מבחן מוקסו

אוטוטו12

New member
מבחן מוקסו

שלום רב,

בתי בת 16. מאובחנת שנים רבות עם קשיי קשב וריכוז ולקויות למידה לא פשוטות. לקחה שנים ריטלין על כל המינונים האפשריים עד שהפסיק להשפיע.... עברנו לאדרל שעשה תופעות לוואי קשות... כיום נמצאת בכיתת מב"ר.... לימודית מצליחה לא רע... (התמיכה בכיתה מבחינה לימודית מדהימה...) חברתית תמיד היה לה קשה.... ועכשיו בגיל ההתבגרות קשה אף יותר... לא מוצאת את מקומה בכיתה.... (יש לה 2-3 חברים וחברות בכיתות מקבילות אז אפשר להגיד שבהפסקה יותר קל לה...) בכל אופן - גם במהלך השנה שעברה וגם עכשיו עם פתיחת השנה - אומרת שקשה לה מאוד להתרכז בשעות האחרונות (לומדת עד קרוב לארבע רצוף....) אני רוצה להחזיר אותה לאיזה שהוא טיפול תרופתי.... יש לציין שבזמנו עשינו לה בדיקת טובה בשביל לבדוק מינון ריטלין (לפני שעברנו לאדרל...) ונמצא בבדיקה של בלי כדור שהיא גבולית (לא מבינה איך - היא ממש מעופפתת....) בנושא קשב וריכוז ועם כדור (LA 60 מ"ג- התוצאה היתה שהכדור לא רק שלא תורם - אלא גם הוריד את התוצאות לערכים נוראיים כך שאפילו המאבחנת אמרה שאין ספק שהמינון לא נכון - לא מתאים ושהיא לא ראתה בדיקה גרועה כמו של בתי... בכל אופן - מישהו ייעץ לי לעשות את מבחן מוקסו - שהוא הרבה יותר טוב מכל מבחן אחר שיש כיום.... רציתי לדעת מה אתם יודעים על כך.... כמו כן - מה הוא בדיוק בודק... ואיך נערך המבחן הזה.... ובנוסף אם אפשר לדעת באופן כללי כמה עולה.... האם יש החזרים מקופ"ח (מכבי...) והיכן אפשר לעשות אותו.... יש לציין רק שאנחנו כל השנים מטופלים אצל נוירולוג..... שאמר לנו לא פעם שכנראה לבתי יש יותר מסתם קשב וריכוז ושהקשב והריכוז כנראה לא עיקר הבעיה.... ויכול להיות שלקויות הלמידה הן הקשות יותר והבעייתיות יותר במקרה שלנו.... ולכן לא בטוח שריטלין ודומיו באמת יוכלו לעזור לנו... (מה שבאמת קורה בשטח.... ובכל זאת - בתי אומללה - וצריכה איזו שהיא עזרה ככה לא תוכל להמשיך....) וכמו כן - מטופלת ריגשית אצל פסיכולוגית מזה מס' שנים - יש שיפור - אבל שיפור מאוד איטי וקטן....
מודה על כל תובנה ..... אמא מודאגת....
 
הסבר על המבדק

שלום לך, שמי אדווה ואני ממייסדי חברת נוירוטק שפיתחה את מבדק הMOXO. אני מצרפת לינק בו תוכלי לקבל מידע אודות המבדק ולמצוא קליניקות באזור מגורייך שמבצעות אותו.
moxo-adhdtest.co.il
אני מבקשת להאיר מספר נקודות:
1. על אף שלהרבה ילדים יש הפרעת קשב שמלווה בלקות למידה (אחת או יותר),אלו הם שני דברים שונים הדורשים איבחון שונה ודרך טיפול שונה.
2. על מנת להגיע לטיפול המותאם אישית לילדה שלך (שנראה שהמצב אצלה מורכב מאד), נדרש אבחון מאד מעמיק שיוכל לבודד לגורמים הקטנים ביותר האפשריים, במטרה "לתפור" לה טיפול המתאים בדיוק לה. בנקודה הזאת, אני חושבת שהמוקסו יכול לעזור, כי הוא ייתן לכן תמונת פרופיל קשבי שמבודדת את הערכים השונים.
3. המבדק הוא דמוי משחק מחשב, אורכו 18 דקות, נכון לעכשיו הוא מוכר רק ע"י קופ"ח לאומית (נמצא בשלבי אישור מתקדמים במכבי ובכללית).
אני אשמח לעזור בכל דרך , תרגישי חופשי להתקשר אלי דרך המייל או הטלפון במשרד.
שיהיה לכן בהצלחה,
אדווה.
 
למעלה