ילד בן 8.5 כל תגובה תעזור

Karina39

New member
ילד בן 8.5 כל תגובה תעזור

מעלה שאלה לבקשת חברה טובה שקוראת את ההודעות :
ילד בן 8 מאובחן adhd, קשה לו לשבת בשיעור מבלי לזוז, ישנו פער לימודי מסויים וקושי חברתי. גם בבית אנחנו נתקלים בקושי לבצע משימות יומיומיות בשל הצקותיו לנו ולאחותו הקטנה. הומלץ על ריטלין la10 שפעל נפלא כשלושה שבועות. מייד קיבלנו דיוווחים מבית הספר על תפקוד מושלם וגם בבית הרגשנו שינוי אדיר. בשבוע האחרון היתה קצת ״ירידה״ בהשפעה וגם עייפות באמצע היום. אם כי בחלק מהימים הוא היה בסדר. בחופשת פורים החלטנו לתת לגוף הפסקה ולא נתנו לו את הכדור (עד אז קיבל גם בשישי שבת) מקריאה באינטרנט וגם שיחה עם הנוירולוג, הבנו שיכול להיות שהמינון נמוך והנוירולוג הציע שאם אנחנו מרגישים שזה לא מספיק, לעלות ל la20. היום, (לאחר יומיים שלא קיבל את התרופה) נתנו לו שוב את ה la10. הריכוז היה נפלא, אולם לאחר כ ארבע וחצי שעות הוא התלונן על כאב חזק ברגל עד כדי כך שלא יכל לעמוד... מאוד נלחצנו, אך לא שידרנו לו זאת. לאחר כשעה הכאב חלף כלא היה.
אנו נורא מתלבטים כיצד להמשיך ומאוד נשמח לשמוע את דעתכם ואם מישהו נתקל בתופעה כזאת. אנו מאוד חושדים להעלות את המינון ופוחדים שה la 20 "יפיל אותו ויכבה אותו״
מה לעשות?? האם זה מפני שיומיים הוא לא קיבל את התרופה ואלו תופעות לוואי? האם סימן לדאגה? האם כדאי לנסות להעלות מינון או שכל עוד הריכוז בסדר להמשיך עם ה 10.....
תודה לכם, ושבוע טוב. כל תגובה תעזור לנו.
 

pintil

New member
יש תחליפים לריטלין

הבת שלי לקחה ריטלין שבוע.
בסוף השבוע היא נשכבה על הרצפה והתלוננה על כאבי בטן חזקים .
הפסקנו לתת לה את הכדור ופנינו לרופא שאמר לנו שאין מה לעשות.
פנינו לרופא אחר באופן פרטי שהמליץ לנו על אדרל. ומאז הילדה לוקחת אדרל.
אקיצר יש הרבה תחליפים לריטלין בדרך כלל יקרים יותר . וככל הנראה כל אחד מגיב אחרת לכדור אחר
 

1משלנו

New member
מקרה מוכר )

הי.
תיארת כאן מקרה נפוץ מאוד של ילדים עם ADHD, התנהגותם השיגרתית, שינויים בעקבות שימוש בריטלין ו"ירידה מהפסים" כשהשפעתו נגמרת.
את לא לבד )
יש לי גם שניים כאלה בבית ) אמנים קטנים )
תנסי לזהות אצל הילד את הצד החזק בתחום אומנותי ותעזרי לו לפתח אותו.
בקשר לשימוש בריטלין, היינו עד לא מזמן משתמשים בו ברמה יום יומית, אך לאחרונה מצאנו אחרי חיפושים רבים תוסף תזונה שעוזר לנו לרכך מצבי קיצון שלהם בבית הספר ובבית וגם מורים שמו לב לזה. זה לא קורה מהר (חודש-חודש וחצי) ב"לחיצת כפתור" כמו עם ריטלין אבל שווה לנסות. גם מבחינה מצפונית. אגב, נכון לעכשיו ילדים נוטלים ריטלין רק ביום המבחן או כשנדרשת התגייסות מיוחדת של הגוף.
 

יעל גגג

New member
באיזה תוספי תזונה השתמשתם?

אני שוקלת כרגע, במקביל לריטלין, להוסיף אומגה 3. השאלה אם יש בזה טעם?
 

1משלנו

New member
מותר לי לפרסם כאן את הלינק שלהם מבחינת מדיניות הפורום?

אם לא, אני יכול לשלוח לך בפרטי. כעיקרון, אני מזמין את התוסף מארצות הברית באינטרנט, די קל וידידותי. גם חברים שלנו ניסו אותו וזה הרשים גם אותם.
 

יעל גגג

New member
זה מוצר בשיווק רישתי. קראתי הרבה, זה באמת נראה מעניין

אבל אני תמיד נרתעת כשמדובר במשהו בשיווק רישתי ולא משהו שנמכר בצורה הסטנדרטית בבתי מרקחת וחנויות.
אני חייבת להודות שהחומר הכתוב נראה מבטיח, מצד שני, מדובר בפרסומות - לא רואה חוות דעת אוייבקטיבית.
 

zivadina

New member
הבעיה בשיווק רישתי שהופכים את הלקוח למשווק עם אינטרס. זהירות

 

1משלנו

New member
אם היו מוכרים את זה בסופר פארם הייתי קונה שם בשמחה )

אבל הוחלט לשווק את המוצר בשיטת השיווק הרישתי ואולי טוב שכך, אחרת לא הייתי נחשף לזה בעתיד הקרוב (וגם הרחוק). הדרך לארץ עם כל הביורוקרטיה ואינטרסים ארוכה מאוד ) אבל עם כל הכבוד/ חוסר כבוד לשיווק הרשתי מה שמעניין אותי כאן זה המוצר עצמו. אני אישית לא מתכוון לגייס אנשים ולהמריץ אותם לגייס אחרים אלא רק להזמין את המוצר מסיבה כי הוא פשוט טוב. אני פתחתי חשבון בחברה הזאת וקיבלתי קישור דרכו אני משפחה וחברים מזמינים מוצר לפי הצורך.
 
למעלה