בעיות שליטה בילדים??? קצת הומור:

חגית35

New member
בעיות שליטה בילדים??? קצת הומור:

כל פעם שילדיכם יוצאים מכלל שליטה, אתם יכולים להתנחם במחשבה שאפילו יכולתו האינסופית של אלוהים לא כללה את ילדיו. אחרי שברא את השמים והאדמה, ברא אלוהים את אדם וחוה והדבר הראשון אשר אמר להם היה "אל…" "אל …מה?" שאל אדם. "אל תאכל מהפרי האסור" ענה אלוהים. "פרי אסור? יש לנו פרי אסור? היי, חוה, יש פה פרי אסור!!!!!" "לא יכול להיות?!?!" "כן , כן" "אל תאכלו מהפרי האסור" קרא אלוהים בקול "למה?" "כן אני אביכם וזה מה שאני אומר!" ענה אלוהים, חושב לעצמו למה לא הפסיק את הבריאה אחרי שעשה את הפיל. כמה דקות מאוחר יותר, ראה אלוהים את ילדיו עושים הפסקת תפוח והוא צעק "לא אמרתי לכם לא לאכול מהפרי?" "אמרת" "אז למה אתם אוכלים ממנו?" "אני לא יודעת" אמרה חוה "היא התחילה" אמר אדם "לא נכון" "כן נכון" "שקרן, לא נכון!" נמאס לאלוהים מהם, והוא החליט להעניש אותם ע"י כך שלאדם ולחוה עצמם יהיו ילדים משלהם. אם לאלוהים היו צרות בגידול ילדיו, למה אנחנו חושבים שלנו זה יצליח? דברים לחשוב עליהם 1. אתם מבלים את השנתיים הראשונות לחייהם כשאתם מלמדים אותם ללכת ולדבר. ואז אתם מבלים את שש עשרה השנים הבאות בניסיון להושיב אותם ולהשתיק אותם. 2. נכדים הם הגמול של אלוהים לאלו שלא הרגו את הילדים שלהם. 3. אמהות של בני טיפש-עשרה מבינות למה כמה מהאמהות בטבע אוכלות את ילדיהן. 4. ילדים בדרך כלל מצטטים אותך נכון והם אומרים מילה במילה מה שלא היית צריך להגיד. 5. הסיבה העיקרית לערוך לילדים מסיבות זה כדי להיווכח שיש ילדים יותר גרועים משלך. עצת היום היה נחמד לילדיך. בבוא היום הם יבחרו עבורך את בית האבות בו תגור. ולסכום: אם אתה מתוח ויש לך כאב ראש, עשה מה שכתוב על קופסת האקמול: .Take two and keep away from children
 

ריטה ב

New member
מוקדש לאמהות בנות טיפש-עשרה

הבת בת ה15 לא הייתה בבית. אמא נכנסה לחדרה והבחינה על השולחן מכתב אליה של בתה. בידיים רועדות לקחה האישה את המכתב וקראה את הדברים הבאים: אמה יקרה! תסלחי לי בבקשה, אבל החלטתי לעבור לגור עם החבר שלי. אני מאוד אוהבת אותו. הוא מהמם עם כל הקעקועים והפירסינג שלו. ואיזה אופנוע יש לו! אבל לא זה העיקר - אני בהריון. אחמד אמר, שאנחנו נהיה מאושרים בקרון שלו. הקרון עומד ביער. נורא יפה שם. אחמד רוצה הרבה ילדים, וזהו גם חלומי. למדתי הרבה מאחמד. אגב, מריחואנה - זה עשב לא מזיק בכלל. אנחנו נגדל אותה בחצר של הקרון שלנו עבורינו ועבור חברינו, והם יביאו לנו קוקאין ואקסטזי. בינתיים תתפללי יחד איתנו, שהמדענים ימצאו במהרה תרופה נגד איידס, על מנת שאחמד ירגיש טוב יותר. זה מגיע לו. אמא'לה! אל תדאגי לי, בבקשה! אני כבר בת 15 ויכולה לדאוג לעצמי. מתי שהוא אבוא לבקר, שתראי את הנכדים שלך. בתך האוהבת. נ.ב. אמא! שיקרתי! אני אצל השכנים. פשוט רציתי לומר לך, שבחיים יכולים לקרות דברים הרבה יותר גרועים מדוח הציונים שלי, אשר נמצא במגירה העליונה של השולחן... אני מאוד אוהבת אותך!
 

zivadina

New member
חשיבות הציונים

הבן שלי בפנימיה אמר לי שהוא מאוד שמח שאנחנו לא כועסים עליו כשהוא מקבל ציונים "לא משהו". הוא רואה ילדים בוכים מפחד בגלל תגובת הוריהם. (וזאת פנימיה כמו צבאית...). גם בספר של ראסל א' ברקלי, "לשלוט ב-ADHD", מוקדש פרק שלם ל"ראיית הלימודים בפרופורציה הנכונה". בסיכום של הפרק הוא כותב: "חישבו על התמונות באלבום המשפחתי או על אוסף סרטי הוידאו שבהם מצולמים ילדיכם. האם באחד מהם אתם וילדיכם מופיעים שבשת הכנת שעורי הבית ביחד? קרוב לודאי שלו. מדוע? חישבו על כך." הספר הוא בהוצאת "גלילה". ספר מצוין שזקוק למעט עדכונים.
 

magyake

New member
זיוה, יתכן שלפורום זה נכנסים גם אחמ

ד ונוספים (יש להם גם מחשב) וגם להם יש ילדי adhd אולי הם לא משתתפים פעילים אבל בכל מקרה אני הייתי מוחקת את הסיפור הגזעני הזה.
 

zivadina

New member
אני לא חושבת שזה גזעני

לפסיכולוג שלי קוראים מחמוד, והוא פסיכולוג נהדר. בכל זאת, לא הייתי מתלהבת אם בתי הייתה חיה עם בן עם אחר, וכאן אחמד יכול להתחלף בפיטר או בדיאגו. כך אני רואה את זה.
 

magyake

New member
חבל שאת מגיבה כך זאת התממות

ולא במקרה הוכנס כאן השם של אחמד שגם חולה באיידס.אז הפורום אולי מפגין מקצועיות ב adhd אבל היכן הרגישות לחומרים מסוג זה. כל בר דעת יבין זאת ולא יאפשר לפרסם.וזה שלפסיכולוג שלך קוראים מחמוד זה לא רלבנטי,ובסיפור הטיפשי הזה הבחירה אינה מקרית - גם פירסינג וקעקועים ,גם ערבי,גם איידס. אז אולי דעותי אינן פופולאריות באתר הזה אך לפחות עומדת הרבה רגישות ואיכפתיות מאחוריהן.כל הכבוד לכותבת על דברי החוכמה ולך שהצלחת לגמרי להתעלםמ טעמם הרע גם אם אינם עולים בקנה אחד עם דעותייך האישיות. ומעכשיו ברור שאצלכם אני מסומנת אז היו שלום.
 

zivadina

New member
מגי, בבקשה תישארי.

זה שיש לך דעות שונות משלי, לא אומר שאת "מסומנת". בנוסף, אינני בטוחה שכולם כאן חושבים דווקא כמוני ולא כמוך. אני חושבת שלכל אחד יכולה להיות דעה משלו, וכל עוד איננו פוגעים באף אחד, זה בסדר. אינני רואה באופן קיצוני את הבדיחה, ולדעתי כל האפיונים שצוינו הם דברים אשר חורגים מן הריבוע, אבל בהחלט לא מתכוונים לבטא השמצה. אני מזמינה אותך להשאר עמנו ולקבל את זה שיש אנשים שאינם חושבים כמוך.
 
טוב אם הומור וגם להחזיר את השליטה כ

כמו שהומלץ אתמול אז בבקשה ולא זה לא מקרה פרטי שלי הבן שלי חזר מבית הספר יום אחד כשחיוך מרוח על פרצופו . ‏הוא החליט שהוא פיקח מספיק כדי להעמיד אותי במקומי .‏ תנחשי, מה למדתי היום בשיעור אזרחות למדנו היום על "מגילת זכויות הילד "‏ כתוב שם שאני לא צריך לסדר את החדר או להסתפר אף אחד לא יכול להגיד לי מה לחשוב, או להגיד או ללבוש אני משוחרר מדת, ולמרות מה שאת אומרת אני לא צריך להרכין את הראש ובטח שלא להתפלל אני יכול לענוד עגילים אם אני רוצה, ולחורר את הלשון ואת האף אני יכול לקרוא ולצפות במה שאני אוהב, ולעשות קעקועים מראש ועד כף רגל ואם, את פעם תכי אותי אני אאשים אותך בפשע, ואגבה את כל! הטענות שלי עם הסימנים שהשארת על אחורי. ‏אל תגעי בי אף פעם – גופי מיועד לשימוש אישי שלי בלבד לא לחיבוקים ולנשיקות שלך – זו התעללות בקטין ‏אל תטיפי לי מוסר כמו שאמא שלך עשתה זו שטיפת מוח וגם זה לא חוקי . ‏אמא, יש לי את זכויות הילד שלי, כך שאינך יכולה להשפיע עלי או שאני אקרא למועצה להגנה על הילד !‏ האינסטינקט הראשון שלי היה לזרוק אותו החוצה, אבל ההזדמנות ללמד אותו שיעור עצרה בי וגרמה לי לחשוב עוד קצת . ‏הרהרתי בזהירות על הנושא, לא יכו! לתי לתת לו לעבור סתם כך ואז חיוך עלה על פני – הוא מתעסק עם מקצוענית‏ ביום המחרת לקחתי אותו לקניות בחנות לבגדים מיד-שניה ! אמרתי לו : "אתה יכול לבחור כל מה שאתה רוצה – יש פה המון חולצות ומכנסיים " ‏צלצלתי למועצה למען הילד והם אמרו שלא אכפת להם ‏אם אני קונה לך נעליים ! בחנויות זולות או את נייק – אייר . ‏ובטלתי לך את שיעורי הנהיגה - המועצה לשלום הילד אמרו שלא אכפת להם . ‏ואין זמן לעצור ולקנות חטיף בחנות . ‏מחר אתה מתחיל ! ללמוד להכין לעצמך את ארוחת העשר לבד . ‏ותשמור על התיאבון לארוחת ערב היום אנחנו אוכלים כבד עם בצלים – המאכל האהוב עלי .‏ הוא שאל :"אני יכול לשכור סרט וידאו ?" "מצטערת", עניתי, "אבל מכרתי את הטלויזיה שלךוקניתי צמיגים חדשים למכונית ". ‏וחוץ מזה, השכרתי את החדר שלך, ואתה תישן ! על הספה בסלון המועצה לשלום הילד דורשת שיהיה גג מעל לראשך, וזה מספיק
 

zivadina

New member
באמת מצחיק ולעניין

ואני חושבת ש"חיוך" כבר הביאה לפה. אני אשים את זה במדור התנהגות. תודה על זריקת ההומור.
 

meyrav a

New member
הומור

חגית בוקר טוב, אין ספק שהעלת חיוך על פני.
 
למעלה