מיואשת.. מינונים

reutop

New member
מיואשת.. מינונים

שלום, אני בת 23 בגובה 70 ומשקל 50. התחלתי את הטיפול עם ריטלין 10- שעזר מאוד, אבל אחרי זמן קצר התחילו תופעות לוואי של לחץ וחרדה, ואחר כך הייתי צריכה 2 כדורים ותופעות הלוואי רק גדלו. לאחר מכן נסיתי את ה20LA- שגרם לעליות וירידות עם עייפות. לאחר מכן קונצרטה 28 וקונצרטה 36- ששתיהן גרמו לסחרחורות עם ריכוז מועט. לאחר מכן פוקלין 15,20,25- שגרם לריכוז קל ביחד עם טישטוש ותחושת ריחוף. אחר כך אטנט 10- שגרם לריכוז מועט עם הרבה עייפות. ולבסוף ויואנס 30- אין ריכוז כמעט והרבה עייפות. מה לעשות????
 

reload00711

New member
תגובה

פשוט תלכי לניורולוג ,אני ממליץ על ד"ר אינספקטור מהקריות ,
יכול להיות שיש גם באיזור שאת גרה ניורולוג מומלץ שעובד עם הקופת חולים שלך,
הייתי מתייעץ עם הרופא משפחה לגבי מה הוא מכיר מבחינת ניורולוגים, אולי תעשי יותר פעילות גופנית כמו ריצה ושחייה , כדאי ללכת לניורולוג אבל שהוא מומלץ מבחינת הקופה חולים שלך, אגב אם את מזמינה תור וקובעים לעוד שלושה חודשים או יותר אז יכול להיות שהוא נויורולוג טוב , אם המועד של התור נקבע לשבוע הבא או לטווח זמן קצר , למשל תוך חודש, אז זה מרמז שהרופא פחות טוב ,זה בערבון מוגבל, אבל יש לי ניסיון בעניין ,שרציתי מהר מהר לפתור את הבעיה שלי והלכתי לרופא שמקבל אותי במועד הכי קצר, בסופו של דבר ביזבזתי יותר זמן , כי הניורולוג לא היה משהו, צריך להיות סבלני בעניין , ותעשי בינתיים יותר פעילות גופנית , ריצה ושחייה יעזרו לך.
 

reload00711

New member
תגובה

את אגב צריכה לקחת יותר קונצרטה, , החישוב הוא המשקל שלך כפול 1.2
הייתי מעלה ל-72, לגבי שאר התרופות אני למשל לוקח רמוטיב שעזר לי , החרדות יכולות לנבוע מזה שיש לך פעימות לב מוגברות אז הרמוטיב עוזר לגבי זה וגם פעילות גופנית , לגבי הישנוניות פשוט אל תיקחי את שאר התרופות חוץ מקונצרטה , סביר להניח שזה גורם לישנוניות, אולי תעשי יותר פעילות גופנית תעשי ריצה בערב או בבוקר , הייתי גם עושה יותר הרפיה לפני השינה או בבוקר , תתייעצי עם רופא לגבי העניין הזה.
 

חגי שור

New member
תחליפי רופא

תסלחי לי על הבוטות, אבל את עושה טעות אחרי טעות ורק מדרדרת את מצבך.
הטעות שלך מאד נפוצה אצל רבים.
אם את מטפלת בעצמך - את עושה עבודה רעה. אל תנסי להיות תחליף לרופא, אין לך את הידע לכך.
ואם יש לך רופא - הוא לא מבין כלום בקשב וריכוז.
תמצאי רופא שמבין ומנוסה.
את אפילו לא התחלת טיפול
 
למעלה