נתב VTECH IAD605D-IL לעומת B של בזק..

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
נתב VTECH IAD605D-IL לעומת B של בזק..

היי
עברתי שירות של בזק לשירות של בזק בינלאומי + TV בחבילה..

בבזק יש לי נתב B שלפי הפרסומים אמור להיו חזק וטוב לבית, סטרימיניג הגנת סייבר וכדומה . המחשב שלי מחובר קווית ויש לי נייד הבית קטן 57 מטר..אז בעייית מרחק קליטה לוויפי אין לי..הכל טוב .

השאלה איך ה VTECH IAD605D-IL לעומתו..אמרו שיש ניתוקי ווי פיי ממנו..מטריד אותי קצת ..
הטיוי שלי 1080P ..גם הפון HD + ..ויש עוד מחשב מחובר קווית מידי פעם.
מהירות גלישה אצלי 40 מגה..זה התשתית שיש ( לעזאזל! )...
אני גם לא מבין למה אני אמור להחליף נתב בכלל בזק בינלאומי חברת בת של בזק..למה לא לתת אותם נתבים ? בלי כל הטרטרת..לא ברור לי... יש לכם הסבר? טכנית לדעתי לא אמורה להיות סיבה...לזה..הם רק טוענים שאין להם גישה לנתב של בזק ..מוזר מאוד.

ועוד שאלה אני לא יודע איזה ממיר יביאו לי בקשתי אלחוטי ..האם אתם יודעים איזה יש להם? ואם יש בעיות קליטה וכו'..? המהירות שלי מספיק טובה לצפות ברשת ביוטיוב וכמה אתרים פתוחים?..

אשמח למידע ...:)
 

cheif

Member
מנהל
תשובות

1. מבחינה טכנית בלבד - כלומר היכול של הנתב, טיב המעבד וכמות הזכרון, התמיכה באלחוט וכד' - אין ספק שה-BE עדיף על ה-VTECH. בפוסט הזה יש סקירה מקיפה שלו - https://www.netcheif.com/blog/?p=7125

2. ה-BE הוא מוצר יחודי לבזק ולקוחות שאינם של החברה בתשתית לא יקבלו אותו.

3. אין לי מושג במה אתה מכוון במונח "ממיר".
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
תודה ואבהיר...

1 הבנתי נקווה שנתב ה VTECH מספיק טוב לצרכים שלי ..סקירה עליו הייתי שמח לקבל.

2 טוב, אם כי מוזר בזק בינלאומי חברת בת סה"כ..אותה תשתית של בזק..ממילא, אפילו את העברה מבזק לבזק בינלאומי עשו מבינלאומי בדקה..אז למה שלא תהיה גישה ותמיכה בנתב B ? תמוה לי מאוד. להתפשר על איכות כי אני רוצה TV בזול..
ובדקתי ה VTECH IAD605D-IL גם של בזק..ממילא.
3 ממיר (סטרימר אני מניח אני לא בקיא בזה) אני מתכוון של SATING TV צפייה דרך הרשת שבזק בינלאומי מספקים.הזמנתי אלחוטי. תהיתי איזה ממיר מקבלים.. לא אמרו לי. ואם יש למישהו ניסיון איתם..אשמח למידע חיובי ושלילי:)

4 40 מגה גלישה יש לי בלבד. האם זה מספיק? לסטרימינג לTV ב1080P + גלישה במחשב נניח יוטיוב 1080P + שש לשוניות של אתרים כבדים ומידי פעם גלישה קלה בפון. הורדות טורנט אם אעשה זה רק שאני לא צופה כלומר בלילה.

:)
 

cheif

Member
מנהל
תשובות (2)

1-3. התשתית שלי היא הוט - כוללת כבלים - כך שאין לי מושג.

4. מהירות של 40M אמורה להספיק. כל השאלה היא אם תקבל את מלוא ה-40M.
 
למעלה