שאלת סקר

היי

אני שאלתי על מצב שגבר בוחר מיוזמתו להתגרש ,ואז צריך לתת כתובה ומזונות ישר ,לעומת גבר נבגד שהאישה מפסידה כתובה והמזונות מרגע קבלת הגט!
תבדוק את הנושא ותעדכן אותי זה עבור חבר נבגד!

1. אני מאמין שאם סוגרים היטב את הנושא עוד מזמן החברות שאם במידה ומחליטים להפרד שיהיה מהיר וללא התשה נפשית,מה אתה מביא לנישואים ומה שהיא מביא לנישואים ומה שצברתם יחדיו מרגע הנישואים
2. בבית הדין הרבני שאתה איש מסורתי ומאמין במצבים כאלו אין לך נקודות זכות?
3.אין מה לעשות ילדים גם יפגעו אם תשארו יחדיו בזוגיות מגעילה ראיתי הרבה חכמולוגים כאלו,והגיעו להוסטלים לפגועי נפש בגלל האישה!מנסיון עם בני אדם אני לא נשוי ,תבדוק היטב אותה ואת המשפחה שלה ותשאל אנשים זרים עליה ואך היא נראת לכם ותספר על הזוגיות ,ואז תקבל את התשובות הכי נכונות ותחסוך טיפול זוגי וכספים!
4. אני שוקל להכיר בחול יהודיה או לגייר בא לי משהו שונה מהישראליות ,כרגע רק הרוסיות צרפתיות אמריקאיות מסורתיות ודתיות עושות לי טוב על הנשמה..
5. גבר צריך ללמוד להעמיד במקום אחי ,אם אתה רק כספומט מהלך המצב חמור,המצב היום בכי רע שאפילו ארוחה בבית קפה לא רוצים להשקיע עליהן מי שיכול להתחמק ,בקפה בקופיקס כבר רוצים להוציא את הזיון!
העולם השתנה נכון ,אף אחד לא רוצה לחיות עם שרוט פצועה נפשית וכו ,נזקים של גידול הורים יש פסיכולוג בקופת חולים והורים שישלמו לא על חשבון רגשותיי והנפש שלי ,אני אוהב חיים לא יסורים..
 
היי

אני לא גרוש בכדי לדעת !בסך הכל רציתי לדעת מה הדין של אישה בוגדת שנתפסה בבית הדין הרבני והמשפחתי!
מזונות זה לילדים אם יש,מה הם סוגרים בינהם אין לי מושג ,כל אחד שיסגור מה בא לו
 
שאלת סקר

מסתבר מימה שרואים שעדיף לגבר שרוצה להתגרש שאשתו תבגוד בו ,והיא תפסיד כתובה ומזונות רק מרגע קבלת הגט היא תקבל! מאשר סתם כך ליזום גירושים
צודק?
 
למעלה