שאלה בנושא שיווק עצמי בהגשת מועמדות

L Bloomer

New member
שאלה בנושא שיווק עצמי בהגשת מועמדות

אני מגישה מועמדות למשהו וצריכה לכתוב cover letter שמטבע הדברים מיועד להאדיר את פועלי ולהאיר אותי באור ורוד עז עם נצנצים ופאייטים (ואבקת סוכר למעלה).
האם לגיטימי להוסיף שטענתי X מחוזקת על ידי חוקרת אירופאית שמצטטת מאמר שלי? (כלומר הרעיונות שלי לא סתם ביזאריים, יש מישהו שחושב שהם מועילים...) אולי להוסיף זאת בהערת שוליים? בכלל מקובל להוסיף הערות שוליים למכתב כזה?
תודה מראש.
 

22ק ו ס ם

New member
זה תלוי בהקשר

רק לומר שציטטו אותך לא מועיל הרבה, אבל אם תכתבי שהמחקר שלך שימש בסיס לתאוריה או מחקר אחר, אז זה כבר יותר רלוונטי. לא הייתי משתמש בהערת שוליים כי זה לא משהו שמקובל במכתב מלווה.
 
מסכים עם קוסם ועוד

עקרונית Cover Letter מיועד/מכוון ללוות את המסמך העיקרי המתייחס למועמדות, ואני לא בטוח שהוא צריך [ציטוט] להאדיר את פועלי".
ככל הנראה, פועלך מתואר/מפורט במסמך העיקרי.
 

אור302

New member
בלי הערות שוליים, לדעתי.

צריך איכשהו לשזור את זה לרצף הטקסט. אולי כשאת מדברת על מחקר עתידי, את יכולה לומר שאת רוצה להמשיך בכיוון או בניגוד לכיוון של מי שמצטט אותך. אולי לדבר על שיתופי פעולה (במימון אירופי?) עם מי שמשתמש במחקר שלך באירופה. תלוי גם מה השימוש. אם רק הזכירו אותך בלא שימוש אמיתי בחומרים שלך, אולי כדאי להתעלם מכל העניין, אחרת את בבחינת "איסתרא בלגינא קיש קיש קריא" (לא מאמין שיצא לי להשתמש בפתגם הזה!).
 

L Bloomer

New member
תודה לכולם

היא ממש מסתמכת על העבודה שלי בנקודה מסוימת (לא נורא חשובה) במחקר שלה, אבל הודות לכם החלטתי לא להסתבך בחשד שאני מייפה את המציאות (אף אחד לא יבדוק את ההפניה) וכמאמר רבותינו: when in doubt - take it out.
 
למעלה