שביתת מחאה כנגד הפורומים החדשים.

אקסיומה

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

העיצוב החדש פשוט נוראי. לא מוצאים שום דבר, שום פורום, כלום!! העיצוב הישן הרבההה יותר נוח ויותר נעים לעין. יוחזר העיצוב הישן לאלתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Hunny Bun

New member
../images/Emo205.gif ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

המערכת החדשה נוראית!!!!!
 

avivs

New member
תגידו, מה אתם רציניים?

באמת נראה לכם שמישהו פה עושה לכם דווקא? משעמם להם בחיים? יש פרסומות כי בלי פרסומות אין כסף, ובלי כסף אין שרתים ואין כוח אדם ואין פורומים. נקודה. אנשי תפוז לקחו על עצמם יוזמה לנסות לשפר את פני האתר. שוב, אף אחד לא בא לעשות לכם דווקא. מעבר לזה, הם פתחו פורום מיוחד בשביל לקבל ביקורות על השינויים, אבל השאירו את הפורומים הישנים פעילים, ואפילו לא דיברו על מעבר סופי לפורמט החדש. הכול בשביל לעבוד עם הגולשים, לא בלעדיהם. אז במקום לתת להם הצעות ייעול וזמן ליישם את ההצעות האלו, אתם מאיימים בשביתה? מה אתם בני שש? תנו להם הזדמנות לתקן דברים לפני שאתם קופצים ומאיימים. אפשר לחשוב ששילמתם דמי מנוי ואתם רוצים את הכסף בחזרה.
 

the new L

New member
מה הקשר לבני שש? חרם צרכנים הוא כלי

שיש בידי הצרכנים על מנת למנוע מנותני השירות לפגוע בשירות שהם נותנים להם. אפשר לחשוב ששילמנו דמי מנוי? צפיה בפרסומות היא בדיוק כמו תשלום דמי מנוי.
 

seagate

New member
הצרכנים של תפוז הם בעלי הפרסומות, לא הגולשים

ואני לא אומר את זה בתור דבר רע, אם אין מפרסמים = אין כסף = אין פורומים. בחיי שאני יכול לדמיין מה קרה כשגלילאו הכריז שכדור הארץ הוא לא מרכז היקום... מנסים לשפר את מה שקיים וכולם מנסים להישאר במקום. פשוט עצוב לראות בורות כזאת
 

Crazy Diamond85

New member
תאמין לי שלתפוז יש מספיק כסף

גם בלי לדחוף פרסומת בכל מקום... קח לדוגמא את פליקס, שמת לב כמה פרסומות יש שם? לא רק שיש פרסומת לפני תחילת כל קליפ, גם יש לך עוד מליון פרסומות בדף עצמו, אז מילא שישאירו את זה שם, אבל אין טעם להציף את הפורומים במליון פרסומות, ושבשביל לקרוא הודעה אחת צריך להתקל קודם בעשרים פרסומות
 

גיאש

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif תפוז - חציתם את הגבול

נכון שאתר צריך להרוויח כסף, אבל מכאן ועד לצמצם את שטח הפורום לאותיות קטנות בלב באנרים ופרסומות - הדרך ארוכה. נא להשאיר את המצב הקיים!
 
למעלה