ב-019 מתקשים לשדרג לאינטרנט 40 מגה: לחכות או לעזוב?

ב-019 מתקשים לשדרג לאינטרנט 40 מגה: לחכות או לעזוב?

לפני מספר שנים הצטרפתי לשירותי האינטרנט של 019 (תשתית + ספק). בשבוע שעבר ביקשתי שישדרגו ל-40 מגה, נאמר לי שטכנאי של בזק צריך לבוא כדי להתאים את התשתית של הבניין. הטכנאי הגיע, מהירות ה-DSL, לפי נתוני המודם, לא השתנתה, ובנוסף אין אפשרות להתחבר לאינטרנט.

פניתי ל-019, הם אמרו שיש איזושהי בעיית סנכרון מול המערכות של בזק, ושהטכנאי יגיע לביקור חוזר באמצע השבוע הבא. "ומה אם גם הביקור השני לא יפתור את הבעיה?" - "תצטרך להזמין ביקור פרטי".

לעצם השאלה: האם לחכות עד הביקור של הטכנאי ולסמוך על תושייתם של אנשי 019, או שלעבור לחברה אחרת? אם כן, לאיזו? אולי לבזק או לבזק בינלאומי שיטפלו בתשתית ישירות?
 

k-don

Well-known member
בבזק בינלאומי יש דמי התקנה. בבזק אין דמי התקנה.

בבזק בינלאומי דמי ההתקנה 186 במסלול השוק הסיטונאי. (בבנדל, דמי התקנה אפס)
בבזק דמי התקנה אפס עד 1.7 (לא ברור אם מזמינים עד 1.7 או אם מתקינים עד 1.7)
תעבור לבזק, אפילו תקח ראוטר BE חדש, תדאג שהכל יהיה בסדר ותחזור לספק שאתה רוצה.
אם יהיו עדיין בעיות, תעבור לבזק בינלאומי בנדל.
 
אל תשכח את הפיצויים שמקבלים מביטוח לאומי

איך זה נקרא ?
דמי המסכן שבחר בבזק ... נראה לי.
 

k-don

Well-known member
הבחור כבר בחר בשוק הסיטונאי, וכמו שאנחנו יודעים זהלא בדיוק

בזק
 

k-don

Well-known member
אתה יודע. זה אומר שחברת האינטרנט היא הספק הראשי

ובזק היא רק נותנת שרותים לעניין תשתיות - התקנות, תקלות וניתוקים.
כאשר את רמת השרות שבזק נותנת היא עושה בהתאם למה שהבטיחה לספק האינטרנט או למשרד התקשורת
לא באותה רמת שרות כמו שהיא עושה ללקוח ישיר
 

k-don

Well-known member
אני לדוגמא מתכוון להתחבר לבזק (דמי התקנה 0) ואז לעבור ל 019

(חודש ראשון מתנה בתור לקוח 019)

בגלל ש 019 מפרסמים שאפשר לעבור אליהם רק בתור לקוח קיים של בזק
 
למעלה