ADHD מתבגר

hon22

New member
ADHD מתבגר

שלום,

חוזרת שוב לפורום אחרי היעדרות ממושכת שבה היה נדמה שאנחנו עולים על הפסים.
לא קל...
אשמח גם לחוו"ד מקצועיות.
מתבגר (16) מאובחן כ- 3 שנים. תלמיד טוב עם פוטנציאל אדיר... אבל זה ממש לא מה שמעניין אותי כרגע.
נטל קונצרטה במינונים משתנים של עד 63 מ"ג - ככל שגדל היה צורך להעלות את המינון. בשלב מסויים בסביבות גיל 14.5 מכל מיני סיבות שלא ברורות לי (שינויים הורמונליים??) הכדורים עשו לו רע מאוד. אובדן תאבון מוחלט, כאבי ראש ובטן וסחרחורות. בהדרגה הורדנו שוב את המינון עד 36 מ"ג וגם את זה הוא סירב לקחת בגלל תופעות הלוואי הקשות.
במקביל לכל התהליך התרופתי עשינו המון שיחות בבית ובשיתוף עם בית הספר היה נראה שאנחנו מתקדמים מאוד - למד די יפה, ללא התפרצויות בבית הספר, תורם ועוזר בכיתה, ללא כל בעיות חברתיות ולהיפך. המורות דיווחו שהוא נראה מאושר בכיתה ובהפסקות והיו איתנו בקשר לאורך כל הדרך.
לאחרונה החלו להתעצם הקשיים - הלימודים לא פשוטים (לקח על עצמו הגברות שהוא לא ככ מוכן לוותר עליהן ומצד שני אינו משקיע כדי להצליח), לא מאורגן בבית, רב עם אחותו הקטנה בלי הפסקה. בקיצור, לא קל...
אני מחפשת עבורו קואוצ'ר (סליחה בנות, אבל דגש על גבר) שיעבוד איתו על התארגנות, התמודדות עם הקשיים וראייה חיובית (בגיל הזה הכל שחור...) בבאר שבע או בסביבה.
תודה ויום נפלא.
 

zivadina

New member
מי מכיר מאמן טוב לנערים עם ADHD באזור באר שבע?

כמו כן, כדאי לשקול שינוי תרופה.
 
מאמן

שלום! אני מדריכת הורים לגיל ההתבגרות עם הפריות קשב וריכוז מבאר שבע. אשמח לבדוק לך בין הקולגות שלי לגבי מאמן עבור בנך. אעדכן אותך אם אמצא.בריאות ! קרן
 
למעלה