שביתת מחאה כנגד הפורומים החדשים.

shemesh7

New member
לא מאמין שאפשרי לייצר לחץ אמיתי על ../images/Emo43.gif

דיבורים לחוד ומעשים לחוד. אני מת לראות התארגנות חוץ פוליטית, למען מטרה משותפת. ביום בו תופעל המערכת החדשה באופן קבוע במקום הנוכחית, נפסיק לכתוב מעט תגובות מהפורום שלנו 393 מזג אויר. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=393&msgid=115186311 . בתקווה שלנו הלקוחות, יש את הכח לשנות. אנחנו לא רוצים להרוס את מה שיש וטוב לנו איתו. (יושב לו איש קטן, ואומר, נשנה את העולם, במה נתחיל
שואל האיש, בפריירים של
.) ובאמת בהשוואה לפורומים אחרים, המבנה הנוכחי אפשר להסתדר איתו, דרך אגב אפשר להעיף פרסומות, גם בנוכחי. בהצלחה בנסיון, ונראה מי יותר חזק, אנשי הממון והשררה, או האנשים הקטנים, שמופעים בהמונים.
 
אני לא יודעת... כשוואלה קנו את IOL

IOL היתה מערכת הפורומים הגדולה ביותר... הם היו יחסית נוחים לזמנם. נוחים יותר מתפוז שהיה אז. וואלה שינתה את מערכת הפורומים למערכת דוחה ביותר - לעומת תפוז שהשתדרגה... לדעתי כמעט רק בגלל הנוחות כולם באו לתפוז. אם מערכת פורומים לא נוחה - היא תאבד את כותביה. אבל אני לא מבינה מה הולך להיות השינוי?
 

the new L

New member
../images/Emo45.gif עד היום לא הפעלתי את ה adblock

של שועל האש, כי סך הכל הפרסומות בעיצוב הנוכחי לא ממש מפריעות, אבל בעיצוב החדש אין לי ספק שאפעיל אותו, כי זה נראה פשוט זוועה.
 

praetor

New member
../images/Emo45.gif - מישהו זוכר את IOL ו-וואלה?

רק כדי להזכיר למי ששכח, ולספר למי שלא היה פה אז - לפני שנים רבות, אתר IOL היה המוביל בארץ בפורומים. כולם היו שם, והיו קהילות גדולות ומגובשות. ואז וואלה החליטו לקנות אותם. במשך כמה חודשים הכל נשאר אותו דבר, אבל אז וואלה התעקשו להעביר את כל קהילות IOL לממשק של וואלה - ממשק מכוער, מלא באגים, מציק, ופשוט מעצבן. מה קרה? הפורומים ננטשו. ההשקעה של וואלה התבררה ככשלון, כי הנכס העיקרי של IOL - הקהילות, נטשו. ולאן עברו כל המשתמשים המאוכזבים? אל תפוז. בגלל ההחלטה השגויה של וואלה, תפוז זכו למעבר של קהילות שלמות בבת אחת, והפכו למובילים ברשת הישראלית. יש פה מוסר השכל, תפוז. אתם מבינים אותו?
 

bit24

New member
../images/Emo45.gif נמאס כבר מפרסומות !!!!!!!!!

תתרכזו בתוכן לא רק בכסף ופרסום !
 

orelie

New member
../images/Emo46.gif ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בתיקווה שזה יעבוד
 
למעלה