עדכון: תפקיד חדש

עדכון: תפקיד חדש

כתבתי שאעדכן, אז עכשיו כשזה כבר פורסם בכל מיני מקומות (אם כי עדיין לא בתפוצת נאט"ו) אני יכול לשתף.
קיבלתי על עצמי תפקיד חדש: ריכוז כולל של תוכניות הלימודים של שלנו (ויש משהו כמו 8 כאלו). יש בזה הרבה חלקים אדמיניסטרטיביים של עבודה מול מרכזי התוכניות ומול ביה"ס ללימודים מתקדמים, עניינים פורמליים כאלו ואחרים וחברות בכל מיני ועדות. מצד שני, יש גם הרבה חלקים שמאפשרים להוביל ולהשפיע על כיוונים אסטרטגיים.
השנה הקרובה היא שנת חניכה שבה אלמד את התפקיד מזו שממלאת אותו כעת (ועושה עבודה נפלאה. אלו נעליים גדולות להיכנס אליהן) וביולי 2020 התפקיד אמור לעבור אלי.
 
שאלה טובה

בעיקרון, אפשר אצלנו לקבל קביעות או קידום על סמך הצטיינות בהוראה (בקידום זה יותר קל מאשר בקביעות) וזו יכולה להיחשב תרומה להוראה.
חוץ מזה, זה תפקיד ברוטציה לשלוש שנים (אני מניח שאם ארצה להמשיך לא יהיו הרבה קופצים על התפקיד, אבל אני מתכנן לצאת לשבתון אחרי זה-באיחור של שנה)
ודבר אחרון: לא ממש בוער לי להיות פול פרופסור. היום הדבר שהכי חשוב לי הוא קידום ההוראה (וגם המחקר שלי יותר ויותר קשור לחינוך)
 

אור302

New member
אכן אנחנו שונים.

תפיסת העולם שלי היא שאם חילקו משהו חינם באיזה מקום ולא הייתי שם כדי לקבל, כאילו הפסדתי על חשבוני. מה לעשות. לכן כל שנה שאני לא פול פרופסור, כאילו ג(נ)בו ממני את תוספת השכר. זו מעין ראיית עולם מעוותת כזו. לכן חשוב לי להגיע לקידום כדי להוציא אותו מהמערכת שלי אחת ולתמיד. אחר כך, בגיל 47 או משהו כזה, אוכל להתחיל להביט סביב. אני רק מקווה שלא אפול לאיזו תהום נפשית בהיעדר יעד חדש.
&nbsp
רק קח בחשבון שמחויבות מסוג זו עלולה לבלוע אותך לשנים ארוכות. איכשהו יש מי שמתקשים להגיח ממנה. ואולי זה דווקא מקום טוב יותר להיות בו, שבו ניתן באמת להשפיע, להבדיל מעוד מאמר ועוד אחד שבקושי קוראים. מאידך, אצלנו במדעי הרוח, גם אם כל העולם קורא אותך, עדיין השפעת מעט מאוד, כך שזה לא ממש משנה.
 
את גיל 47 כבר עברתי...

ואצלנו תוספת השכר במעבר לפול פרופסור היא לא ממש משמעותית. לעומת זאת, דווקא בתפקיד הזה (שהוא למעשה התפקיד השני בהיררכיה האדמיניסטרטיבית של המכון) יש תוספת שכר
 

אור302

New member
אה, מעניין.

אצלנו לא הייתה תוספת שכר לפול, והדיקן האחרון ערך מהפכה בנדון כי איש לא רצה את הקידום, לא משתלם, וזה ממעיט בערך המוסד מבחוץ. חשוב מה זה: דיקן שמטרתו היא להעלות שכר למרצים. משונה. ומאז הרבה שאפו לקידום וקיבלו אותו.
&nbsp
מבחינת גיל, נו, מסתבר שמצבי לא רע כל כך, יחסית...
 
מזל טוב! מתרומותיך לפורום ברור לי שהם בחרו באדם המתאים

שיהיה בהצלחה
 

קייטורד

New member
הם זכו!

מהאישיות שמשתקפת בכתיבה שלך, נראה לי שהם זכו לא פחות ממך.
יעיד על כך, הפרגון שכתבת לקודמתך, גם הוא אינו מובן מאליו בכלל ובשדה שבו אנחנו פועלים.
כל כך חשוב לבחור באדם הנכון לתפקיד הנכון.

בהצלחה רבה, רק בבקשה אל תנטוש אותנו ...
 
למעלה