דרושים מתנדבים לפרוייקט IMAGE

zivadina

New member
דרושים מתנדבים לפרוייקט IMAGE

פרויקט אימאג' מחפש מתנדבים למחזור הבא של המחקר. זהו המחקר הגדול ביותר שנעשה אודות ADHD עד היום. מטרת הפרויקט לאסוף מידע קליני וחומר גנטי מילדים עם ADHD, מאחיהם והוריהם, כדי ליצור מאגר שיהיה ניתן להשתמש בו הן בהווה והן בעתיד בכדי לזהות את הגנים הקשורים ל.ADHD. המדינות הבאות לוקחות חלק בפרויקט ה – IMAGE : אירלנד, אנגליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, ישראל, ספרד ושוויץ. כל זאת תחת חסות משרד הבריאות האמריקאי ובית הספר לרפואה באוניברסיטת הארווארד. בישראל מנוהל המחקר על ידי ד"ר איריס מנור ופרופ' ר. אבשטיין. כעת דרושות משפחות מתנדבות נוספות, אשר בהן לפחות שני אחים, ומהם לפחות ילד אחד מאובחן כ-ADHD. על כל הילדים המשתתפים במחקר להיות בגילאי 6-18. ההשתתפות במחקר מקנה זכות לאבחון מוזל של ילד במשפחה. משפחות המוכנות להשתתף במחקר, מוזמנות להתקשר למרפאת "המרכז לקשב ורכוז" בגהה, טלפון 03-9181600. תודה מראש לכל המשפחות המתנדבות. נשמח לדעת מי התנדב.
 

meivari

New member
יצרנו קשר ראשוני

אנחנו מחכים שישלחו לנו טפסים וחומר כתוב על השתתפות במחקר.
 
אפשר לקבל אינפורמציה על מה מדובר?

האם צריך לעבור בדיקות?האם זה מצריך להגיע לעיתים דחופות למרכז ? רצוי שלקבל כמה שיותר פרטים.
 

zivadina

New member
קצת מידע על אופן ההשתתפות

בפעם הראשונה, צריך להגיע עם מבחנות עם דם שנלקח על ידי האחות במרפאה שלכם. ינחו אתכם איך לשמור אותו. כאשר מגיעים למכון, עוברים ראיונות ארוכים גם להורה/ הורים וגם לילדים. בפעם השנייה שפנו אלינו, זה היה כעבור כשנתיים, וביקשו שנמלא בבית שאלונים ונשלח אותם בדואר.
 
אני חייבת חייבת חייבת !!!

להגיע לראשי המחקר הזה... חייבת... לתת את המידע שלי על ADHD. אולי סוף סוף מישהו יוכל לראות את הקשר... את העניין הגנטי של כף היד... זה רעיון - לפנות לד"ר איריס מנור. - אפשר לקבל פרוטקציה פה ???
 
הודעת דר' מנור-למי שפיספס בשרשור

מצרפת קישור להודעת דר' מנור מהיום, לגבי המחקר- חשוב!
 
למעלה