תופעות לוואי מריכוזית(אלרגיה?)

פנינה21

New member
תופעות לוואי מריכוזית(אלרגיה?)

הי,
(אני יודעת שיום כיפור,אבל מרגישה זוועה ממש אז החלטתי לכתוב כבר עכשיו).
אני בת 28. הלימודים שלי הפכו למורכבים והתחלתי קצת להתעכב במטלות ולהלחץ.. ההשערה שיש לי הפרעת קשב עלתה כבר בבית ספר בערך .בכיתה ח היועצת ממש התווכחה עם אמא שאני חייבת אבחון.
בנתיים לאמא יש אבחון ולי אין. שיתפתי את הפסכולוגית שלי ואחרי התלבטות בקול רם קניתי ריכוזית.ZOOM שהיה מאוד מועיל בעבר פסול כרגע עקב סימון האלרגנים במוצר .
לקחתי ריכוזית אתמול אחר הצהורים תחושה די מידית של צרבת קשה וכאב בטן קל. יותר מאוחר התחיל גרד היסטרי כמו בהתקפי האלרגיה שיש לי ..לא קישרתי לקחתי בבוקר וזה החמיר אני במיטה פשוט רואה עכשיו שיש גם קצת פריחה... (השעתיים הראשונות היו סבירות מאוד בריכוז אולי מקריות אולי זה מועיל למרות תופעות הלוואי)
אני אלרגית לחיטה וחלב .
האם קרה לעוד מישהו?
ואם כבר כותבת כאן : מה דעתם בגיל שלי אני מסיימת בימים הקרובים לסגור את התואר הראשון שלי. והתקבלתי לתואר נוסף(כימיה ביולוגיה זה נראה כבר עכשו מורכב נורא ביחס לתואר הקודם) ,הסתדרתי עד עכשיו בדרך כלל בלי תרופות לקחתי ZOOM בתקופות קשות ,וגם בלי אבחון.
האם כדי כרגע לבצע אבחון?
 

zivadina

New member
תופעות לוואי ותוספי מזון

קודם כל, לא הבנתי אם לקחת ריכוזית או zoom .
אלה שני מוצרים שונים של שתי חברות שונות לגמרי.

שנית, ככל הידוע לי כאמא לבחורה עם הפרעת קשב ועם צליאק, הריטלין הכי עוזר.
צריך לקחת ריטלין ארוך טווח ולא את ה"קצר", כי ב"קצר" יש גלוטן ובאחרים אין.

הדרך הרפואית של אבחון רפואי וטיפול תרופתי הוכיחה את עצמה עשרות שנים. רופא מעודכן שמכיר את כל התרופות להפרעת קשב יודע לאבחן באופן מוסמך ולהתאים את סוג הכדור וגודל המנה כך שתיהני ממקסימום ריכוז במינימום תופעות לוואי.
דרך אגב, הבת שלי סיימה תואר בטכניון וכיום היא מפתחת תוכנה בהיי טק. כל זה עם ריטלין. חבל לבזבז את הכשרון בגלל דעות קדומות.
 

פנינה21

New member
ניסתי את שניהם

zoom בעבר יש שם במפורש חלבון מהחי שאסור לי בגלל בעיה רפואית אחרת..מבאס כי זה ממש עזר לי בעבר.
ריכוזית הגבתי זוועה מבחינה גופנית ..התאוששתי והצלחתי להמשיך את היום אבל זה לקח כמה שעות.
מה עושים? הסמסטר עוד לא התחיל ואני מכירה את הבעיה אצלי וכמו תמיד מהרגע שיש ספרים מנסה לרוץ קדימה כי ברור לי שאני אתקע בשלב כלשהו ויקח לי זמן.. כבר עכשו בפרקי המבוא קשה לי .. זה לא הגיל של להגיד להורים או ליועצת ואין לי מושג מה לעשות.
 
למעלה