17 יום אחרי אוביטרול, אין מחזור, בטא שלילית

chani84

New member
17 יום אחרי אוביטרול, אין מחזור, בטא שלילית

אוף אני הולכת להשתגע........................ ביום ה-15 עשיתי בדיקה ביתית, חשבתי אולי זה מוקדם מדי היום בבוקר - יום 17 עשיתי שוב בדיקה ביתית ויצא שליל הלכתי לעשות גם בדיקת דם כי היא יותר אמינה ושוב שלילי. האם זה הגיוני? עד מתי המחזור יכולל אחר? לא יודעת אם זה פסיכולוגי או הורמונלי אבל בשבוע האחרון הרגשתי שאני בהריון (החזה נפוח וכואב) אפילו שחשבתי שחבל על הבדיקה וככה התבדתי............
 
האם לקחת גם תמיכה של פרוגסטרון?

כי אם כן אז היא מעכבת מחזור, והוא יבוא רק אחרי הפסקה שלה, ולפעמים מס' ימים אחרי.
 
אז זו רק שאלה של זמן, ולא הרבה זמן

אוביטרל מביא בוודאות ביוץ (עד כמה שידוע לי. אם אני טועה אשמח שיתקנו אותי) אבל כמובן רק אם יש לביוץ על מה לחול. אם היה לפני האוביטרל זקיק מוביל ומוכן לביוץ אז הוא בייץ.
 

אירן11

New member
לגבי אוביטרל

אני פעם ראשונה הזרקתי אוביטרל ביום16 למחזור (18.02) היום 07.03 רק התחילו ממש מעט הפרשות חומות, ז"א מחזור יהיה לפחות רק מחר. בדיקת בטא - שלילית. לכן אני מאמינה שאוביטרל דוחה קצת מחזור, אולי....
 
ייתכן מצב שאוביטרל דוחה מחזור במעט

כי הוא מעודד יצירה של הורמונים שונים הנחוצים להריון, ביניהם פרוגסטרון. אז אם הפרוגסטרון עלה לרמות גבוהות מהסטנדרט, לוקח לו זמן לרדת, וכל זמן שהוא גבוה- אין דימום.
 

שיר הלל1

New member
גם אני לקחתי איקוקלימין ואורביטול כשהיה זקיק

מוביל, וקיבלתי בול 14 יום אחרי הביוץ..אז אני לא חושבת שאורביטול מעכב את המחזור. אני חושבת שאת צריכה להיות אופטימית ואולי פשוט את מאוד קרובה להשתרשרות ולכן עוד לא רואים בטא. תנסי לעשות בדיקה עוד יומיים. בהצלחה!!!!!
 
למעלה