיל שנתיים וחצי בניתוח. על הילד לעבור ככל הנראה ניתוח נוסף. במקרה ראיתי את פסק הדין במשפט זה (שימו לב שהילד נולד ב-1988 טעד שתבעו ועד שהסתיים והשפט הגיעה שנת 2002). שימו לב לדברים מעניינים: * השופטת מצאה את המוהל אחראי למקרה ב-90% ו את ההורים אחראים ב-10% * ההורים לא פנו עם הילד לבית חולים אלא הזמינו כעבור שבועיים את המוהל שוב. * כשבא המוהל לעשות את ה"תיקון" (= תלישת העור שנדבק לעטרה) לא יכלה האם לעמוד בסבלו של בנה ועם התינוק שהתה בחדר סבתו החרשת-אלמת שבשלב כלשהו התחילה אף היא לצרוח. (לא נשמע אמיתי ,נכון? אבל מופיע באתר הרשות השופטת של מדינת ישראל)
 

אורית ג.

New member
פסק הדין בעניינו של ניסים זאב (ח"כ)

שמל תינוק ובגלל הנמק שנוצר נכרתו שני שלישים מאיבר המין. היה גם בעיתונים השונים ואני מצרפת את פסק הדין
 
אני יודעת שגונן הוא הלהיט בקרב אלה

שרוצים לעשות ברית במינימום גרימת סבל לילד. זאת היתה גם הסיבה שהגענו אליו במיוחד מחו"ל, כשנועם היה בן חודש. לבושתי, לחרפתי ולקלוני הרב - לא הייתי נוכחת בתהליך, ועד היום אני מצטמררת למחשבה שכך אמנם נהגתי, כשבפנים חתכו את בני בכורי. מדיווח של בעלי:נועם נשאר שקט - כצפוי בשל ההרדמה. מצד שני, הוא היה מאוד לא שקט במשך 24 השעות שלאחר התפוגגות השפעת ההרדמה. בדיוק כפי שצפה המוהל. בקיצור - המוהל מהל, השוחט שחט - ובדיעבד אין לי טענות אליו, אלא לעצמי בלבד (על המעשה). אחי, מאידך גיסא, הביא לגונן את בנו הצעיר - ודווקא פה היו לי טענות. כיוון שגונן היה עמוס באותו יום שישי שבו מלאו לעולל 8 ימים, סירבו לקבל אותם. כמה טלפונים בהולים שלנו אליו שיכנעו אותו לצרף אותם בכל זאת. כמה דקות לפני שהוא התחיל בסבב החיתוכים המטורף שמתנהל אצלו (יש לכם מושג כמה הוא עושה ביום???) - הוא הזריק לאחייני האומלל את זריקת ההרדמה, וזה פרץ בזעקות אימים. למרבה האימה, הוא לא המתין כמעט בכלל להשפעת הזריקה, ומיהר לחתוך. התוצאה: הילד המשיך לזעוק מרה, ולא נרגע גם כשהגיעו הביתה. תגובתו של המוהל (בדיבור ישיר לתינוק): "נו, באמת, אתה ממש מגזים חמודי". המלצתי החמה: אם כבר עושים אצל גונן, לסרב להיות חלק פעיל ממנגנון הסרט הנע שלו, ולדרוש שימתין עד שחומר ההרדמה משפיע.
 

דיאנה1

New member
איזה סיפור מרגיז ../images/Emo10.gif

"נו אתה מגזים חמודי"? מעניין איך הוא היה מגיב אילו חתכו אותו ללא הרדמה, לאחר שכבר הכאיבו לו עם זריקה במקום רגיש, ואומרים לו משפט כזה כשהוא מבטא את כאביו... חבל שיש רופאים שאיבדו כל רגישות לסבלם של המטופלים (אי אפשר לומר חולים, שהרי התינוקות שמגיעים אליו בריאים לחלוטין), במיוחד כשמדובר בתינוקות חסרי אונים שלא יכולים לדאוג לעצמם.
על הסיפורים, אני בטוחה שהם יעזרו להורים ותינוקות רבים.
 

אורית ג.

New member
../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif כאן אני פותחת פינה

חמימה ונעימה למי שרוצה להמליץ המלצה חיובית על מוהל מוצלח שהיה לו או ששמע עליו (נא לא לעשות פרסומת סתם לאיזה בן-דוד שלכם, רק למישהו שאתם יודעים או שמעתם שהוא טוב
) אז ... מקוה שמישהו ישרשר לכאן המלצות
 

dafgol

New member
יש לי יש לי המלצה...

בהמלצתה של אורית
קפצתי להציץ...אני מפורום הריון ולידה ולהיות הורים , עלה הנושא של מוהלים אז אני רוצה להמליץ על המוהל שמל את הבן שלנו לפני חודשיים. אני גרה במגדל העמק והמוהל שהמליצו לנו ( משפחה וחברים ) הוא הרב אסייג. יש לו ניסיון של המון שנים , איש מאוד נחמד ויסודי. יום אחרי שהשתחררנו מביה"ח הוא בא לראות את בר , ביקש לראות את דף השחרור - לוודא שאין צהבת ( או במקרים אחרים לוודא את רמת הצהבת ). הוא נתן לנו הנחיות " עשה ואל תעשה " לפני ואחרי הברית ( האכלה - מתי ? חיטוי - איך כמה איפה ? , מה עושים באמבטייה שאחרי וכו'...). שעתיים אחרי הברית - בדק שוב שהכל בסדר וגם ביומיים שלמחרת הברית. הוא לא דרש תשלום ( שאלנו אותו כמה ) הוא ביקש שבמקום לשלם לו , נקנה מצרכים למשפחה נזקקת. ( הוא אמר שהוא מקבל משכורת כבר ...ולהכניס בנים בברית המילה זו מצווה ולכן לא רוצה שנשלם לו - יש עוד אנשים טובים באמצע הדרך ). הקיצר רק מילים טובות ושביעות רצון מהרב אסייג.
אם מישהו רוצה את הטלפון שלו אשמח לתת. דפנה.
 
למעלה