הזדמנות רכישה ל-RT-AC68U של חברת Asus

cheif

Member
מנהל
שני יתרונות

מעבר ליתרון הברור שאין איבוד מהירות, בטכנולוגית MESH ה-ROAM - כלומר המעבר מנקודת גלישה אחת לשניה, הוא אוטומטי ונעשה באופן חלק.
 

cheif

Member
מנהל
אי אפשר להתעלם מאיבוד המהירות

אי אפשר להתעלם מאיבוד המהירות כי זה חלק מרכזי מאוד ביתרונות של MESH. ולגבי ה-ROAM - מערכות MESH עושות זאת באופן יעיל יותר מסתם שני נתבים שנמצאים באותה רשת, ללא קשר אם החיבור בינהם הוא חוטי או אלחוטי. מצד שני, ל-MESH יש גם חסרונות והעיקרי הוא החובה להצטייד במוצרים מאותו יצרן ומאותה סדרה.
 

cheif

Member
מנהל
הזדמנות רכישה ל-RT-AC68U של חברת Asus

הסרת המגבלות על יבוא נתבים בייתים לישראל, פותחת אפשרויות חדשות ומעניינות. מדי פעם אביא לכם המלצות שנראות לי אטרקטיביות וששווה לשקול אותן.

הפעם מדובר ב-RT-AC68U של חברת Asus.

הוא אמנם לא הנתב הכי חדש בשוק, אבל במחיר של כ-600 שקל (כולל מע"מ ומשלוח עד הבית) הוא מהווה רכש מצויין. מעבר לכל התכונות הטובות שלו - כמו AC1900, פורטים של 1G, שתי יציאות USB (אחת 2.0 ואחת 3.0), מעבד מהיר וכמות זיכרון נאה, גם ניתן להטעין עליו קושחה (firmware) צד שלישי כמו OpenWRT ואם נשארים עם הקושחה המקורית, אף ניתן להסב אותו לתמיכה ב-MESH באמצעות AiMESH.

הנתב הזה זוכה לביקורות מצויינות ולמרות שאין לי ניסיון אישי איתו, נראה לי ששוה לשקול להצטייד בו. וכדי שיהיה ברור, אני לא מקבל אחוזים או הטבות אם אתם רוכשים אותו דרך הלינק המצ"ב.

https://www.gearbest.com/wireless-routers/pp_290310.html

 

rafid1

Active member
מנהל
כעת תציע גם מתאם USB3 AC1900 . לטנגו צריך שניים...

נראה כמה זה יוצא ביחד. לרוב המחשוב הביתי הסטנדארט, הסטרימרים והסלולאר - אין יכולת AC1900
 

rafid1

Active member
מנהל
הממ.."רק" 60$.. אז ~800 ש"ח... פורום לעשירים. אני מאוד מודאג

https://www.amazon.com/USB-AC68-Dual-Band-AC1900-Adapter-Included/dp/B01I7QFR10

אפשר לקנות שני NUCs במקום...
בהנחה ויש שימוש גם ברשת קווית גיגה,מעל AC1300 (1000+300) לא נראה לי שימושי אפילו ברשת הפנימית. וודאי שלא לכיוון האינטרנט בחבילות של עד 500M.

לא השתכנעתי להוציא 800 ש"ח... גם לא כשזה "ב"הזדמנות"...
 
למעלה